آموزش اصلاح صورت در مایا 7

Facial Rigging in Maya 7

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در مایا تکنیک‌های پیچیده‌ی اصلاح صورت را به راحتی یاد بگیرید که با بیش از 4.5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه، کنترل، کارایی و واقع‌گرایی بیشتری را هنگام انیمیشن‌سازی ارائه می‌دهد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 6 یا بالاتر (Maya 7 برای باز کردن فایل‌های پروژه). تکنیک‌های پیچیده اصلاح صورت را در Maya به راحتی یاد بگیرید که با بیش از 4.5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه، کنترل، کارایی و واقع‌گرایی بیشتری را در هنگام انیمیشن‌سازی ارائه می‌دهد. ایده آل برای هنرمندان متوسطی که از مایا استفاده می کنند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: ایجاد رابط کاربری گرافیکی سه بعدی بصری. ترکیب اشکال برای عبارات دهان (صدا، لبخند، اخم، پوزخند). ترکیب اشکال برای چشم (پلک زدن، بالا بردن ابرو، چشمک زدن). ترکیب اشکال برای ظرافت ها و جزئیات. تنظیم پیشرفته زبان با Spline IK و Blend Shapes. تغییر پشته تغییر شکل. کنترل های پیچیده فک؛ تنظیم وزن با ویرایشگر کامپوننت. ویرایشگر اتصال؛ راه اندازی کلاستر؛ راه اندازی دوربین برای انیمیشن کاربر پسند. محدودیت ها؛ صحافی صاف؛ Soft Modification/Sculpt Geometry Tool. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6 یا بالاتر (Maya 7 برای باز کردن فایل های پروژه).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اصلاح صورت در مایا 7 Facial Rigging in Maya 7

  • تنظیم اولیه صحنه قبل از تقلب Initial Setup of the Scene Prior to Rigging

  • ایجاد مفاصل برای سر و فک Creating Joints for the Head and Jaw

  • تنظیم منحنی های دسته/کنترل IK برای سر Setting up an IK Handle/Control Curves for the Head

  • افزودن صفات به کنترل حرکات فک Adding Attributes to Control Jaw Movements

  • والدین هندسه به ریگ Parenting Geometry to the Rig

  • بستن سر و وزنه های نقاشی (قسمت اول) Binding the Head and Painting Weights (Part 1)

  • بستن سر و وزنه های نقاشی (قسمت 2) Binding the Head and Painting Weights (Part 2)

  • راه اندازی لثه های شخصیت Setting up the Character's Gums

  • راه اندازی کنترل های چشمی (قسمت 1) Setting up the Eye Controls (Part 1)

  • راه اندازی کنترل های چشمی (قسمت 2) Setting up the Eye Controls (Part 2)

  • تنظیم زبان شخصیت Setting up the Character's Tongue

  • شروع به ایجاد Blendshapes و ایجاد یک Smile Blendshape Beginning to Create Blendshapes and Creating a Smile Blendshape

  • ایجاد ترکیب شکل لبخند چپ/راست Creating a Left/Right Smile Blendshape

  • ایجاد ترکیب اخم Creating Frowning Blendshapes

  • ایجاد یک ترکیب U Phoneme Creating a U Phoneme Blendshape

  • ایجاد شکل ترکیبی M Phoneme Creating a M Phoneme Blendshape

  • ایجاد یک ترکیب F Phoneme Creating an F Phoneme Blendshape

  • ایجاد یک Sneer Blendshape Creating a Sneer Blendshape

  • ایجاد شکل های ترکیبی Sneer چپ/راست Creating Left/Right Sneer Blendshapes

  • ایجاد ترکیبات رول دهانی چپ/راست Creating Left/Right Mouth Roll Blendshapes

  • ساخت تغییر شکل دهنده های ترکیبی Making Blend Shape Deformers

  • ایجاد ترکیبی برای چشم ها، بالا بردن پلک بالا Creating Blendshapes for the Eyes, Upper Lid Raise

  • ایجاد یک Blendshape راست چشمک زدن Creating a Right Blink Blendshape

  • ایجاد یک پلک زدن چپ و شکل ترکیبی انقباض چپ/راست Creating a Left Blink and Left/Right Twitch Blendshape

  • ایجاد یک ترکیب ابروی چپ/راست Creating a Left/Right Brow Raise Blendshape

  • ایجاد یک ابرو به سمت پایین و ابروهای کاملا باز Creating a Eyebrow Down and Eyes Wide Open Blendshapes

  • اتصال Eye Blend Shapes به پایه سر Connecting Eye Blend Shapes to the Base Head

  • ایجاد GUI (قسمت 1) شکل ها و خوشه های اساسی چشم Creating the GUI (Part 1) Basic Eye Shapes and Clusters

  • ایجاد رابط کاربری گرافیکی (قسمت 2) کنترل ابرو Creating the GUI (Part 2) Eyebrow Controls

  • ایجاد رابط کاربری گرافیکی (قسمت 3) بینی و دهان Creating the GUI (Part 3) Nose and Mouth

  • اتصال Mouth Blend Shapes به GUI (قسمت 1) Connecting Mouth Blend Shapes to GUI (Part 1)

  • اتصال Mouth Blend Shapes به GUI (قسمت 2) Connecting Mouth Blend Shapes to GUI (Part 2)

  • اتصال کنترل های زبان به رابط کاربری گرافیکی Connecting Tongue Controls to GUI

  • اتصال Eye Blend Shapes به GUI (قسمت 1) Connecting Eye Blend Shapes to GUI (Part 1)

  • اتصال Eye Blend Shapes به GUI (قسمت 2) Connecting Eye Blend Shapes to GUI (Part 2)

  • قفل کردن/محدود کردن ویژگی ها در رابط کاربری گرافیکی Locking/Limiting Attributes on GUI

  • اتصال رابط کاربری گرافیکی به کنترل جهانی و تمیز کردن Head Rig Connecting GUI to the Global Control and Cleaning up the Head Rig

  • درس پاداش: اتصال دوربین به هد و رابط کاربری گرافیکی Bonus Lesson: Connecting Camera to the Head and GUI

  • درس پاداش: سبک کردن پنجره رابط کاربری گرافیکی Bonus Lesson: Stylizing GUI Window

نمایش نظرات

آموزش اصلاح صورت در مایا 7
جزییات دوره
4h 49m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.