لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش جنبه های فنی اساسی انیمیشن
Essential Technical Aspects of Animation
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا در انیمیشن 2 بعدی کار می کنید یا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستید؟ در این دوره ، Dermot O’Connor توصیه های عملی و تکنیک های آزمایش شده در مورد زمان را در مورد جنبه های فنی اساسی انیمیشن جمع می کند. Dermot چندین جزئیات مهم از متحرک سازی روی کاغذ را ارائه می دهد ، مانند نرخ فریم ، تدارکات تولید ، نمودار زمان بندی در برابر تویین دیجیتال ، مدل های رنگی و موارد دیگر. او جنبه های فنی نحوه به تصویر کشیدن آنچه را که می خواهید متحرک باشید ، شامل تعدادی جلوه ویژه و "تقلب" مفید ، توضیح می دهد. درموت با نکات مفید تولید در مورد همه چیز ، از یادداشت های عرق عرق گرفته تا مشکلات مشترک و چگونگی جلوگیری از آنها ، نتیجه گیری می کند.
توجه: این دوره توسط Dermot O’Connor ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
جنبه های اساسی انیمیشن
Essential technical aspects of animation
1. متحرک سازی روی کاغذ
1. Animating on Paper
نرخ فریم ، ورق X و کاغذ
Frame rates, X-sheets, and paper
نرخ فریم و تدارکات
Frame rates and logistics
متحرک سازی روی کاغذ
Animating on paper
نقاشی ها ، قاب ها و نوردهی ها
Drawings, frames, and exposures
نمودارهای زمان بندی در مقابل tweening
Timing charts vs. tweening
انیمیشن مستقیم جلو
Straight ahead animation
انیمیشن ژست به ژست
Pose-to-pose animation
ورق های مدل
Model sheets
مدل های رنگی
Color models
از نقاشی های خشن گرفته تا پاکسازی
From rough drawings to cleanup
نقاشی سلول به DIP (جوهر دیجیتال و رنگ)
Cell painting to DIP (digital ink and paint)
2. دوربین و فنی
2. Camera and Technical
نسبت های وجهی
Aspect ratios
چشم انداز: مقدمه
Perspective: Introduction
چشم انداز: متوسط
Perspective: Intermediate
لانگ شات ، متوسط و کلوزآپ
Long shot, medium, and close-up
تابه ، کامیون و بزرگنمایی
Pans, trucks, and zooms
محو می شود ، حل می شود و برش می یابد
Fades, dissolves, and cuts
مدارهای تقلب
Cheating orbits
کی تابه راه بیندازید
When to start a pan
استروب کردن
Strobing
صحنه های روشنایی
Lighting scenes
عمق تقلب با رنگ و لحن
Cheating depth with color and tone
عمق میدان تقلب با تاری
Cheating depth of field with blurs
عمق تقلب با حرکت
Cheating depth with motion
3. نکات تولید
3. Production Tips
یادداشت های Sweatbox
Sweatbox notes
رسم بودجه
Drawing budget
راه اندازی: مقدمه
Staging: Introduction
صحنه سازی: پیشرفته
Staging: Advanced
خط اقدام
Line of action
طرح های پوستی
Layout poses
نامگذاری مختصر
Concise naming
ابتدا صحنه های آسان را انجام دهید
Do easy scenes first
درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.
درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.
نمایش نظرات