لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش با Unity 5 یک بازی استراتژی در زمان واقعی بسازید
Build a Real-Time Strategy Game with Unity 5
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بازی های استراتژی در زمان واقعی مانند StarCraft II بازار بازی های رایانه ای را هدایت می کنند. توسعه دهندگان بازی که می خواهند در استودیوها رقابت کنند یا استخدام شوند باید مهارت ساخت بازی های استراتژی بی درنگ مبتنی بر نقشه را داشته باشند. این آموزش های Unity می تواند به شما کمک کند تا خلا knowledge دانش را پر کنید. آنها برای برنامه نویسان Unity طراحی شده اند که می خواهند مهارت های موجود خود را بکار گیرند و آنها را در یک بازی کاربردی RTS بکار گیرند. برنامه نویس Unity ، دان ویولت ساگمیلر ، مدیریت نقشه های بزرگ و بسیار دقیق ، تعریف واحدهای بازی ، ایجاد ساختمان ها ، پیکربندی نمایشگر هد به بالا (HUD) ، مدیریت منابع ، برنامه نویسی دشمنان با هوش مصنوعی و جنگ های مهندسی را پوشش می دهد. پس از تماشای این دوره ، توسعه دهندگان باید از ایجاد بازی های RTS و گسترش مطالب کلاس با ایده های خود اطمینان داشته باشند.
موضوعات شامل:
افزودن موقعیت های پخش کننده و اطلاعات شروع li>
بارگیری سطوح از پیش ساخته شده li>
افزودن حرکات دوربین li>
افزودن واحد li>
پشتیبانی از پیمایش li>
افزودن دارندگان واحد و اشیا player پخش کننده li>
وارد کردن و تنظیم نقشه HUD
افزودن اطلاعات واحد و اعتبارات li>
ایجاد اقدامات HUD
ایجاد پایگاه فرماندهی li>
افزودن هوش مصنوعی li>
افزودن اقدامات جنگی li>
سرفصل ها و درس ها
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. نصب اولیه
1. Initial Setup
سطح پیش ساخته را بارگیری کنید
Load prebuilt level
موقعیت های پخش کننده را اضافه کنید
Add player positions
اسکریپت RtsManager
RtsManager Script
اطلاعات شروع پخش کننده
Player start informaton
مش ناوبری
Navigation mesh
حرکت دوربین
Camera move
2. افزودن یک واحد
2. Adding a Unit
prefab واحد
Unit prefab
مشخص کردن
Highlighting
معماری انتخاب
Selection achitecture
انتخاب کنید
Select
با کلیک بر روی ماوس انتخاب کنید
Select on mouse click
3. مش ناوبری
3. Navigation Mesh
پشتیبانی از پیمایش
Navigation support
جهت یابی
Navigation
4. مالک واحد
4. Unit Owner
هدف بازیکن
Player object
رنگ بازیکن
Player color
5. نقشه HUD
5. HUD Map
واردات HUD
Import HUD
نقشه و منظره
Map and viewport
نمرات نقشه
Map blips
ردیابی واحد
Unit tracking
مدیر قابل مشاهده
Visibility manager
6. اطلاعات واحد و اعتبارات
6. Unit Info & Credits
پایگاه اطلاعات واحد
Unit info base
اطلاعات واحد پهپاد
Drone unit info
صندوق وجه نقد
Cash box
7. اقدامات HUD
7. HUD Actions
مدیر اقدامات
Actions manager
رفتار عملی
Action behavior
اقدام اساسی ایجاد کنید
Create base action
8. پایگاه فرماندهی
8. Command Base
prefab پایه فرمان
Command base prefab
ساختمان به دنبال ماوس است
Building follows mouse
زنده ماندن سایت اکسپرس
Express site viability
ایمن برای ساخت
Safe to build
ایجاد ساختمان
Create building
هزینه ساختمان
Building cost
پایگاه هواپیماهای بدون سرنشین ایجاد می کند
Base creates drones
9. هوش مصنوعی پایه
9. Base AI
کنترل کننده AI
AI controller
مشکل AI
AI difficulty
کاری نکن
Do nothing
پشتیبانی هوش مصنوعی
AI support
به پایه یا نه پایه
To base or not to base
ساختمان را ایجاد کنید
Create the building
هواپیماهای بدون سرنشین یا هواپیماهای بدون سرنشین
To drone or not to drone
هواپیماهای بدون سرنشین را ایجاد کنید
Create the drones
دن ویولت ساگمیلر عاشق فناوری و تدریس است. او نویسنده ، مایکروسافت MVP ، برنامه نویس و مربی است.
دن چندین کتاب نوشت ، در کالج های متعدد تدریس کرد و از سال 1999 به عنوان یک برنامه نویس ، معمار ، طراح ، اتومات ، مربی و مدیر در سراسر جهان فعالیت کرده است. خواه برنامه های کاربردی تجاری ، بازی ها ، وب سایت ها یا ابزارهایی باشد ، Dan معمولاً آنها را بنا می کند یا به دیگران می آموزد که چگونه این کار را انجام دهند.
نمایش نظرات