بنابراین شما چند کاراکتر دارید، مقداری جهان سازی انجام داده اید، و یک مفهوم دارید--همه بلوک های اساسی برای یک داستان طولانی. اما شما هنوز به یک چیز دیگر نیاز دارید - یک برنامه!
بهعنوان یک طراح سابق NaNoWriMo، و اکنون یک برنامهریز اختصاصی (و مدتهاست Dungeons and Dragons DM، و نویسنده منتشر شده)، میدانم که چقدر میتواند دلهرهآور باشد که به صفحهای خالی و مکاننمای چشمکزن از پایین نگاه کنیم و هیچ ایدهای نداشته باشیم. چگونه شروع کنیم. برنامهریزی - پیشطرح، طرحریزی، و تحقیق، و همچنین چند نکته دیگر که به اشتراک میگذارم-- بهترین دوست شماست.
این کلاس به شما میآموزد که چگونه از یک صفحه خالی و یک سر پر از ایده به یک برنامه منظم و دقیق بروید که میتوانید در حین توسعه داستان خود آن را دنبال کنید.
پروژه خود را طرح کنید!
با استفاده از ابزارهای مورد بحث در این کلاس، طرح، برنامه ریزی و سازماندهی داستان خود را شروع کنید. هدف شما در اینجا ایجاد یک طرح کلی است - یک طرح بزرگ، چند طرح فرعی از پیش برنامه ریزی شده، و یک قوس داستانی که نوعی سفر را نشان می دهد. همچنین میخواهید مطمئن شوید که راهی برای پیگیری شخصیتها، تنظیمات و جزئیات تکراری بزرگی دارید که نمیخواهید خراب کنید.
چهار گزینه برای انجام این کار دارید:
هر طرح کلی باید یک بخش تنظیمات، یک بخش تاریخ/سرگذشت، طرح اصلی، فهرستی از داستانهای فرعی، راهی برای پیگیری زمانشناسی، و فهرست شخصیتها با ویژگیها، انگیزهها و روابط اولیه داشته باشد.
مثل همیشه در کلاسهای من، شما خودتان را انجام میدهید—در صورت نیاز با آنچه که برای شما کار میکند یا نیست، سازگار شوید.
ابزارهایی مانند برگه شخصیت من از کلاس نحوه نوشتن قهرمانان و شرورها - اگر قبلاً این کار را نکردهاید، لطفاً آن را بررسی کنید. من برگه نویسه را نیز در اینجا پیوست کردهام-- یا تمرین توسعه نقشه در بخش "تنظیم" این ویدئو برای شما مفید خواهد بود. هدف شما این است که تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری روی کاغذ داشته باشید، بنابراین هرگز مجبور نشوید به قلمرو "آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاددնتوانم چه بنویسم"بنویسم.پس کل داستانم راازروی ریل"پرت میکنم"محو شوید.
نویسنده|هنرمند| دانشجو
نمایش نظرات