نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزشهای افتر افکت ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک آرم را با استفاده از ذرات و فیلمهای متحرک متحرک کنید تا نمایش آرم را آشکار و بهبود بخشد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6. در این مجموعه از آموزشهای After Effects ، ما یاد می گیریم که چگونه یک آرم را با استفاده از ذرات و فیلمهای متحرک متحرک کنیم تا نمایش آرم را آشکار و تقویت کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک ویدیو را با استفاده از جلوه ها و خصوصیات تغییر شکل ساده دستکاری کنیم تا کاملاً در بالای عنصری قرار بگیرد که می خواهیم آن را فاش کنیم. پس از تغییر مات بودن آهنگ ، می بینیم که چقدر سریع می توانید از چند روش از اثر استفاده کنید. سپس ، ما به سمت ایجاد ذرات حرکت می کنیم. ما در طول این آموزش از چند سیستم ذره متفاوت استفاده می کنیم ، بسته به آنچه که ذرات قادر به انجام آن هستند. استفاده از برخی از سیستم ها نسبت به بقیه آسان تر است ، در حالی که برخی گزینه های قابل تنظیم تری را ارائه می دهند. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، همه ذراتی که در این آموزش استفاده می کنیم با After Effects ارائه می شوند ، بنابراین جای نگرانی در مورد افزونه های گران قیمت نیست. با پایان این آموزش ، شما به استفاده از مات های luma و alpha و همچنین نحوه دستکاری سیستم ذرات برای ایجاد ظاهر متفاوت متفاوت تسلط خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CS6.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
متحرک سازی آرم با ذرات در افتر افکت
Animating a Logo with Particles in After Effects
-
تنظیم آرم و پس زمینه
Setting up the Logo and Background
-
آشکار کردن آب با مات Luma
Revealing the Water with a Luma Matte
-
آشکار کردن نامه های مانترا با مات Luma
Revealing the Mantra Letters with a Luma Matte
-
ایجاد یک سیستم ذرات به عنوان یک مات آلفا
Creating a Particle System as an Alpha Matte
-
واداشتن تولیدکننده ذرات به دنبال راهی
Making the Particle Producer Follow a Path
-
ایجاد علاقه با بافت های مناسب برای آرم
Creating Interest with Appropriate Textures for the Logo
-
ساخت دنباله ذرات جرقه ها
Building a Particle Trail of Sparks
-
تصفیه ذرات و باعث پرش و بازتاب آنها
Refining the Particles and Causing Them to Bounce and Reflect
-
استفاده از شعله ور برای هدایت مسیر ذرات
Using a Flare to Lead the Particle Trail
-
ایجاد زمینه با ذرات بوکه
Making a Background with Bokeh Particles
-
ایجاد بازتاب و درخشش برای سایر عناصر
Creating Reflections and Glow for the Other Elements
-
قطره ها را متحرک کنید
Animating the Drops
-
کامل کردن انیمیشن
Perfecting the Close of the Animation
-
افزودن حرکت دوربین
Adding a Camera Move
-
استفاده از جلوه های لنز برای افزودن بازتاب و تاری
Using Lens Effects to Add Reflections and Blur
نمایش نظرات