آموزش ایجاد یک درخت واقعاً کم پلی در 3ds Max

Creating a Realistic Low Poly Tree in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: تکنیک های عمیق مدل سازی و بافت را کاوش کنید تا یک درخت واقع گرایانه کم پلی برای بازی آماده کنید. شما مدل سازی در 3ds Max را به بافت در فتوشاپ و ایجاد نقشه های معمولی با xNormal خواهید رساند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop، xNormal. بیاموزید که چگونه مدل های واقعی پلی را برای استفاده در موتور بازی مورد نظر خود ایجاد کنید. در این دوره ، با ایجاد Low Poly Trees در 3ds Max ، گردش کار مورد استفاده در ایجاد مدل های کم پلی ، بافت های یکپارچه و استفاده از نقشه های تیرگی برای یک درخت واقع گرایانه را خواهید آموخت. ابتدا می آموزید که چگونه با استفاده از اصلاح کننده تغییر شکل مسیر ، شبکه و شاخه های پایه تنه درخت را مدل کنید. در مرحله بعدی ، شما خواهید آموخت که چگونه از Adobe Photoshop و xNormal برای تولید کدورت خاص و نقشه های عادی استفاده کنید. سپس ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از نقشه های تولید شده برای ایجاد مواد پیشرفته برای استفاده در مش پایه و شاخ و برگ استفاده کنید. در آخر ، شما نحوه استفاده از شاخ و برگ را به مش پایه با استفاده از محدودیت مسیر و اصلاح مدل های راس شاخ و برگ یاد خواهید گرفت. در پایان این دوره ، شما درکی از روشهای صحیح مدل سازی و بافت لازم برای ایجاد مدلهای کم پایه ، واقع گرایانه و مبتنی بر شاخ و برگ خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max ، Photoshop ، xNormal.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مدل سازی و ساخت مش پایه تنه درخت Modeling and Texturing the Tree Trunk Base Mesh

  • تنظیم مرجع Setting Reference

  • مدل سازی صندوق عقب Modeling the Trunk

  • باز کردن تنه درخت Unwrapping the Tree Trunk

تنظیم فرم تنه درخت و افزودن شاخه های سه بعدی Adjusting the Tree Trunk Form and Adding 3D Branches

  • بافت های بدون درز Seamless Textures

  • ایجاد شعبه Branch Creation

  • اصلاح مدل Modifying the Model

ایجاد و استفاده از بافت های شاخ و برگ Creating and Applying Foliage Textures

  • ایجاد نقشه های بافتی Creating Texture Maps

  • استفاده از بافت در هواپیما Applying Textures to a Plane

  • استفاده از شاخ و برگ Applying Foliage

  • رفع Vertex Normals Fixing Vertex Normals

  • تنظیمات نهایی ، کاهش تعداد پلی Final Adjustments, Reducing the Poly Count

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک درخت واقعاً کم پلی در 3ds Max
جزییات دوره
1h 37m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
17
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jayesh Ranavaya Jayesh Ranavaya

Jayesh یک هنرمند سه بعدی با انگیزه و پرشور است و توانایی توسعه دارایی های 2D/3D با کیفیت بالا ، زندگی مانند شخصیت های 3D و انیمیشن ها و همچنین داشتن درک خوبی از هنر بازی ها و روند آن را دارد. او از مهارت هنری و توانایی فنی لازم برای ایجاد محتوای محرک بصری برخوردار است که بازی را تشدید می کند. وی دانش گسترده ای در مورد نرم افزارهایی مانند 3ds Max ، Photoshop و Unreal Engine دارد. جایش بیش از ده سال است که مهارت خود را به عنوان یک هنرمند 2D و 3D توسعه می دهد. اشتیاق وی برای یادگیری مهارت های جدید او را بیش از هفت سال به تدریس واداشت ، جایی که او این فرصت را داشت که این مهارت ها را با دانش آموزان مشتاق کسب آنها به اشتراک بگذارد. او مهارت های بسیار بالایی در مدل سازی سه بعدی (دارایی ها ، مواد آلی ، وسایل نقلیه و شخصیت ها) ، بافت و انیمیشن دارد که به چند مورد اشاره می کند. او روی عناوین مختلف بازی مستقل کار کرده و دیدگاه تازه ای را به تکنیک های نرم افزاری سنتی آورده است. هدف او این است که فرایند یادگیری را برای افراد مبتدی تا حد امکان برای متخصصان در دسترس قرار دهد.