آموزش جاوا 8

Java 8 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اگر می خواهید برای دستگاه های تلفن همراه ، رایانه های رومیزی یا وب برنامه ایجاد کنید ، باید Java را بدانید. این دوره پایه یادگیری Java SE (نسخه استاندارد) را فراهم می کند ، بنابراین می توانید اولین برنامه های خود را بسازید یا به تنهایی شروع به کاوش در زبان کنید. نویسنده David Gassner نحوه نصب جاوا و IntelliJ IDEA IDE و شروع کار با متغیرها ، انواع داده ها ، کلمات کلیدی و سایر م criticalلفه های مهم زبان را نشان می دهد. او همچنین به شما کمک می کند تا جریان برنامه را با منطق و حلقه های شرطی کنترل کنید ، داده ها را با Java Collections Framework ذخیره کنید ، و درک کنید که چگونه Java اصول کدگذاری شی گرا مانند وراثت و چند شکلی را پیاده سازی می کند.
موضوعات شامل:
  • شناخت تاریخچه و اصول جاوا
  • نصب جاوا ، IntelliJ IDEA و BlueJ
  • ایجاد یک پروژه جاوا
  • کار با متغیرها ، مقادیر و اصطلاحات
  • کار با انواع داده های شی
  • ساخت ، مقایسه و تجزیه رشته ها
  • رفع اشکال و نحوه استثنا
  • ایجاد حلقه و کد قابل استفاده مجدد
  • انتقال آرگومانها با مرجع یا مقدار
  • استفاده از آرایه های ساده و پیچیده
  • ایجاد کلاسهای سفارشی
  • درک وراثت و چندشکلی
  • مدیریت پرونده ها با کتابخانه های جاوا
  • کد مستند با Javadoc
  • کلاسهای بسته بندی در پرونده های JAR

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آیا این دوره برای شما مناسب است؟ Is this course for you?

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • کدام نسخه از جاوا را می خواهید یاد بگیرید؟ Which version of Java do you want to learn?

1. جاوا چیست؟ 1. What Is Java?

  • تاریخچه جاوا The history of Java

  • اصول و م componentsلفه های جاوا Principles and components of Java

  • نحو جاوا و تدوین Java syntax and compilation

  • مدیریت حافظه و جمع آوری زباله Memory management and garbage collection

  • انتخاب یک محیط توسعه Choosing a development environment

2. نصب نرم افزار 2. Installing the Software

  • نصب جاوا در ویندوز Installing Java on Windows

  • نصب جاوا در OS X Installing Java on OS X

  • نصب IntelliJ IDEA در ویندوز Installing IntelliJ IDEA on Windows

  • نصب IntelliJ IDEA در OS X Installing IntelliJ IDEA on OS X

  • نصب BlueJ Installing BlueJ

3. شروع کار 3. Getting Started

  • سلام دنیا Hello World

  • انتقال آرگومان ها به یک برنامه کنسول Passing arguments to a console application

  • سازماندهی کلاسهای جاوا در بسته ها Organizing Java classes in packages

  • ایجاد یک پروژه جاوا در IntelliJ IDEA Creating a Java project in IntelliJ IDEA

  • گشت و گذار در IntelliJ IDEA Taking a tour of IntelliJ IDEA

  • ایجاد یک پروژه جاوا در BlueJ Creating a Java project in BlueJ

  • با استفاده از مستندات Java API Using the Java API documentation

4- کار با متغیرها 4. Working with Variables

  • کار با متغیرهای بدوی Working with primitive variables

  • اعلام و مقداردهی اولیه اعداد اولیه Declaring and initializing numeric primitives

  • ارائه ارزش های ارزی با BigDecimal Representing currency values with BigDecimal

  • تبدیل مقادیر عددی Converting numeric values

  • استفاده از عملگرهای ریاضی و کلاس ریاضی Using mathematical operators and the Math class

  • کار با مقادیر و اصطلاحات بولی Working with Boolean values and expressions

  • کار با مقادیر شخصیت Working with character values

  • استفاده از عملگرهای جاوا Using Java operators

5- کار با اشیاء 5. Working with Objects

  • کار با انواع داده های شی Working with object data types

  • با استفاده از کلاس String Using the String class

  • تبدیل مقادیر ابتدایی به رشته ها Converting primitive values to strings

  • ساخت یک رشته از چند مقدار Building a string from multiple values

  • مقایسه مقادیر رشته Comparing string values

  • قالب بندی مقادیر عددی به عنوان رشته Formatting numeric values as strings

  • تجزیه مقادیر رشته Parsing string values

  • کار با تاریخ و زمان Working with dates and times

  • چالش: ایجاد یک برنامه ساده ماشین حساب Challenge: Creating a simple calculator application

  • راه حل: ایجاد یک برنامه ساده ماشین حساب Solution: Creating a simple calculator application

6. استثناء رسیدگی و اشکال زدایی 6. Exception Handling and Debugging

  • درک خطاهای نحوی در مقابل استثناهای زمان اجرا Understanding syntax errors vs. runtime exceptions

  • اشکال زدایی با IntelliJ IDEA Debugging with IntelliJ IDEA

  • رسیدگی به استثناها با try / catch Handling exceptions with try/catch

  • ایجاد چندین بلوک صید Creating multiple catch blocks

  • انداختن استثناهای سفارشی Throwing custom exceptions

7. مدیریت جریان برنامه 7. Managing Program Flow

  • منطق شرطی برنامه نویسی Programming conditional logic

  • با استفاده از عبارت switch Using the switch statement

  • ایجاد بلوک های کد حلقه ای Creating looping code blocks

  • ایجاد کد قابل استفاده مجدد با روش ها Creating reusable code with methods

  • روش های بارگیری بیش از حد با امضاهای مختلف Overloading methods with different signatures

  • عبور آرگومانها از طریق مرجع یا ارزش Passing arguments by reference or by value

  • چالش: ایجاد یک برنامه ماشین حساب پیچیده تر Challenge: Creating a more complex calculator application

  • راه حل: ایجاد یک برنامه ماشین حساب پیچیده تر Solution: Creating a more complex calculator application

8. با استفاده از مجموعه داده ها 8. Using Data Collections

  • با استفاده از آرایه های ساده Using simple arrays

  • با استفاده از آرایه های دو بعدی Using two-dimensional arrays

  • مدیریت آرایه های قابل تغییر با ArrayList Managing resizable arrays with ArrayList

  • مدیریت داده های مرتب نشده با HashMap Managing unordered data with HashMap

  • مرور مجموعه ها با تکرارها و برای هر یک Looping through collections with iterators and for-each

9- ایجاد کلاسهای سفارشی 9. Creating Custom Classes

  • درک کپسول سازی Understanding encapsulation

  • ایجاد و ایجاد کلاسهای سفارشی Creating and instantiating custom classes

  • ایجاد کلاسهای تو در تو و ناشناس Creating nested and anonymous classes

  • تجسم روابط طبقاتی Visualizing class relationships

  • ذخیره داده ها در متغیرهای نمونه Storing data in instance variables

  • اعلام روشهای استاتیک و نمونه Declaring instance and static methods

  • با استفاده از روش های سازنده Using constructor methods

  • استفاده از متغیرهای ثابت به عنوان ثابت Using static variables as constants

  • اعلام و استفاده از انواع enum Declaring and using enum types

10. کار با وراثت 10. Working with Inheritance

  • درک وراثت و چندشکلی Understanding inheritance and polymorphism

  • گسترش کلاسها و روشهای اصلی Extending classes and overriding methods

  • ایجاد و پیاده سازی رابط ها Creating and implementing interfaces

  • استفاده از کلاسها و روشهای انتزاعی Using abstract classes and methods

11- استفاده از كتابخانه هاي معمول جاوا 11. Using Common Java Libraries

  • مدیریت پرونده ها با کلاس اصلی File Managing files with the original File class

  • مدیریت پرونده ها با کتابخانه ورودی و ورودی جدید Java 7 Managing files with Java 7's new I/O library

  • مدیریت پرونده ها با Apache Commons FileUtils Managing files with Apache Commons FileUtils

  • خواندن یک فایل متنی از طریق اینترنت Reading a text file over the Internet

12. تهیه برنامه جاوا برای استقرار 12. Preparing a Java Application for Deployment

  • مستند کردن کد با Javadoc Documenting code with Javadoc

  • کلاسهای بسته بندی در پرونده های JAR Packaging classes in JAR files

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش جاوا 8
جزییات دوره
6h 4m
77
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
2,319,235
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Gassner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Gassner David Gassner

نویسنده 60+ دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار دیوید گاسنر نویسنده بیش از 60 دوره آموزش فنی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار است.

دیوید یک مربی ارشد کارکنان است که متخصص در سیستم عامل های توسعه و زبان های برنامه نویسی از جمله Android و Java است. وی در حال حاضر محتوای آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید و محتوایی ایجاد می کند که چندین زبان برنامه نویسی از جمله جاوا ، C # ، Visual Basic و Go را پوشش می دهد. وی پیش از این رئیس و بنیانگذار خدمات فنی باردو ، یک ارائه دهنده آموزش شبکه Adobe Solutions بود. وی به عنوان یک متخصص خبره Adobe ، دوره های آموزشی ادوبی را نوشت و آموزش های گسترده ای را در مورد Flex ، ColdFusion ، Dreamweaver و Flash ارائه داد. وی نویسنده کتاب های کتاب مقدس فلکس 3 و کتاب مقدس Flash Builder 4 و Flex 4 بود. وی اخیراً Audio Cues - برنامه ای Android برای اجرای صدا در اجرای زنده - را طراحی و توسعه داده است که در فروشگاه Google Play در دسترس است.