آموزش ایجاد یک بازکننده اخبار صبحگاهی در CINEMA 4D و After Effects

Creating a Morning News Opener in CINEMA 4D and After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، مراحل ریگ کردن، متحرک سازی، تکسچرینگ، رندر و کامپوزیت یک قطعه موشن گرافیک به سبک اخبار صبحگاهی را طی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14، After Effects CC 12.0.0.404، Trapcode... در این سری از آموزش ها، مراحل ریگ کردن، متحرک سازی، تکسچرینگ، رندر و ترکیب یک قطعه موشن گرافیک به سبک بازکننده اخبار صبحگاهی را طی می کنیم. . ما با ایجاد یک مسیر دوربین شروع می کنیم که می توانیم مدل های خود را برای تنظیم سریع و جریان قطعه در اطراف آن مرتب کنیم. ما یاد می‌گیریم که چگونه جاروهایی ایجاد کنیم که برای تأکید بیشتر در اطراف مدل‌های ما حرکت می‌کنند، و روش‌های سریعی را می‌آموزیم تا دوربین خود را در جهت درست در این مسیر پیچیده نشان دهیم. پس از اتمام انیمیشن هایمان، به طور خلاصه به بحث در مورد گردش کار بافت خود می پردازیم. سپس کار را در After Effects شروع می کنیم، جایی که با اضافه کردن یک سری افکت ها و تغییرات رنگ، قطعه را از ظاهر خوب به عالی تبدیل می کنیم. اگر می خواهید یک قطعه موشن گرافیک بسازید که کار حدس زدن را از انیمیشن دوربین شما خارج کند، این دوره برای شما مناسب است. در پایان این دوره، شما موشن گرافیک نهایی نهایی خود و همچنین دانش جدیدی در مورد گردش کار بین CINEMA 4D و After Effects خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14، After Effects CC 12.0.0.404، Trapcode Particular v2.2.0، Knoll Light Factory v3.0.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک بازکننده اخبار صبحگاهی در CINEMA 4D و After Effects Creating a Morning News Opener in CINEMA 4D and After Effects

  • ایجاد Spline و Rig برای دوربین Creating a Spline and Rig for the Camera

  • متحرک سازی دکل دوربین Animating the Camera Rig

  • ویرایش منحنی های F برای تصحیح بیش از حد Editing the F-curves to Correct Overshoot

  • اضافه کردن یک دوربین و شروع موقعیت‌یابی مدل‌ها Adding a Camera and Beginning to Position the Models

  • استفاده از محدودیت PSR با هدف دوربین Using a PSR Constraint with the Camera Target

  • رفع چرخش با Nulls، محدودیت PSR و یک مسیر ریلی Fixing Flipping with Nulls, the PSR Constraint and a Rail Path

  • اضافه کردن زمان برای حرکت دوربین نهایی Adding Time for the Final Camera Move

  • ویرایش چرخش مدل ها Editing the Models' Rotation

  • ایجاد Spline اصلی Creating the Main Spline

  • استفاده از SweepNurbs و Splines با هم Using SweepNurbs and Splines Together

  • ایجاد اسپلاین های ثانویه و متحرک سازی آنها Creating Secondary Splines and Animating Them

  • بافت با برچسب Texturing with Tags

  • ایجاد یک ویژگی خاص برای بافت Creating a Tight Specularity for Texture

  • استفاده از Bump و Reflection با هم Using Bump and Reflection Together

  • نورپردازی صحنه Lighting the Scene

  • رندر صحنه Rendering the Scene

  • وارد کردن فریم های رندر شده به افتر افکت Importing the Rendered Frames to After Effects

  • ایجاد نور در CINEMA 4D برای استفاده به عنوان امیتر و شعله ور شدن لنز در افترافکت Creating Lights in CINEMA 4D to Use as Emitters and Lens Flares in After Effects

  • ذخیره فایل .AEC و آوردن آن به افترافکت Saving the .AEC File and Bringing It into After Effects

  • قرار دادن تصاویر 2.5 بعدی بین دو لایه رندر Placing 2.5D Images Between the Two Render Layers

  • کلید زدن موقعیت های نور برای آشکار کردن شراره ها Keying the Light Positions to Reveal the Flares

  • استفاده از چراغ ها به عنوان ساطع کننده ذرات با Trapcode Particular Using the Lights as Particle Emitters with Trapcode Particular

  • اضافه کردن شعله های لنز با Knoll Light Factory Adding Lens Flares with Knoll Light Factory

  • افزودن جلوه های لنز برای رئالیسم اضافه شده Adding Lens Effects for Added Realism

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک بازکننده اخبار صبحگاهی در CINEMA 4D و After Effects
جزییات دوره
3h 51m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Laura Hawk
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Laura Hawk Laura Hawk

لورا یک نویسنده پرشور جلوه های بصری و گرافیک حرکتی در Pluralsight است. از زمان اولین قرار گرفتن در معرض افتر افکت در دانشگاه ، لورا یک انگیزه ابدی برای یادگیری بیشتر در مورد موشن گرافیک ، و آموختن چیزهایی که دیگران کشف کرده است. لورا شروع به کار در Digital-Tators (اکنون یک شرکت Pluralsight) به عنوان یک هنرمند موشن گرافیک ، ایجاد تبلیغات جذاب و هنر آموزنده برای سایت است. در تمام مدت حضور خود در مربیان دیجیتال ، لورا به کتابخانه های محتوای افتر افکت و NUKE کمک زیادی کرد - دیوید بلین دیجیتال خود ، "جادوی فیلم" را خراب کرد و آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. او همچنین برای مجله 3D Artist نیز محتوا نوشته است. پروژه های موردعلاقه او دو دوره مقدماتی عمیق افترافکت در مورد Pluralsight است که هر کدام به ترتیب حول آموزش هنرمندان حرکت و VFX ساخته شده اند. لورا با استفاده از مجموعه مهارت های گسترده خود ، از ردیابی شات و روتوسکوپ گرفته تا طراحی حرکت ، به هزاران هنرمند آموزش داده است. اگر شما هرگز نیاز به س forال یا نظر دارید ، می توانید لورا را در توییترLauraHawkDesign پیدا کنید.