لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی تعامل برای وب
Interaction Design for the Web
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اگرچه رفتار کاربر اغلب تصادفی به نظر می رسد ، دلایل روانشناختی در پشت انتخاب افراد هنگام پیمایش در رابط کاربری وجود دارد. در این دوره ، با دلایل روانشناختی عملکرد خوب UI آشنا شوید ، بنابراین می توانید وب سایت ها و برنامه هایی را بسازید که به طرز فکر کاربران کار می کنند. مربی کریس نودر به شما کمک می کند تا با بحث در مورد نحوه کار مغز و نحوه طراحی محدودیت های مغز انسان ، کار خود را شروع کنید. وی همچنین توضیح می دهد که چگونه از اصول ادراک برای افزایش جریان رابط کاربر استفاده کنید. استفاده از مفاهیم فیزیکی برای ایجاد UI بصری بیشتر ؛ و گردش کار خود را صاف کنید. برای جمع بندی دوره ، وی توضیح می دهد که چگونه آزار دهنده های کوچک را برطرف کنید و رابط کاربری شما برای استفاده دلپذیر باشد.
موضوعات شامل:
طراحی محدودیت های انسانی li>
قصه گویی li>
چگونه چیزهایی را که می بینیم گروه بندی می کنیم li>
ساخت رابط های استاندارد و سازگار li>
پیش فرض های هوشمند li>
کاهش تأخیر سیستم و برقراری ارتباط در هنگام تأخیر li>
ساختن پیام های خطا در گفتگوی مفید li>
طراحی برای لذت li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
1. چگونه مغز کار می کند
1. How Brains Work
طراحی در حدود محدودیت های انسانی
Designing around human limitations
اضافه بار حافظه
Memory overload
قانون 7 +/- 2
The 7 +/- 2 rule
گفتن داستانها
Telling stories
حواس پرتی
Distractions
اعلان ها و هشدارها
Notifications and alerts
2. چگونه چیزها را می بینیم: اصول ادراک
2. How We See Things: Perception Principles
جریان و اسکن
Flow and scanning
چگونگی گروه بندی چیزهایی که می بینیم
How we group the things we see
ثبات
Consistency
چگونه (ما نمی خوانیم) بصورت آنلاین
How we (don’t) read online
پژوهشگر کاربر ، متخصص طراحی تعامل ، نویسنده
Chris Nodder یک محقق کاربری ، شیطان UX ، متخصص طراحی تعامل و نویسنده کتاب Evil by Design است.
Chris یک کاربر کاربری و یک متخصص طراحی تعامل است. وی بنیانگذار Chris Nodder Consulting LLC است ، یک شرکت تجربه کاربری چابک که به سازمانهای بزرگ و شرکتهای نوپا کمک می کند تا محصولی را تولید کنند که کاربران عشق. وی پیش از این مدیر گروه Nielsen Norman و یک محقق ارشد کاربر در مایکروسافت بود. او دارای یک م.س. در تعامل رایانه ای انسان و یک B.S در روانشناسی.
کریس از گسترش کلمه طراحی کاربر محور لذت می برد. جدا از کار مربیگری مشتری های Fortune 500 ، او در کنفرانس های سراسر جهان موضوعات مربوط به تجربه کاربر را ارائه داده است. او درمورد QuestionableMethods.com در مورد روشهای تحقیق و تجربه کاربر چابک می نویسد و نویسنده Evil By Design ، کتابی که توصیف کننده روشهای اقناعی شرکتها برای جلب ماست. در وب سایت همراه آن ، evilbydesign.info شرکت کنید.
نمایش نظرات