آموزش *به روز شده* JavaScript Complete Series 2021 - قسمت 7: متغیرهای جاوا اسکریپت

*UPDATED* JavaScript Complete Series 2021 - Part 7: JavaScript Variables

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

به این کلاس اشتراک مهارت در مورد متغیرها خوش آمدید

این قسمت 7 از سری کامل جاوااسکریپت من است

چه چیزی را در این کلاس خاص پوشش می دهیم؟

ما تعداد زیادی از اطلاعات را در این مجموعه پوشش خواهیم داد، اما برای قسمت 7 روی متغیرهای جاوا اسکریپت تمرکز می کنیم.

متغیرها نام هایی هستند که به مکان های حافظه رایانه می دهید و برای ذخیره مقادیر استفاده می شوند. چرا این مهم است؟ خوب، فرض کنید می خواهید دو مقدار "Wally" و "Warthog" را در برنامه خود ذخیره کنید و در مرحله بعد می خواهید از این دو مقدار استفاده کنید. برای انجام این کار، باید این مقادیر را در جایی ذخیره کنید. این جایی است که متغیرها وارد تصویر می شوند.

به عبارت دیگر، می‌توانید متغیرها را به عنوان متغیرهایی در نظر بگیرید.

وقتی با خود می گویید، "من باید همه این اطلاعات را بعداً به خاطر بسپارم، اما می خواهم فقط یک کلمه را به جای کل جمله به خاطر بسپارم"... این یک متغیر است!

این یک مفهوم کاملاً ساده است، اما متغیرهای زیادی وجود دارد. جاوا اسکریپت زبانی است که به صورت پویا تایپ می‌شود، بنابراین معمولاً نباید نگران اختصاص دادن نوع داده‌ای که در آن متغیر ذخیره می‌شود باشیم. با این حال، دانستن انواع آن، اشکال زدایی را بسیار آسان تر می کند. و به همین دلیل است که در یکی از کلاس‌های قبلی ما درباره انواع مختلف داده‌ها نمی‌آموزیم. ببینید، همه چیز به دلیلی اتفاق می‌افتد و من روی دستور تدریس در کل این مجموعه بسیار عمدی بوده‌ام.

به هر حال، صحبت کافی است. بیایید شروع به یادگیری در مورد متغیرها کنیم.

کل این دوره استاد بزرگ چه چیزی را پوشش می دهد؟

جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی شماره 1 در وب است که بسیاری از محتوای پویا و سبک در پس زمینه توسط جاوا اسکریپت مدیریت می شود. اما قبل از استفاده از این زبان برای ایجاد وب سایت های پویا، باید درک دقیقی از نحوه عملکرد آن در پشت صحنه داشته باشید.

در پایان این دوره، می‌توانید با درک نحوه استفاده مرورگر از آن، متغیرها، اشیاء و توابع، انواع مختلف داده‌ها و نحوه دستکاری محتوا، به زبان جاوا اسکریپت صحبت کنید. در یک وب سایت ما عمیق‌تر می‌کنیم و روش‌های گفتگوی خودمان را از ابتدا ایجاد می‌کنیم. ما در مورد نحو پیکان، تابع Math.random()، حلقه زدن از میان اشیا و آرایه ها، کار با تاریخ ها آشنا می شویم. ما به نمونه‌های اولیه، موتورهای JS، Execution Stack و یک سری دیگر نگاه می‌کنیم!

این دوره از طریق مثال‌های عملی به شما کمک می‌کند جاوا اسکریپت را تکه تکه درک کنید. و ما از جدیدترین و بهترین ویژگی‌های جاوا اسکریپت در طول مسیر استفاده می‌کنیم تا بتوانید پیشتاز باشید.

منتظر چه چیزی هستید. بیایید CRACKIN'

ایپی!

قبل از تخصیص، اجازه دهید

را خلاصه کنیم

متغیرها نام هایی هستند که به مکان های حافظه رایانه می دهید و برای ذخیره مقادیر استفاده می شوند. چرا این مهم است؟ خوب، فرض کنید می خواهید دو مقدار "Wally" و "Warthog" را در برنامه خود ذخیره کنید و در مرحله بعد می خواهید از این دو مقدار استفاده کنید. برای انجام این کار، باید این مقادیر را در جایی ذخیره کنید. این جایی است که متغیرها وارد تصویر می شوند.

به عبارت دیگر، می‌توانید متغیرها را به عنوان متغیرهایی در نظر بگیرید.

این یک مفهوم کاملاً ساده است، اما متغیرهای زیادی وجود دارد. جاوا اسکریپت زبانی است که به صورت پویا تایپ می‌شود، بنابراین معمولاً نباید نگران اختصاص دادن نوع داده‌ای که در آن متغیر ذخیره می‌شود باشیم. با این حال، دانستن انواع آن، اشکال زدایی را بسیار آسان تر می کند. و به همین دلیل است که در یکی از بخش‌های قبلی ما درباره انواع مختلف داده‌ها اطلاعاتی نداریم.

به هر حال، صحبت کافی است.

برای این تمرین پروژه:

  1. من یک پی دی اف
  2. پیوست کرده ام
  3. سوالات چند گزینه ای وجود دارد
  4. صادق باشید و سعی کنید قبل از رفتن به صفحه بعدی به هر سوال چند گزینه ای پاسخ دهید
  5. بعد از اینکه پی دی اف را مرور کردید، پس چرا بهترین توصیف خود را از آنچه فکر می کنید یک متغیر است، به قول خودتان ارائه نمی کنید. از شما می خواهم یک قیاس جالب استفاده کنید. مانند ... "من فکر می کنم یک متغیر مانند یک بطری شیر است. بطری "ظرف" است و شیر نوع داده یا مقدار آن متغیر است." لطفا پروژه خود را به اشتراک بگذارید و همچنین یک تصویر به آن اضافه کنید.
  6. مهمتر از همه، لذت ببرید.

بعد از این کجا؟

بعد از این کلاس، به کلاس 8 می رویم که در آنجا نحوه کار با تاریخ ها در جاوا اسکریپت را مورد بحث قرار می دهیم. کار با تاریخ‌ها برای شما به عنوان یک توسعه‌دهنده حیاتی خواهد بود و اگرچه ساده به نظر می‌رسد، اما می‌تواند باعث شود تا باتجربه‌ترین توسعه‌دهندگان تمام شنیده‌های خود را کنار بگذارند!

به زودی می بینمت،

کلاید

p.s. اگر از دوره لذت برده اید، لطفاً فراموش نکنید که یک بررسی عالی برای من بگذارید - بسیار کمک می کند.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • محدوده - VAR در مقابل LET در مقابل بلوک های تودرتو Scope - VAR vs LET vs Nested Blocks

  • VAR - روش قدیمی برای اعلام یک متغیر VAR - the old way to declare a variable

  • پاداش: با استفاده از DevTools برای تعیین محدوده Bonus: using DevTools to determine the scope

  • LET - روش جدید برای اعلام یک متغیر LET - the new way to declare a variable

  • محدوده محلی در مقابل جهانی، و عملکرد در مقابل محدوده بلوک Local vs Global Scope, and Function vs Block Scope

  • مقدمه ای بر متغیرها Intro to variables

  • CONST - سعی کنید و بگیرید CONST - try and catch

  • محدوده Scope

  • CONST - روش جدید برای اعلام یک متغیر ثابت CONST - the new way to declare a constant variable

  • ایجاد متغیرها - اعلام، مقداردهی اولیه و تخصیص Variables creation - declare, initialize and assign

  • شناسه ها چیست؟ What are identifiers?

  • متغیرها چیست؟ What are variables?

  • متغیرها - خلاصه Variables - recap

درس ها Lessons

  • پاداش: با استفاده از DevTools برای تعیین محدوده Bonus: using DevTools to determine the scope

  • CONST - روش جدید برای اعلام یک متغیر ثابت CONST - the new way to declare a constant variable

  • شناسه ها چیست؟ What are identifiers?

  • محدوده - VAR در مقابل LET در مقابل بلوک های تودرتو Scope - VAR vs LET vs Nested Blocks

  • متغیرها چیست؟ What are variables?

  • متغیرها - خلاصه Variables - recap

  • VAR - روش قدیمی برای اعلام یک متغیر VAR - the old way to declare a variable

  • LET - روش جدید برای اعلام یک متغیر LET - the new way to declare a variable

  • CONST - سعی کنید و بگیرید CONST - try and catch

  • محدوده Scope

  • محدوده محلی در مقابل جهانی، و عملکرد در مقابل محدوده بلوک Local vs Global Scope, and Function vs Block Scope

  • ایجاد متغیرها - اعلام، مقداردهی اولیه و تخصیص Variables creation - declare, initialize and assign

  • مقدمه ای بر متغیرها Intro to variables

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش *به روز شده* JavaScript Complete Series 2021 - قسمت 7: متغیرهای جاوا اسکریپت
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
50m
13
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
30 تیر 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
29
4 از 5
دارد
دارد
دارد
CM Code_Zone

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

CM Code_Zone CM Code_Zone

نادرست | خنده دار است، زیرا حقیقت دارد

موفقیت قربانی می خواهد.

و فداکاری چیزی است که من در مورد آن بسیار می دانم.

من یک توسعه دهنده خودآموخته هستم، بنابراین می دانم که برای یک تازه وارد چقدر می تواند دشوار و دلهره آور باشد.

امروز، من همچنان به کدنویسی ادامه می‌دهم و از آخرین فناوری‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی مطلع می‌مانم.

وقت آن است که دانشی را که به دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم و به موفقیت دیگران کمک کنم.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.