طراحی محصول فیوژن 360: نورپردازی

Fusion 360 Product Design: Lighting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مجسمه سازی فرم های بصری دلپذیر به صورت سه بعدی می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در مواردی که فرم ها اشکال ارگانیک و بدون مناطق مسطح هستند، تشخیص نحوه شروع کار می تواند دشوار باشد. در این دوره مبتنی بر پروژه، با یادگیری نحوه ساخت یک شی آشنا - یک چراغ رومیزی - با ابزار Fusion 360 از Autodesk، به تکنیک های مدل سازی سه بعدی بپردازید. مربی کارل فریشموث نحوه ایجاد یک فرم مجسمه‌سازی شده سه بعدی برای شکل بیرونی و شکل داخلی، یک ساختار قاب داخلی برای پشتیبانی از نور LED و پشتیبانی برای اتصال قاب داخلی به شکل بیرونی را نشان می‌دهد. او همچنین نشان می دهد که چگونه قاب داخلی و پوسته بیرونی خود را برای چاپ سه بعدی آماده کنید.

پس از تسلط بر رویکردهای مختلف پوشش داده شده در این دوره، آماده خواهید بود که به سایر مسائل پیچیده طراحی سه بعدی نزدیک شوید، جایی که راه حل های قدیمی آن را قطع نمی کنند، و برای انجام کار باید فرم های جدید و پیچیده ای ایجاد کنید.

سرفصل ها و درس ها

3. ابزار 3-محور... Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد ارائه2. ویرایش ارائه ها 3. افزایش ارائه های معرفی 1. ابزارهای پیشرفته: Parts2. ابزارهای پیشرفته: AssembliesConcociation... 1. Sculpting the Form of the Model

  • مجسمه سازی شکل بیرونی Sculpting the outer form

  • مجسمه سازی شکل داخلی Sculpting the inner form

  • ایجاد جنبه های جدید Creating new facets

  • مجسمه سازی دم Sculpting the tail

  • اضافه کردن ماژول کنترل Adding the control module

  • ایجاد منحنی ها و فریم های فرم داخلی Creating inner form curves and frames

1. مجسمه سازی شکل مدل 2. Creating the Lug Support Sketches and Pattern

  • ایجاد طرح حلقه لاگ Creating the lug loop sketch

  • ایجاد فیله Creating fillets

  • اضافه کردن اکستروژن Adding an extrusion

  • اضافه کردن پل اکستروژن Adding the extrusion bridge

  • پیوستن به فریم ها با یک خلال مماس Joining the frames with a tangent spline

1. مجسمه سازی شکل مدل 3. Creating Frame Ring Connector Rails

  • با استفاده از هواپیماهای 3 نقطه ای برای ایجاد قاب Using 3-point planes to create the frame

  • تمیز کردن حلقه های قاب Cleaning up the frame rings

  • ایجاد طرح خط مرکزی Creating the center line sketch

  • ایجاد ریل های دم صاف Creating the flat tail rails

  • ایجاد ریل های خمیده Creating curved rails

  • ستون فقرات مرکزی Central spine

1. مجسمه سازی شکل مدل 4. Form 2: Build Volume and Copy

  • فرم 2: حجم ساخت Form 2: Build volume

  • طراحی خطوط برای کمک به تقسیم مدل Sketching lines to help divide the model

1. مجسمه سازی شکل مدل 5. Creating Additional Material around Slice Zones

  • اضافه کردن مواد 2 میلی متر در اطراف مناطق برش Adding 2mm material around slice zones

  • اضافه کردن مواد 2mm جارو در اطراف مناطق برش Adding sweep 2mm material around slice zones

  • افزودن مواد تقویت کننده Adding strengthening material

  • افزودن یک وب میانی Adding a middle web

  • اضافه کردن وب به بدن Adding web to body

  • اضافه کردن شکاف های حلقه کابل Adding the cable loop slots

  • برای تکمیل و برش ، فیله ها را اضافه کنید Adding fillets to finish and slice

1. مجسمه سازی شکل مدل 6. Creating Interfaces at the Connecting Zones

  • اضافه کردن اتصالات قاب Adding the frame connectors

  • اضافه کردن قطعات به یک مجموعه Adding parts to an assembly

1. مجسمه سازی شکل مدل 7. Adding Shell for Outer Skin Sketch: Tail Split Surf and Split Tail

  • طرح حجم بیرونی Outer volume layout

  • ایجاد تقسیم گشت و گذار دم Creating the tail surf split

  • ایجاد طرح پشتیبانی دم Creating the tail support sketch

  • افزودن پین های پشتیبانی بالا Adding upper support pins

  • اضافه کردن پین های پشتیبانی کمتری Adding lower support pins

  • افزودن پین های جانبی Adding side support pins

1. مجسمه سازی شکل مدل 8. Dividing the Model into Parts

  • مونتاژ قطعات خارجی External parts assembly

  • جدا کردن مدل به قطعات Separating the model into parts

  • سازماندهی قسمتهای اصلی بدن Organizing the main body parts

1. مجسمه سازی شکل مدل 9. Creating the Support Lugs

  • ایجاد لبه های دم Creating the tail lugs

  • ایجاد لبه های چشم Creating the eye lugs

  • پروفایل لبه طرح Sketch lug profile

1. مجسمه سازی شکل مدل 10. Support Base

  • ایجاد خروجی نیرو Creating the power exit

  • ایجاد پایه پشتیبانی Creating the support base

  • طرح پایه پشتیبانی Support base sketch

  • ایجاد پای پایه Creating base feet

  • اضافه کردن شبکه های پایه Adding base webs

  • اضافه کردن فیله های پایه Adding base fillets

1. مجسمه سازی شکل مدل 11. Tail End Details

  • اضافه کردن لبه های انتهای دم Adding the tail end lugs

  • اتصالات انتهای دم را وصل کنید Connecting the tail end lugs

  • ایجاد پین دم Creating tail pins

  • ایجاد نوار پین Creating tail pin hallow

  • ایجاد تخلیه دم Creating the tail drain

  • ایجاد سوکت دم Creating the tail socket

  • پایان دادن به دم Finishing off the tail

1. مجسمه سازی شکل مدل 12. Splitting the Model

  • ایجاد شکاف سر Creating the head split

  • ایجاد شکاف باله Creating the fin split

  • اعتبار سنجی فرم چاپ با PreForm Validating the print form with PreForm

  • ایجاد شکاف نهایی بدن Creating the final body splits

1. مجسمه سازی شکل مدل 13. Window Panels

  • با استفاده از spline برای ایجاد ویندوز Using spline to create windows

  • ایجاد برش های پنجره Creating window cuts

  • تغییر مواد جزئی Changing part materials

  • تکمیل قاب Finishing the frame

1. مجسمه سازی شکل مدل 14. Internal Support Structure

  • تنظیم خصوصیات جرم Setting the mass properties

  • ساخت قطعات پشتیبانی Building support parts

  • هندسه باله Fin geometry

  • ایجاد لبه های باله Creating fin lugs

  • تکمیل لبه های باله Completing fin lugs

  • چاپ کاغذ دیواری FrameCreate FrameCreate tail pin hallow print

1. مجسمه سازی شکل مدل Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

طراحی محصول فیوژن 360: نورپردازی
جزییات دوره
5h 54m
70
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
19,813
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Carl Frischmuth Carl Frischmuth

کارل Frischmuth یک طراح سه بعدی و خالق محتوا است. کارل در ارائه مدلهای سه بعدی با کیفیت بالا و نقشه های مرتبط با استفاده از فناوری طراحی معاصر 3D تمرکز دارد. تخصص های وی شامل مدل سازی خلاقانه CAD سه بعدی برای طراحی مهندسی ، نمونه سازی دیجیتالی ، BIM و تجسم سه بعدی است. علاوه بر این ، کارل یک کاربر ماهر از ابزارهایی از جمله Autodesk Inventor ، Fusion 360 و 3ds Max است.