آموزش دسترسی به طراحی وب

Accessibility for Web Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا برای اطمینان از در دسترس بودن و استفاده آسان از سایت های خود همه تلاش خود را انجام می دهید؟ تکنیک های دستیابی عملی را بیاموزید تا اطمینان حاصل کنید که طراحی وب شما توسط همه قابل مشاهده و استفاده است. متخصص دسترسی بین المللی شناخته شده بین المللی ، درک فیرستون نمونه هایی از جریان های متداول تعامل وب را مرور می کند و سپس ملاحظات و استراتژی های تاکتیکی را برای هر م componentلفه قدم می گذارد تا اطمینان حاصل کند که افراد معلول به راحتی می توانند آن کارها را انجام دهند. استفاده مناسب از رنگ ، کنتراست و حرکت را بیاموزید و نحوه طراحی تعاملات صفحه کلید و رابط های لمسی را بیاموزید. شامل تصاویر ، صدا و ویدئو ؛ فرم های قابل دسترسی را طراحی کنید محتوای ساختار در سطح برچسب؛ و طراحی پاسخگو با قابلیت دسترسی را متعادل کنید.
موضوعات شامل:
  • استفاده از رنگ ، کنتراست و انیمیشن به روشی در دسترس
  • امکان دسترسی به تجربیات از طریق صفحه کلید
  • کار با حرکات لمسی
  • دسترسی به تصویر و چندرسانه ای
  • قابلیت دسترسی به فرم
  • طراحی پاسخگو و قابلیت دسترسی
  • محتوای ساختار

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • درک پروژه زاویه ای CLI... Welcome

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده What you should know

1. سناریوهای دنیای واقعی 1. Real World Scenarios

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده An ecommerce purchase

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Personas

2. طراحی بصری قابل دسترسی 2. Accessible Visual Design

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده The use of color

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Color contrast

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Animation, movement, and flashing

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Proximity and grouping in design

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Effective visual focus indicators

3. تعامل با صفحه کلید 3. Keyboard Interaction

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Keyboard functionality

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Avoiding keyboard traps

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Linear flow of content

4- رابط ها را لمس کنید 4. Touch Interfaces

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Accessibility and touch

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Target sizes

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Working with gestures

5- تصاویر و قابلیت دسترسی چندرسانه ای 5. Images and Multimedia Accessibility

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Working with audio and video

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Understanding media types

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده The importance of text equivalents

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Accessibility for complex visuals

6. قابلیت دسترسی به فرم 6. Form Accessibility

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Labeling forms

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده The placeholder attribute

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده HTML5 form inputs

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Form validation and error messaging

7. انعطاف پذیری و قابلیت دسترسی 7. Flexibility and Accessibility

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Flexible vs. fixed-width designs

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Responsive design and accessibility

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Designing for text resize

8- محتوای ساختار یافته 8. Structured Content

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Content hierarchy and headings

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده The importance of page titles

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Page structure

نتیجه Conclusion

  • با استفاده از CLIWhat زاویه ای در حال کار با دو طرفه داده bindingUsing propertiesWorking با eventsBinding داده ها به قالب templatesUnderstanding در AngularAdding subcomponentsFiltering contentCreating subcomponentsUsing چرخه عمر methodsConclusionWelcomeWhat شما باید نحوه استفاده از حالت ورزش filesLibrariesColor و settingsArtboardsWorkspacesDocument setupStyles panelCustom templatesPreset templatesSmart اشیاء: LinkedSmart اشیاء: بافت EmbeddedSeamless و زمینه ها عناصر ناوبری ایجادکنندهLs comps نکات طراحی و ترفندها نقاط برجسته طراحی کدام یک پاسخگو است؟ ایجاد UIWireframes قابل استفاده Next steps

نمایش نظرات

آموزش دسترسی به طراحی وب
جزییات دوره
2h 4m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
94,667
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Derek Featherstone Derek Featherstone

Derek Featherstone ، مرجع دسترسی و طراحی تعامل ، بنیانگذار Simply Accessible است. درک یک سخنران و کارآفرین شناخته شده بین المللی است. Ontario — Derek به عنوان بنیانگذار Simply Accessible — یک آژانس طراحی تجربه کاربر مستقر در اتاوا ، تلاش می کند تا همیشه با قرار دادن تعامل هایی که برای همه آسان و از جمله افراد دارای معلولیت کاربرد دارد ، کاربر را در اولویت قرار دهد و وب را به مکان بهتری تبدیل کند. تجربه کاربری ایده آل Derek ترکیبی از مطالب کاملاً جذاب با طراحی درخشان و تعالی فنی است. این تمرکز کاربر محور ، مسیر را برای دسترسی ساده و مهمتر از همه ، برای مشتریان خود تعیین می کند.