آموزش تئوری موسیقی کامل کامل: قسمت 10، 11، و 12

Music Theory Comprehensive Complete: Part 10, 11, & 12

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تئوری موسیقی را از طریق این برنامه دوره تئوری موسیقی، تمرینات تئوری موسیقی و آموزش های تئوری موسیقی بیاموزید. کلاس تئوری موسیقی در سطح کالج کارشناسی ارشد آهنگسازی به سبک آهنگسازان بزرگ ایجاد موسیقی احساسی بیشتر با استفاده از تعلیق، وضوح، و آهنگ های غیر آکورد به طور موثر زیر و بم و بلندی کلاس ها طرح بندی صفحه کلید 2 کلید اصلی خواندن ریتم ها نمادهای اصلی موسیقی که پیدا می کنید در نت ها 4 الگوی مقیاس اصلی 3 نت در هر آکورد (و نحوه پیدا کردن آنها!) پروژه های تجزیه و تحلیل باخ، بتهوون، موتسارت، و همچنین برخی از موسیقی های مدرن! نحوه کار آکوردهای هفتم کلیدها و امضاهای کلیدی دایره پنجم ها 7 درجه مقیاس متر مرکب 3 نوع مقیاس جزئی پیشرفت آکورد دیاتونیک 7 حالت 12 فاصله 5 نوع نقطه مقابل نوشتن ملودی ها تزیین ملودیک 5 نوع آهنگ آهنگسازی شکل دهنده باس هماهنگ کردن ملودی‌های همخوانی عبور آکوردها توالی‌ها بر اساس آکورد تغییر کلیدها کاهش آکوردها و بسط تونیک شناسایی عبارات انگیزه‌ها جملات، دوره‌ها و ساختار ملودی غالب‌های ثانویه پیش نیازها: دانش‌آموزان باید مشتاق موسیقی باشند، اما نیازی به تولید موسیقی ندارند. هیچ تجربه قبلی در موسیقی مورد نیاز نیست - همه خوش آمدید! دانش‌آموزانی که بخش 1 جامع تئوری موسیقی - نحوه خواندن موسیقی را گذرانده‌اند، از برخی مفاهیم بهره‌مند می‌شوند، اما الزامی نیست. دانش‌آموزانی که بخش 2 جامع تئوری موسیقی - آکوردها، مقیاس‌ها و کلیدها را گذرانده‌اند، از برخی مفاهیم بهره‌مند می‌شوند، اما الزامی نیست. دانش آموزانی که قسمت 3 جامع تئوری موسیقی - کلیدهای جزئی و بیشتر را گذرانده اند از برخی مفاهیم بهره مند می شوند، اما الزامی نیست.\ دانشجویانی که قسمت 4 جامع تئوری موسیقی - حالت ها و کنترپوان و بیشتر را گذرانده اند از برخی مفاهیم بهره مند می شوند، اما مورد نیاز نیست. دانش آموزانی که بخش 5 جامع تئوری موسیقی - کنترپوان را کامل خوانده اند از برخی مفاهیم بهره مند می شوند، اما الزامی نیست. دانش‌آموزانی که بخش 6 جامع تئوری موسیقی - آهنگسازی SATB را گذرانده‌اند، از برخی مفاهیم بهره‌مند می‌شوند، اما الزامی نیست. دانشجویانی که بخش 7 جامع تئوری موسیقی - هماهنگی را گذرانده اند از برخی مفاهیم بهره مند می شوند، اما الزامی نیست. دانش آموزانی که بخش 8 جامع تئوری موسیقی - گسترش هارمونیک را گذرانده اند از برخی مفاهیم بهره مند می شوند، اما الزامی نیست. دانش آموزانی که بخش نهم جامع تئوری موسیقی - پیشرفت های جدید را گذرانده اند از برخی مفاهیم بهره مند می شوند، اما الزامی نیست. این دوره فرض می کند که دانش آموزان اصول اولیه نحوه خواندن موسیقی را می دانند. (کسانی که نمی توانند نت ها را در کلید سه گانه تشخیص دهند، باید با بخش 1 جامع تئوری موسیقی شروع کنند)

** UDEMY BEST SELLER **

این دوره دارای گواهینامه 5 ستاره توسط انجمن بین المللی مربیان و مؤسسات موسیقی آنلاین (IAOMEI) است. این دوره به طور مستقل توسط گروهی از متخصصان بررسی شده و امتیاز 5 ستاره را دریافت کرده است.

100% نرخ پاسخ! هر سوالی که در این کلاس ارسال می شود در عرض 24 ساعت توسط مدرس پاسخ داده می شود.

به راهنمای کامل تئوری موسیقی خوش آمدید!

این کلاسی است که برای افراد عادی طراحی شده است که آماده هستند تئوری موسیقی (یا علاقه موسیقی) را بپذیرند و آن را به یک مهارت قابل استفاده تبدیل کنند. چه یک نوازنده فعال یا یک نوازنده مشتاق باشید، این کلاس برای شما عالی است.

سال‌هاست که تئوری موسیقی را در کلاس درس تدریس می‌کنم. این کلاس‌هایی که من برای Udemy می‌سازم از همان برنامه درسی استفاده می‌کنند که سال‌ها در کلاس‌های کالج‌ام استفاده می‌کردم، با کسری از هزینه. من معتقدم که هر کسی می‌تواند تئوری موسیقی را بیاموزد - و هزینه آن نباید مانعی باشد.

رویکرد من به تئوری موسیقی این است که حفظ را به حداقل برسانم. بیشتر این مفاهیم را فقط با درک اینکه چرا آکوردها به روش های خاصی رفتار می کنند، می توانید یاد بگیرید. هنگامی که آن مفاهیم را درک کردید، می توانید هر مقیاس، کلید یا آکوردی را که وجود دارد پیدا کنید. حتی خودت اختراع کن اگر قبلاً سعی کرده‌اید تئوری موسیقی را بیاموزید یا تازه شروع کرده‌اید - این سری از دوره‌ها مناسب هستند.

دکتر آلن یک موسیقیدان حرفه ای، مربی درجه یک Udemy و استاد دانشگاه است. در سال 2017 استار تریبون او را به عنوان "حرک و تکان دهنده" معرفی کرد و او توسط بنیاد گرمی برای کلاس های آموزش موسیقی اش شناخته شد.

این کلاس یک کلاس جامع است - بخش‌های زیادی دارد که کل برنامه درسی سالانه من را طی می‌کند.

تئوری موسیقی جامع ترکیبی: بخش‌ها، 10، 11، و 12 سه درس در یک دوره است: شامل سه دوره جامع تئوری موسیقی من است: قسمت 10: کاهش یافته!، بخش 11: انگیزه‌های ملودی، و قسمت 12: غالب‌های ثانویه .

در طول این کلاس، اگر گیر کردید، می‌توانید ویدیوها را مرور کنید یا سؤالی را پست کنید، و من در سریع‌ترین زمان ممکن (در عرض یک روز) به آن بازخواهم گشت.

در این کلاس، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • ابزارهای تئوری موسیقی

  • تشخیص انواع 7 آکورد کاهش یافته

  • آکوردهای کامل کاهش یافته

  • آکوردهای نیمه کاهش یافته

  • آموزش گوش خود برای یافتن آکوردهای کاهش یافته

  • تقویت کننده تونیک با رنگ های پیشرو

  • آکورد viiº6

  • دوبل شدن در آکوردهای viiº

  • تنهای تمایل

  • پنجم های نابرابر

  • رزولوشن برای آکورد viiº7

  • تقویت کننده تونیک با viiº

  • هماهنگی با viiº7

  • خواص عرفانی کل وتر کاهش یافته

  • آکوردهای محوری

  • 4/2 آکورد به عنوان انبساط تونیک

  • استفاده از ii4/2

  • آکوردهای 4/2 همسایه

  • گذراندن 4/2 آکورد

  • چرا عبارات مهم هستند

  • تشخیص عبارات

  • پیدا کردن انگیزه ها

  • برچسب‌گذاری انگیزه‌ها و عبارات

  • افزایش ملودی

  • کاهش ملودی

  • وارونگی ملودی

  • افزونه و برش ملودی

  • تغییرات شمارش، ریتم، جابجایی و فاصله

  • هماهنگ سازی ملودی های تغییر یافته

  • جملات موسیقی

  • دوره های موسیقی

  • مقدمات

  • نتایج

  • اجرای عبارات

  • هایپرمتر

  • ریتم عبارت

  • تجزیه و تحلیل باخ

  • شناسایی توالی ها

  • سکانس های ملودیک

  • توالی هارمونیک

  • دنباله های دیاتونیک و کروماتیک

  • دنباله پنجم نزولی

  • وارونگی متناوب در دنباله ها

  • دنباله پنجم صعودی

  • دنباله سوم نزولی

  • مسلطان ثانویه

  • آکوردهای رنگی

  • تونیک سازی و مدولاسیون

  • آکوردهای آهنگ پیشرو ثانویه

  • تنهای پیشرو به پنج

  • قوی کردن درجات مقیاس دیگر

  • لحن پیشرو از هر چیزی

  • تجزیه و تحلیل بتهوون

  • حل مشکلات ثانویه

  • قطعنامه‌های تزئین شده

  • قطعات نامنظم

  • ...و خیلی، خیلی بیشتر!

و البته، پس از ثبت‌نام در این کلاس، به‌طور خودکار تخفیف‌های زیادی در تمام بخش‌های آینده این کلاس دریافت می‌کنید.

شما فرصت دیگری برای یادگیری تئوری موسیقی به روشی جامع تر از این نخواهید داشت.

همه ابزارهایی که برای یادگیری موفقیت آمیز تئوری موسیقی نیاز دارید در این دوره گنجانده شده است و کل دوره بر اساس تجربیات واقعی زندگی است - نه فقط تئوری آکادمیک.

لطفاً روی دکمه "در این دوره شرکت کنید" کلیک کنید تا بتوانید امروز حرفه موسیقی خود را شروع کنید.


آماده سازی آزمون:

این دوره برای آمادگی برای آزمون پراکسیس II (موسیقی پراکسیس ETS)، آزمون تئوری موسیقی ABRSM (تا پایه 8)، آزمون تئوری موسیقی AP، آزمون‌های قرارگیری در دانشگاه (تئوری موسیقی)، و سایر دوره‌های متوسطه و معمولی عالی است. امتحانات تعیین سطح پس از متوسطه.


** من تضمین می کنم که این دوره کامل ترین دوره تئوری موسیقی موجود در هر کجای بازار است - یا پول شما (30 روز ضمانت بازگشت وجه) **

شرح‌های بسته به تمام درس‌های این دوره اضافه شده است.

---------------------------------------------- ---------------------

تمجید برای دوره‌های آموزشی توسط جیسون آلن:

⇢ "به نظر می‌رسد که همه جزئیات به شکلی بسیار ساده پوشش داده می‌شوند. فرآیند یادگیری آرام می‌شود و به مفاهیم پیچیده اجازه می‌دهد به راحتی جذب شوند. تنها تاسف من این است که این دوره را زودتر نگذرانم." - م. شاه

⇢ "بسیار عالی برای همه بدون هیچ دانشی تا کنون. من هر سه قسمت را خریدم... این بهترین سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح مهارت های من تاکنون بوده است." - Z. Palce

⇢ "توضیحات عالی! نه بیشتر یا کمتر از آنچه لازم است." - A. Tóth

⇢ "بسیار باحال. من سالها منتظر بودم تا یک دوره ویدیویی خوب ببینم، حالا دیگر لازم نیست منتظر بمانم. متشکرم!" - جفری کوری

⇢ "من دارم چیزهای زیادی یاد می گیرم! و من واقعاً دوست دارم کاربرگ ها را داشته باشم!" - A. Deichsel

⇢ "مبانی بسیار واضح توضیح داده شد - نکات بسیار مفیدی!" - جی پوک

⇢ "جیسون واقعاً سریع و عالی با سؤالات است، همیشه یک منبع عالی برای یک کلاس آنلاین است!" ام. اسمیت

---------------------------------------------- -----------------------------

دانش آموزانی که در این دوره ثبت نام می کنند، محتوای انحصاری و تخفیف دائمی برای تمام کلاس های آینده این مجموعه دریافت خواهند کرد.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • ابزارهایی که برای این کلاس نیاز دارید Tools you will need for this class

  • به روز رسانی! MuseScore 3.0 Update! MuseScore 3.0

  • [دانلود] مقاله کارکنان [Download] Staff Paper

  • مرور! Review!

  • فایل کامل MuseScore The Full MuseScore File

  • [دانلود] فایل اصلی [Download] Master File

  • سوال پرسیدن Asking Questions

انواع آکوردهای کاهش یافته Types of Diminished Chords

  • دو نوع آکورد کم شده The two types of diminished chords

  • کل آکورد کم شد The whole diminished chord

  • آکورد تا نیمه کم شد The half diminished chord

  • پیدا کردن اینها در یک کلید Finding these in a key

  • تشخیص تفاوت با گوش Spotting the difference by ear

  • مسابقه آموزش گوش Ear training quiz

تعویض های غالب Dominant Substitutions

  • تقویت کننده تونیک با vii: همه چیز در مورد تن های پیشرو Expanding tonic with vii: all about leading tones

  • viiº6 viiº6

  • viiº در مقابل مسابقه مرگ V7! viiº Vs. V7 deathmatch!

دو برابر شدن در آکوردهای viiº Doubling in the viiº chords

  • مراقب چه چیزی باشیم What to watch out for

  • دو برابر کردن گزینه ها در کلیدهای اصلی Doubling options in Major keys

  • دو برابر کردن گزینه ها در کلیدهای کوچک Doubling options in minor keys

حل و فصل viiº7 Resolving viiº7

  • تن های گرایش The tendency tones

  • گزینه های رزولوشن Resolution options

  • پنجم های نابرابر Unequal fifths

  • خلاصه قوانین Summary of the rules

با استفاده از آکورد viiº7 Using viiº7 chords

  • تونیک گشاد کننده با viiº Expanding tonic with viiº

  • هماهنگی با viiº (نسخه 1) Harmonizing with viiº (version 1)

  • هماهنگی با viiº (نسخه 2) Harmonizing with viiº (version 2)

  • هماهنگی با viiº7 Harmonizing with viiº7

سایر خواص آکوردهای هفتم کامل کاهش یافته است Other properties of full diminished 7th chords

  • خواص عرفانی آکورد viiº7 Mystical properties of viiº7 chords

  • تقارن Symmetry

  • محورها Pivots

سایر بسط های تونیک: آکوردهای 4/2 همسایه Other tonic expansions: Neighboring 4/2 chords

  • 4/2 آکورد تازه کننده 4/2 Chords refresher

  • با استفاده از ii4/2 Using ii4/2

  • استفاده از ii4/2 در مینور Using ii4/2 in minor

پاس دادن 4/2 آکورد Passing 4/2 chords

  • غالب های ثانویه Secondary dominants

  • گذراندن 4/2 در مینور Passing 4/2 in minor

جمع بندی - قسمت 10 Wrap Up - Part 10

  • بعدش چی پیش میاد؟ What Comes Next?

  • از تماشای قسمت 10 متشکرم! Thanks for watching Part 10!

قسمت 11: ملودی و انگیزه ها Part 11: Melody & Motives

  • مقدمه: قسمت 11 Intro: Part 11

  • ابزارهایی که برای این کلاس نیاز دارید Tools you will need for this class

  • به روز رسانی! MuseScore 3.0 Update! MuseScore 3.0

  • [دانلود] مقاله کارکنان [Download] Staff Paper

  • مرور! Review!

  • فایل کامل MuseScore The Full MuseScore File

  • فایل مثال استاد The Master Example File

شناسایی عبارات Identifying Phrases

  • چرا ما به جمله بندی اهمیت می دهیم؟ Why do we care about phrasing?

  • تعریف یک "عبارت" Defining a "Phrase"

  • عبارت در هی جود Phrasing in Hey Jude

  • یافتن عبارات Finding Phrases

  • [دانلود] نت برگ [DOWNLOAD] Sheet Music

  • علامت گذاری عبارت Phrase Notation

انگیزه ها Motives

  • تعریف "انگیزه" Definition of a "Motive"

  • بیتلز بیشتر! More Beatles!

  • یافتن انگیزه ها در النور ریگبی Finding Motives in Eleanor Rigby

  • انگیزه های برچسب زدن Labeling Motives

  • فایل های النور ریگبی Eleanor Rigby Files

بازی با انگیزه ها Playing with Motives

  • تغییرات انگیزه Motive Alterations

  • تنظیم یک انگیزه Setting up a Motive

  • کانتور، ریتم، جابجایی، فواصل Contour, Rhythm, Transposition, Intervals

  • وارونگی انگیزه Motive Inversion

  • افزایش و کاهش انگیزه Motive Augmentation and Diminution

  • توسعه و برش انگیزه Motive Extension and Truncation

  • تکه تکه شدن انگیزه Motive Fragmentation

  • هماهنگ کردن انگیزه های تغییر یافته Harmonizing Altered Motives

جملات (نوع موسیقایی) Sentences (The musical kind)

  • جملات موسیقایی Musical Sentences

  • یافتن جملات موسیقایی Finding Musical Sentences

  • جملات، عبارات و انگیزه ها Sentences, Phrases, and Motives

  • موتزارت: پولونیز Mozart: Polonaise

دوره های موسیقی Musical Periods

  • دوره های موسیقی Musical Periods

  • پیشینیان Antecendents

  • پیامدها Consequents

  • دوره ها Periods

هایپرمتر Hypermeter

  • اجرای عبارات Performing Phrases

  • پیدا کردن هایپرمتر Finding Hypermeter

  • ریتم عبارت Phrase Rhythm

واژگان Vocabulary

  • عبارت و انگیزه Phrase and Motive

  • دستکاری Manipulations

  • جملات و دوره ها Sentences and Periods

جمع بندی - قسمت 11 Wrap Up - Part 11

  • بعدش چی؟ What Next?

  • ممنون از ملاحظه تان! Thanks for watching!

قسمت 12: غالب های ثانویه Part 12: Secondary Dominants

  • مقدمه: قسمت 12 Introduction: Part 12

  • ابزارهایی که برای این کلاس نیاز دارید Tools you will need for this class

  • به روز رسانی! MuseScore 3.0 Update! MuseScore 3.0

  • [دانلود] مقاله کارکنان [Download] Staff Paper

  • مرور! Review!

  • فایل کامل MuseScore The Full MuseScore File

  • [دانلود] فایل اصلی [Download] Master File

دنباله ها Sequences

  • باخ، اختراع در د مینور Bach, Invention in D Minor

  • شناسایی توالی ها Identifying Sequences

  • تعاریف توالی Sequence Definitions

  • سکانس های ملودیک Melodic Sequences

  • توالی های دیاتونیک و کروماتیک Diatonic and Chromatic Sequences

  • [دانلود] باخ، اختراع در د مینور [Download] Bach, Invention in D Minor

دنباله های هارمونیک: نزولی پنجم Harmonic Sequences: Descending Fifth

  • توالی هارمونیک چیست؟ What are Harmonic Sequences?

  • قوانین توالی هارمونیک Harmonic Sequence Rules

  • موقعیت ریشه دنباله های نزولی پنجم Root Position Descending Fifth Sequences

  • متناوب موقعیت ریشه و وارونگی اول Root Position and First Inversion Alternating

  • وارونگی اول و موقعیت ریشه متناوب First Inversion and Root Position Alternating

  • باخ به باخ! Bach to Bach!

سایر انواع توالی متداول Other Common Sequence Types

  • سکانس های پنجم صعودی Ascending Fifth Sequences

  • مشکل یک سوم نزولی The Problem with Descending Thirds

  • راه حل یک سوم نزولی The Solution to Descending Thirds

  • ثانیه های نزولی Descending Seconds

  • دنباله های لکه بینی Spotting Sequences

غالب های ثانویه Secondary Dominants

  • آکوردهای رنگی Chromatic Chords

  • تصویر بزرگ The Big Picture

  • قوانین V/V Rules of V/V

  • نوشتن آکورد V7/V Writing V7/V Chords

  • تونیک و مدولاسیون Tonicization and Modulation

آکورد لحن پیشرو ثانویه Secondary Leading Tone Chords

  • به یاد آوردن آکوردهای کاهش یافته Remembering Diminished Chords

  • لحن پیشرو پنج Leading Tone of Five

  • وارونگی و تغییرات Inversions and Variations

مقوی کردن درجات مقیاس دیگر Tonicizing Other Scale Degrees

  • V از هر چیزی V of Anything

  • V of vi مثال V of vi Example

  • استثناها Exceptions

  • لحن پیشرو از هر چیزی Leading Tone of Anything

بتهوون، سونات شماره 15، Op. 28 Beethoven, Sonata No. 15, Op. 28

  • استماع Listening

  • قطعات بلند Long Pieces

  • حرکت 2، اقدامات 463-464 Movement 2, Measures 463-464

  • حرکت 2، اقدامات 464 - 466 Movement 2, Measures 464 - 466

  • فایل کامل MuseScore Full MuseScore File

حل و فصل آکوردهای ثانویه غالب و LT Resolving Secondary Dominant and LT Chords

  • توپ های منحنی! Curveballs!

  • قطعنامه های تزئین شده Embellished Resolutions

  • قطعنامه های نامنظم Irregular Resolutions

بسته شدن! Wrap Up!

  • ترم دوم تئوری موسیقی کالج به پایان رسید! Second Semester of College Music Theory is Over!

  • بعدش چی پیش میاد؟ What Comes Next?

  • سخنرانی جایزه: پیشنهادات تخفیف و لیست پستی Bonus Lecture: Discount Offers & Mailing List

نمایش نظرات

آموزش تئوری موسیقی کامل کامل: قسمت 10، 11، و 12
جزییات دوره
8 hours
127
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
13,282
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.