آموزش با ایجاد یک تیرانداز فضای مجازی VR، موتور و سی شارپ بازی Unity را بیاموزید

Learn Unity Games Engine & C# By Creating A VR Space Shooter

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: راهنمای مبتدیان Unity با تمرکز بر ساخت یک بازی واقعیت مجازی برای هدست های پیشرو جهان. ***به روز شده در سال 2022!*** نصب Unity Hub و موتور بازی Unity پیمایش در رابط کاربری Unity وارد کردن و آماده سازی دارایی های سه بعدی آماده شدن Unity برای واقعیت مجازی نگاهی به برخی از تنظیمات موتور Unity ایجاد یک پایگاه ماه - جلسه خلاق! از دارایی‌های ارائه شده برای شخصی‌سازی پایه ماه خود استفاده کنید. نورپردازی یک محیط با استفاده از چراغ‌های جهت‌نما، نورافکن‌ها و پخت یونیتی راه‌اندازی دوربین VR - با استفاده از جعبه ابزار تعامل یونیتی XR به پایه در VR نگاهی بیندازید! - ساختن به Oculus Quest اضافه کردن دست های خود - از سی شارپ همراه با درختان ترکیبی انیماتور برای کنترل دستان خود استفاده کنید. برداشتن اسلحه - با استفاده از تعاملات Unitys XR تیراندازی به تفنگ خود - مقدمه ای برای C# با استفاده از سیستم رویدادهای C# یونیتی تخم ریزی سیارک ها - کدنویسی در سی شارپ برای نمونه سازی اشیاء در صحنه ما ایجاد یک Game Manager، یک کلاس C# که به همه چیزهایی که بازی ما است نگاه می کند. در حال انجام. متغیرهای ثابت سی شارپ C# Enums رابط‌های سی شارپ پیگیری امتیاز شما - مقدمه‌ای برای رابط کاربری در VR با استفاده از سیستم Unitys canvas عکس‌برداری از سیارک‌ها در حال بررسی برخورد در سی شارپ در سیستم فیزیک یونیتی ایجاد یک تایمر با استفاده از C# برای ایجاد یک تایمر کنترل مدت زمان بازی چگونه بهینه سازی بازی خود برای Oculus Quest رفع اشکال Post Processing Particle System پیش نیازها: برای تجربه VR به Meta Quest/Rift/Rift S نیاز دارید نحوه دانلود و نصب نرم افزار مزیت محسوب می شود. درک کمی از Unity - *اما نه ضروری.

***به روز شده برای سال 2022***

این دوره طراحی شده است تا شما را از مبتدی یونیتی به توسعه دهنده بازی برساند! من روندی را که در هنگام ایجاد بازی‌ها به صورت یکپارچه از ابتدا طی می‌کنم به شما نشان خواهم داد! از ایجاد یک پروژه تا ساخت نهایی.

با استفاده از دارایی‌های هنری رایگان ارائه شده، پایگاه ماه خود را می‌سازید، سپس یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از دست‌های مجازی خود اشیاء را بردارید، با اسلحه‌های لیزری شلیک کنید، سیارک‌ها را نابود کنید و عناصر رابط کاربری را برای بهبود تجربه اضافه کنید!

ما چند اسکریپت ساده C# ایجاد خواهیم کرد که تمام سیستم‌های پشت بازی را ایجاد می‌کند، مانند تخم‌ریزی سیارک‌ها، مدیریت امتیاز بازیکن و کنترل تایمر. سپس برای تکمیل پروژه، چند افکت ذرات تکمیل کننده زیبا اضافه می کنیم.

این دوره قرار است موضوعات زیر را به شما آموزش دهد:

  • یونیتی را کجا پیدا کنیم و چگونه آن را نصب کنیم

  • پیکربندی Unity برای VR

  • استفاده از سیستم تعامل XR یونیتی

  • برخورد با دارایی های هنری و مدل های سه بعدی

  • نورپردازی محیط های سه بعدی

  • اسکریپت های C# برای ایجاد عملکرد سفارشی

  • ساخت برنامه ما در Oculus Quest

  • سیستم های رابط کاربر

  • C# Game Manager برای کنترل برنامه ما

  • سیستم رویداد C#

  • واسط های C#

  • C# Enums

  • افزودن صدا به بازی ما

  • سیستم های ذرات

  • کنترل اشیاء بازی از طریق C#

  • پس از پردازش

  • ساخت به دستگاه Oculus ما

  • این دوره از unity 2019.3 و جعبه ابزار تعامل XR نسخه 0.9.4 استفاده می کند.

همه چیز برای یک سطح مبتدی طراحی شده است تا بتوانید به راحتی بازی خود را دنبال کنید و بازی خود را بسازید. حتی کاربران متوسط ​​Unity نیز برای یادگیری توسعه اپلیکیشن VR

مفید خواهند بود



سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی دوره Course Overview

آماده شدن Getting Prepared

  • نصب Unity Hub و Unity Engine Installing Unity Hub and Unity Engine

  • ابتدا به رابط کاربری Unity نگاه کنید First Look At The Unity User Interface

  • پیکربندی Unity برای XR و تغییر به تنظیمات اندروید Configuring Unity For XR And Switching To Android Settings

  • پیکربندی Unity برای XR و تغییر به تنظیمات اندروید Configuring Unity For XR And Switching To Android Settings

  • دکل دوربین XR را ایجاد کنید، خط لوله ساخت ما را آزمایش کنید، بسته هنری را وارد کنید Create XR Camera rig, testing our Build Pipeline, Importing Art Package

  • دکل دوربین XR را ایجاد کنید، خط لوله ساخت ما را آزمایش کنید، بسته هنری را وارد کنید Create XR Camera rig, testing our Build Pipeline, Importing Art Package

آماده شدن Getting Prepared

  • نصب Unity Hub و Unity Engine Installing Unity Hub and Unity Engine

  • ابتدا به رابط کاربری Unity نگاه کنید First Look At The Unity User Interface

ساختن سطح بازی Building The Game Level

  • واردات دارایی های هنری! Importing Art Assets!

  • وارد کردن VR Hands Importing VR Hands

  • وارد کردن VR Hands Importing VR Hands

  • ایجاد صحنه VR ما!! Creating our VR Scene!!

  • ایجاد صحنه VR ما!! Creating our VR Scene!!

  • دست های VR خود را راه اندازی می کنیم! Setting up our VR Hands!

  • دست های VR خود را راه اندازی می کنیم! Setting up our VR Hands!

  • ایجاد پایگاه ماه! Creating The Moon Base!

  • روشنایی پایه ماه Lighting the Moon Base

  • ایجاد بازتاب های عالی Creating Awesome Reflections

  • اضافه کردن زمین و خورشید! Adding The Earth & The Sun!

ساختن سطح بازی Building The Game Level

  • واردات دارایی های هنری! Importing Art Assets!

  • ایجاد پایگاه ماه! Creating The Moon Base!

  • روشنایی پایه ماه Lighting the Moon Base

  • ایجاد بازتاب های عالی Creating Awesome Reflections

  • اضافه کردن زمین و خورشید! Adding The Earth & The Sun!

ایجاد میدان سیارک - دشمن بازی های ما! Creating the Asteroid Field - Our Games Enemy!

  • راه اندازی سیارک ها Setting Up The Asteroids

  • تخم ریزی سیارک ها Spawning The Asteroids

  • حرکت سیارک ها! Making Asteroids Move!

  • حذف سیارک ها Removing The Asteroids

  • حذف سیارک ها Removing The Asteroids

ایجاد میدان سیارک - دشمن بازی های ما! Creating the Asteroid Field - Our Games Enemy!

  • راه اندازی سیارک ها Setting Up The Asteroids

  • تخم ریزی سیارک ها Spawning The Asteroids

  • حرکت سیارک ها! Making Asteroids Move!

لیزرهای Freakin! - راه اندازی تفنگ های لیزری ما Freakin Lasers! - Setting Up Our Laser Guns

  • شلیک تفنگ لیزری Firing The Laser Gun

  • شلیک تفنگ لیزری Firing The Laser Gun

  • Raycasting از تفنگ لیزری Raycasting From the Laser Gun

  • Raycasting از تفنگ لیزری Raycasting From the Laser Gun

  • بازگشت به اصل اسکریپت C# Return To Origin C# Script

  • بازگشت به اصل اسکریپت C# Return To Origin C# Script

لیزرهای Freakin! - راه اندازی تفنگ های لیزری ما Freakin Lasers! - Setting Up Our Laser Guns

ویژگی های بازی! Game Features!

  • ایجاد یک تایمر Creating A Timer

  • ایجاد کنترلر بازی Creating the Game Controller

  • ایجاد یک سیستم امتیازدهی قسمت 1 Creating a Score System Part 1

  • ایجاد یک سیستم امتیازدهی قسمت 1 Creating a Score System Part 1

  • ایجاد یک سیستم امتیاز بخش 2 Creating a Score System Part 2

  • چرخاندن و تغییر مقیاس پاپ آپ با استفاده از سی شارپ Rotating and Scaling the Popup using C#

  • چرخاندن و تغییر مقیاس پاپ آپ با استفاده از سی شارپ Rotating and Scaling the Popup using C#

ویژگی های بازی! Game Features!

  • ایجاد یک تایمر Creating A Timer

  • ایجاد کنترلر بازی Creating the Game Controller

  • ایجاد یک سیستم امتیاز بخش 2 Creating a Score System Part 2

مدیریت بازی! - ساختار دادن به تجربه Game Management! - Structuring The Experience

  • ایجاد حلقه بازی! Creating The Game Loop!

  • ایجاد منوی استارت Creating the Start Menu

  • ایجاد منوی استارت Creating the Start Menu

  • مقدمه ای بر رابط های C# Introduction To C# Interfaces

  • مقدمه ای بر رابط های C# Introduction To C# Interfaces

  • بازی تمام شد! Game Over!

  • ذخیره امتیاز بالا Storing The High Score

  • ذخیره امتیاز بالا Storing The High Score

مدیریت بازی! - ساختار دادن به تجربه Game Management! - Structuring The Experience

  • ایجاد حلقه بازی! Creating The Game Loop!

  • بازی تمام شد! Game Over!

جلا دادن بازی Polishing the Game

  • پردازش پست Post Processing

  • پردازش پست Post Processing

  • افزودن موسیقی Adding Music

  • افزودن موسیقی Adding Music

  • محو شدن سیارک ها در داخل و خارج Fading Asteroids In and Out

جلا دادن بازی Polishing the Game

  • محو شدن سیارک ها در داخل و خارج Fading Asteroids In and Out

ساخت بازی! Building The Game!

  • ساخت بازی Building The Game

ساخت بازی! Building The Game!

  • ساخت بازی Building The Game

محتوای جایزه! BONUS CONTENT!

  • بهینه سازی بافت Texture Optimisation

  • بهینه سازی بافت Texture Optimisation

  • Occulusion Culling - اجازه می دهد آنچه را که نمی بینیم پنهان کنیم! Occulusion Culling - Lets Hide What We Can't See!

  • Occulusion Culling - اجازه می دهد آنچه را که نمی بینیم پنهان کنیم! Occulusion Culling - Lets Hide What We Can't See!

  • پروب های نور - بهینه سازی گردش کار روشنایی ما Light Probes - Optimising our lighting worklflow

  • پروب های نور - بهینه سازی گردش کار روشنایی ما Light Probes - Optimising our lighting worklflow

  • سیستم های ذرات - بهبود پاسخ UI Particle Systems - Improving UI Response

  • سیستم های ذرات - بهبود پاسخ UI Particle Systems - Improving UI Response

  • دستورالعمل های رابط کاربری UI Instructions

  • تصاویری تفنگ لیزری Laser Gun Visuals

  • بازخورد لمسی برای لیزرها Haptic Feedback for the Lasers

  • بازخورد لمسی برای لیزرها Haptic Feedback for the Lasers

محتوای جایزه! BONUS CONTENT!

  • دستورالعمل های رابط کاربری UI Instructions

  • تصاویری تفنگ لیزری Laser Gun Visuals

استقرار بازی Deploying The Game

  • Sidequest - بستری ممکن برای توزیع Sidequest - A Possible Platform For Distribution

  • Sidequest - بستری ممکن برای توزیع Sidequest - A Possible Platform For Distribution

استقرار بازی Deploying The Game

پایان The End

  • پایان - متشکرم! The End - Thank You!

پایان The End

  • پایان - متشکرم! The End - Thank You!

نمایش نظرات

آموزش با ایجاد یک تیرانداز فضای مجازی VR، موتور و سی شارپ بازی Unity را بیاموزید
جزییات دوره
5.5 hours
43
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
2,675
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Daniel Stringer Daniel Stringer

هنرمند و توسعه دهنده اصلی سه بعدی در گروه خلاقیت