لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 12 اصل انیمیشن در مایا
12 Principles of Animation in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
12 اصل انیمیشن ابزارهایی هستند که انیماتورها برای ایجاد انیمیشن های عالی باید بر آن مسلط شوند. اگر با انیمیشن خود دست و پنجه نرم می کنید و نمی توانید نحوه بهبود آن را بیابید، این دوره برای شما مناسب است. نرمافزار مورد نیاز: Maya. آیا تا به حال صحنههای باورنکردنی از شخصیتهای متحرک را تصور کردهاید، اما تلاش میکنید که انیمیشنتان با آنچه در ذهنتان میبینید مطابقت داشته باشد؟ در این دوره آموزشی، 12 اصل انیمیشن در مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه کیفیت انیمیشن خود را ارتقا دهید. ابتدا، شما اصول پایه را بررسی خواهید کرد تا بفهمید چگونه حرکاتی را طراحی کنید که دارای شتاب، کاهش سرعت و مسیرهای قابل باور هستند. در مرحله بعد، اصول انیمیشن متوسطی را که بر عملکرد و مکانیک بدن تمرکز دارند، کشف خواهید کرد. در نهایت، شما به اصول انیمیشن پیشرفته که بر ارائه، ارتباطات و طراحی تمرکز دارد، شیرجه خواهید زد. هنگامی که این دوره را به پایان رساندید، نه تنها درک کامل تری از 12 اصل انیمیشن خواهید داشت، بلکه نحوه به کارگیری آنها به عنوان راه حلی برای مشکلاتی که در کار خود با آن مواجه می شوید نیز خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
اصول اولیه: زمان بندی، فاصله و کمان
Basic Principles: Timing, Spacing, and Arcs
پایه ها: زمان بندی، فاصله گذاری و قوس ها
Foundations: Timing, Spacing, and Arcs
زمان سنجی
Timing
فاصله گذاری
Spacing
قوس ها
Arcs
اینرسی، انعطاف پذیری، و مفصل
Inertia, Flexibility, and Articulation
اینرسی، انعطاف پذیری و بیان
Inertia, Flexibility and Articulation
اقدام از طریق و همپوشانی قسمت 1 را دنبال کنید
Follow Through and Overlapping Action Part-1
عمل از طریق و همپوشانی قسمت 2 را دنبال کنید
Follow Through and Overlapping Action Part-2
عمل از طریق و همپوشانی قسمت 3 را دنبال کنید
Follow Through and Overlapping Action Part-3
اسکواش و کشش
Squash and Stretch
اصول عملکرد قسمت 1: پیش بینی، ژست به ژست، مستقیم به جلو
Performance Principles Part 1: Anticipation, Pose to Pose, Straight Ahead
اصول عملکرد: قسمت 1
Performance Principles: Part 1
راه اندازی پروژه
Setting up the Project
مسدود کردن در کلید پیش بینی
Blocking in the Anticipation Key
Pose to Pose: مسدود کردن کلیدها
Pose to Pose: Blocking Keys
Pose to Pose: مسدود کردن جزئیات بیشتر
Pose to Pose: Blocking More Detail
Pose to Pose: اضافه کردن خرابی ها
Pose to Pose: Adding Breakdowns
مستقیم به جلو: اضافه کردن خرابی ها برای سیالیت بیشتر
Straight Ahead: Adding Breakdowns for Greater Fluidity
برت از کودکی کارتون می کشد و کار خود را در انیمیشن 2 بعدی دنبال می کند. پس از چندین سال کار بر روی پروژه های انیمیشن Flash ، مانند Atomic Betty و Wow Wow Wubbzy ، او به انیمیشن CG منتقل شد. تجربه به او آموخته است که یادگیری را ادامه دهد و با رسانه های جدید سازگار شود. او بیش از ده سال است که مشغول تدریس انیمیشن است و عاشق شخصیت پردازی است.
نمایش نظرات