لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ویژگی های جدید مایا 2016
Maya 2016 New Features
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اطلاعات جدید و بهبود یافته در Maya 2016 را بیابید. Aaron F. Ross ویژگی ها و پیشرفت هایی را که بیشتر به نفع هنرمندان 3D خواهد بود ، از جمله رابط کاربری ساده و سیستم مدیریت رنگ ، ویرایشگر جدید مواد Hypershade و ابزارهای قدرتمند و سرگرم کننده مجسمه سازی را مرور می کند. . او همچنین پوست بدون رنگ را با تغییر شکل دهنده های شبکه دلتا و بهبود سیستم های نمونه و پویا مانند XGen و Bifröst پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
پیمایش در منوها و قفسه ها li>
استفاده از ابزارهای جدید تبدیل li>
تسریع مشها و بارگذاری مواد li>
استفاده از صادر کننده بازی li>
تنظیم تنظیمات مدیریت رنگ li>
استفاده از Hypershade
کار با ابزار مجسمه سازی li>
ویرایش UV با استفاده از ابزار برس li>
متحرک سازی با Bifröst و Nucleus
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. رابط جدید مایا
1. Maya's New Interface
پیمایش در منوها و قفسه ها
Navigating menus and shelves
مقیاس گذاری رابط
Scaling the interface
اختصاص میانبرها در ویرایشگر Hotkey
Assigning shortcuts in the Hotkey Editor
مقادیر ویژگی را با ویرایشگر In-View تنظیم کنید
Setting attribute values with the In-View Editor
با استفاده از ابزارهای جدید Transform
Using the new Transform tools
2. عملکرد و قابلیت همکاری
2. Performance and Interoperability
شتاب دادن به مش و GPU Override
Accelerating meshes with GPU Override
شتاب بارگذاری مواد
Accelerating material loading
مدل های صادر کننده با Game Exporter
Exporting models with the Game Exporter
صادر کننده انیمیشن با Game Exporter
Exporting animation with the Game Exporter
3. مدیریت رنگ و ارائه
3. Color Management and Rendering
قرار گرفتن در معرض تنظیمات پرتوی ذهنی
Exposing legacy mental ray settings
درک مدیریت رنگ
Understanding color management
مدیریت تنظیمات رنگ
Managing color settings
ارائه پرونده های خام
Rendering raw files
درک ترجیحات
Understanding preferences
با استفاده از خورشید و آسمان فیزیکی
Using Physical Sun and Sky
خورشید و آسمان فیزیکی مدیریت رنگ
Color-managing Physical Sun and Sky
جابجایی اشیاء با Viewport 2.0 Hold Out
Matting objects with Viewport 2.0 Hold Out
4. Hypershade جدید
4. The New Hypershade
معرفی Hypershade جدید
Introducing the new Hypershade
پنهان کردن صفات با نمای نگاهدف
Hiding attributes with Lookdev view
پیش نمایش سایه ها در Viewer Material
Previewing shaders in the Material Viewer
شخصی سازی رابط Hypershade
Customizing the Hypershade interface
به روزرسانی سواچ ها
Updating swatches
5- مدل سازی و تقلب
5. Modeling and Rigging
یکپارچه سازی جعبه ابزار مدل سازی
Integrating the Modeling Toolkit
ایجاد اشکال ترکیبی تک مش
Creating single-mesh blend shapes
کاوش در ابزارهای جدید مجسمه سازی
Exploring the new sculpting tools
ویرایش اشعه ماوراء بنفش با ابزار برس
Editing UVs with the brush tools
پوست سازی با تغییر شکل Delta Mush
Skinning with the Delta Mush deformer
معرفی XGen
Introducing XGen
6. انیمیشن
6. Animation
تجسم لنگر دنباله حرکت
Visualizing motion trail anchor transforms
شبیه سازی بدنهای نرم با هسته
Simulating soft bodies with Nucleus
چشمه ها را اضافه کنید
Adding springs
معرفی Bifröst
Introducing Bifröst
فعال کردن برخورد Bifröst
Enabling Bifröst collisions
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات