Masterclass توسعه رابط کاربری گرافیکی Python: ساخت برنامه های تعاملی

Python GUI Development Masterclass: Build Interactive Apps

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با دوره آموزشی جامع ما بر توسعه رابط کاربری گرافیکی پایتون مسلط شوید و برنامه های تعاملی ایجاد کنید. ساخت رابط های گرافیکی تعاملی کاربر (GUI) با استفاده از پایتون. آشنایی با انواع رابط های رابط کاربری گرافیکی و کاربردهای آنها ایجاد عناصر رابط کاربری گرافیکی مختلف مانند دکمه‌ها، بوم، کادرهای انتخاب، قاب‌ها، برچسب‌ها، فیلدهای ورودی، کادرهای فهرست، منوها، جعبه‌های پیام، دکمه‌های رادیویی، نوارهای پیمایش مقیاس، جعبه‌های متن، جعبه‌های چرخشی، پنجره‌های پانل و موارد دیگر. برنامه نویسی رابط کاربری گرافیکی با کتابخانه Tkinter در پایتون. توسعه برنامه های رابط کاربری گرافیکی برای اهداف مختلف از جمله ماشین حساب، سیستم های مدیریت کافه، بازی های تیک تاک و غیره. یکپارچه سازی رابط کاربری گرافیکی با سایر قابلیت های پایتون مانند مدیریت فایل، مدیریت پایگاه داده و تجزیه و تحلیل داده ها. طراحی و پیاده سازی پروژه های پیچیده رابط کاربری گرافیکی با چندین پنجره و قابلیت های کاربردی. عیب یابی و اشکال زدایی برنامه های رابط کاربری گرافیکی به طور موثر. بهبود تجربه کاربر با سفارشی کردن عناصر و طرح‌بندی‌های رابط کاربری گرافیکی. استقرار و توزیع برنامه های رابط کاربری گرافیکی برای پلتفرم های مختلف. پیش نیازها: دانش اولیه زبان برنامه نویسی پایتون. آشنایی با مفاهیم اساسی برنامه نویسی مانند متغیرها، انواع داده ها، حلقه ها، دستورات شرطی و توابع. درک مفاهیم برنامه نویسی شی گرا (OOP) برای موضوعات پیشرفته تر مفید خواهد بود. دانستن مفاهیم پایه رابط کاربری گرافیکی مفید خواهد بود اما لازم نیست.

به دوره آموزشی Python GUI خوش آمدید! این دوره به منظور ارائه دانش جامع و مهارت های عملی در زمینه توسعه رابط های گرافیکی کاربر (GUI) با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون طراحی شده است. رابط‌های گرافیکی کاربر نقشی حیاتی در توسعه نرم‌افزارهای مدرن دارند و به کاربران اجازه می‌دهند از طریق عناصر بصری بصری مانند دکمه‌ها، منوها و فرم‌ها با برنامه‌ها تعامل داشته باشند.

در طول این دوره، با کاوش در مفاهیم، ​​ابزارها و تکنیک های مختلف، سفری را برای تسلط بر توسعه رابط کاربری گرافیکی پایتون آغاز خواهید کرد. از برنامه‌نویسی پایه رابط کاربری گرافیکی گرفته تا توسعه برنامه‌های کاربردی پیشرفته، نحوه طراحی، ایجاد و استقرار رابط‌های تعاملی برای طیف وسیعی از اهداف را خواهید آموخت.

چه شما مبتدی هستید که به دنبال ورود به دنیای توسعه رابط کاربری گرافیکی هستید یا یک برنامه نویس باتجربه پایتون با هدف ارتقاء مجموعه مهارت های خود، این دوره شما را با دانش و تجربه عملی مورد نیاز برای موفقیت در ساخت کاربر پسند تجهیز می کند. برنامه های کاربردی.

در این ماجراجویی یادگیری هیجان انگیز به ما بپیوندید تا در قلمرو توسعه رابط کاربری گرافیکی پایتون شیرجه بزنیم و پتانسیل ایجاد راه حل های نرم افزاری جذاب و کاربردی بصری را باز کنیم. بیایید شروع کنیم!


بخش 1: آموزش رابط کاربری گرافیکی پایتون

این بخش به عنوان مقدمه ای برای توسعه رابط کاربری گرافیکی پایتون (رابط کاربری گرافیکی) عمل می کند. این عناصر مختلف و عملکردهای ضروری مورد نیاز برای ساخت رابط های کاربری تعاملی با استفاده از پایتون را پوشش می دهد.

بخش 2: برنامه نویسی رابط کاربری گرافیکی پایتون با استفاده از Tkinter و Python

در اینجا، با استفاده از Tkinter، یک رابط استاندارد پایتون به جعبه ابزار Tk GUI، عمیق‌تر به برنامه‌نویسی رابط کاربری گرافیکی خواهید پرداخت. این بخش تجربه عملی را در ایجاد رابط‌های گرافیکی، سازماندهی طرح‌بندی‌ها، مدیریت رویدادها و ادغام سایر قابلیت‌های ضروری در برنامه‌های رابط کاربری گرافیکی ارائه می‌کند.

بخش 3: پروژه PyCharm - توسعه بازی Tic-Tac-Toe با GUI-Tkinter

در این بخش، شما پروژه ای را برای توسعه یک بازی Tic-Tac-Toe با رابط کاربری گرافیکی با استفاده از Tkinter آغاز خواهید کرد. از طریق راهنمایی گام به گام، نحوه طراحی رابط بازی، پیاده سازی منطق بازی و ایجاد یک تجربه کاربری جذاب را خواهید آموخت.

بخش 4: مطالعه موردی Python GUI - ایجاد یک برنامه ویندوز

در اینجا، یک مطالعه موردی جامع شامل ایجاد یک برنامه کاربردی ویندوز با رابط کاربری گرافیکی را بررسی خواهید کرد. از طراحی صفحات مختلف گرفته تا اجرای قابلیت‌هایی مانند ورود، مدیریت لیست مهمان و خروج، این بخش بینش‌های عملی را در مورد ساخت برنامه‌های GUI در دنیای واقعی ارائه می‌دهد.

بخش 5: مطالعه موردی رابط کاربری گرافیکی پایتون - ایجاد یک ماشین حساب

در این بخش پایانی، به مطالعه موردی دیگری که بر ساخت یک برنامه ماشین حساب با رابط گرافیکی متمرکز است، می پردازید. با شروع با یک ماشین حساب ساده، به تدریج توانایی های آن را برای توسعه یک ماشین حساب علمی افزایش خواهید داد و مهارت خود را در توسعه رابط کاربری گرافیکی Python نشان می دهد.

این دوره یک تجربه یادگیری جامع در توسعه رابط کاربری گرافیکی پایتون ارائه می‌کند و شما را با مهارت‌ها و دانش مورد نیاز برای ایجاد برنامه‌های تعاملی با سهولت و کارآمدی مجهز می‌کند.


سرفصل ها و درس ها

آموزش رابط کاربری گرافیکی پایتون Python GUI Training

  • مقدمه ای بر رابط کاربری گرافیکی پایتون Introduction to Python GUI

  • انواع رابط های رابط کاربری گرافیکی Types of GUI Interfaces

  • برنامه نویسی پایه رابط کاربری گرافیکی Basic GUI Programming

  • ایجاد دکمه در رابط کاربری گرافیکی پایتون Creating Button in Python GUI

  • ایجاد بوم در رابط کاربری گرافیکی پایتون Creating Canvas in Python GUI

  • ایجاد CheckBox در رابط کاربری گرافیکی پایتون Creating CheckBox in Python GUI

  • ایجاد فریم در رابط کاربری گرافیکی پایتون Creating Frames in Python GUI

  • ایجاد برچسب در رابط کاربری گرافیکی پایتون Creating Labels in Python GUI

  • ورود به رابط کاربری گرافیکی پایتون Entry in Python GUI

  • لیست باکس در رابط کاربری گرافیکی پایتون List Box in Python GUI

  • منو در رابط کاربری گرافیکی پایتون Menu in Python GUI

  • منو در Python GUI Continue Menu in Python GUI Continue

  • دکمه منو در رابط کاربری گرافیکی پایتون Menu Button in Python GUI

  • پیام در رابط کاربری گرافیکی پایتون Message in Python GUI

  • دکمه رادیو در رابط کاربری گرافیکی پایتون Radio Button in Python GUI

  • مقیاس در رابط کاربری گرافیکی پایتون Scale in Python GUI

  • نوار اسکرول در رابط کاربری گرافیکی پایتون Scroll Bar in Python GUI

  • متن در رابط کاربری گرافیکی پایتون Text in Python GUI

  • سطح بالا در رابط کاربری گرافیکی پایتون Top Level in Python GUI

  • Spin Box در رابط کاربری گرافیکی پایتون Spin Box in Python GUI

  • پنجره پانل در رابط کاربری گرافیکی پایتون Paned Window in Python GUI

  • قاب برچسب در رابط کاربری گرافیکی پایتون Label Frame in Python GUI

  • جعبه پیام در رابط کاربری گرافیکی پایتون Message Box in Python GUI

برنامه نویسی رابط کاربری گرافیکی پایتون با استفاده از Tkinter و Python Python GUI Programming using Tkinter and Python

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون Introduction to Python Programming

  • درک طرح سازماندهی Understanding the Organising Layout

  • ایجاد گزینه Grid Layout Creating Grid Layout Option

  • ایجاد منو و نوار منو Creating Menu and Menu Bar

  • ایجاد دکمه چاپ Creating Print Button

  • آموزش رویدادهای کلیک ماوس Learning Mouse Click Events

  • آشنایی با گزینه جعبه پیام Understanding the Message Box Option

  • مفهوم مدیریت فایل Concept of File Handling

  • ایجاد برنامه ماشین حساب و عملکردهای آن Creating Calculator Application and its Functions

  • ایجاد دکمه برای ماشین حساب Creating Buttons for Calculator

  • ایجاد توابع کلیک دکمه Creating Button Click Functions

  • ایجاد ارتباط با MySQL Creating Connection with MySQL

  • اپلیکیشن سیستم مدیریت کافه Cafe Management System Application

  • ایجاد برنامه های بیشتر با استفاده از Frames Creating more Applications using Frames

  • ایجاد برچسب اطلاعات با فونت Creating Info Label with Fonts

  • اصلاح اشتباهات در منو Rectifying Mistakes in the Menu

  • ایجاد گزینه های ویجت برای نوشیدنی ها Creating Widget Options for Drinks

  • وارد کردن گزینه های بیشتر در ویجت Inputing more Options in Widget

  • ایجاد اطلاعات پرداخت Creating the Payments Information

  • اضافه کردن دکمه برای پرداخت Adding Buttons for Payment

  • ایجاد لیست متغیرها Creating List of Variables

  • استفاده از گزینه متن برای متغیرها Using Text Option for Variables

  • بررسی عملکرد گزینه Reset Checking Functionality of Reset Option

  • تعیین قیمت محصولات Setting the Product Prices

  • افزودن کد برای توابع Adding Codes for Functions

  • تعریف توابع دریافت Defining Receipt Functions

  • تعریف توابع رسید ادامه دارد Defining Receipt Functions Continues

  • ایجاد جدول برای پایگاه داده Creating Table for Database

  • انتخاب و نمایش داده ها Selecting and Displaying the Data

پروژه PyCharm - توسعه بازی Tic-Tac-Toe با GUI-Tkinter PyCharm Project - Tic-Tac-Toe Game Development with GUI-Tkinter

  • مقدمه ای بر پروژه Introduction to Project

  • توضیح کد کتابخانه ها Tkinter Code Explanation of Libraries Tkinter

  • ویندوز را پیکربندی کنید Configure Windows

  • تابع بوم Canvas Function

  • خروجی GUI قسمت 1 GUI Part 1 Output

  • وارد کردن کتابخانه ها ایجاد پنجره Importing Libraries Creating Window

  • برچسب ها و ورودی Labels and Entry

  • ایجاد عملکرد Creating Function

  • دکمه ها در رابط کاربری گرافیکی Buttons in GUI

  • عملکرد کلیک دکمه Button Click Function

  • ادغام دو پنجره Integrating two windows

  • فرمان دکمه Button Command

  • در حال دانلود فایل .py Downloading .py File

مطالعه موردی Python GUI - ایجاد یک برنامه ویندوز Python GUI Case Study - Creating a Windows Application

  • مقدمه ای بر پروژه Introduction to Project

  • ایجاد صفحه اول Creating First Page

  • ایجاد صفحه اول ادامه دهید Creating First Page Continue

  • بیشتر در صفحه اول More on First Page

  • صفحه اصلی Main Page

  • صفحه Check-Inn ایجاد کنید Create Check-Inn Page

  • ایجاد صفحه Check-Inn ادامه Create Check-Inn Page Continue

  • صفحه فهرست مهمان قسمت 1 Guest List Page Part 1

  • صفحه فهرست مهمان قسمت 2 Guest List Page Part 2

  • صفحه فهرست مهمان قسمت 3 Guest List Page Part 3

  • صفحه فهرست مهمان قسمت 4 Guest List Page Part 4

  • صفحه را بررسی کنید Check Out Page

  • صفحه پیوسته را بررسی کنید Check Out Page Continuous

  • مهمان با اتاق بدون صفحه Guest By Room No Page

  • مهمان با اتاق بدون صفحه ادامه Guest By Room No Page Continue

  • ایجاد صفحه رسید Creating Receipt Page

  • خروجی پروژه Output of the Project

مطالعه موردی Python GUI - ایجاد یک ماشین حساب Python GUI Case Study - Creating a Calculator

  • معرفی پروژه Introduction of Project

  • نحوه توسعه برنامه محاسبه How to Develop Calculation Application

  • توضیح IDE IDE Explanation

  • واردات کتابخانه ها Importing Libraries

  • Tkinter Tkinter

  • دکمه های کد Gui Code Gui Buttons

  • ویجت های Tkinter Widgets of Tkinter

  • منطق پشت ماشین حساب Logic Behind Calculator

  • تابع Call of Calculator Function Call of Calculator

  • خروجی پیاده سازی ماشین حساب ساده Simple Calculator Implementation Output

  • نحوه کدنویسی یک ماشین حساب علمی How to Code a Scientific Calculator

  • اضافه کردن دکمه ها به ماشین حساب علمی قسمت 1 Adding Buttons to the Scientific Calculator Part 1

  • اضافه کردن دکمه ها به ماشین حساب علمی قسمت 2 Adding Buttons to the Scientific Calculator Part 2

  • افزودن دکمه ها به ماشین حساب علمی قسمت 3 Adding Buttons to the Scientific Calculator Part 3

  • خروجی نهایی و اسپایدر Final and Spyder Output

نمایش نظرات

Masterclass توسعه رابط کاربری گرافیکی Python: ساخت برنامه های تعاملی
جزییات دوره
12 hours
97
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
2,027
از 5
ندارد
دارد
دارد
EDU CBA
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EDU CBA EDU CBA

مهارت های دنیای واقعی را بصورت آنلاین بیاموزید EDUCBA یک ارائه دهنده جهانی آموزش مبتنی بر مهارت است که نیازهای اعضا را در بیش از 100 کشور برطرف می کند. ما بزرگترین شرکت فناوری پیشرفته در آسیا با نمونه کارهای 5498+ دوره آنلاین ، 205+ مسیر یادگیری ، 150+ برنامه شغل محور (JOPs) و 50+ بسته دوره حرفه ای شغلی هستیم که توسط متخصصان برجسته صنعت آماده شده است. برنامه های آموزشی ما برنامه های مبتنی بر مهارت شغلی است که توسط صنعت در سراسر امور مالی ، فناوری ، تجارت ، طراحی ، داده و فناوری جدید و آینده مورد نیاز صنعت است.