لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مدل و بافت یک سیاه چال سبک برای بازی ها
Model and Texture a Stylized Dungeon for Games
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مهارتهای ایجاد مدلها و بافتهای شگفتانگیز را برای ساختن یک محیط سبک از ابتدا تا انتها بیاموزید! مدل سازی و مجسمه سازی دارایی های سبک برای بازی ها تعریف و رنگ آمیزی مواد سبک مانند فلز، سنگ و چوب. یا 3ds Max (این دوره از Maya LT استفاده می کند، اما یک برنامه مدل سازی سه بعدی مدرن و درک لازم است) هر نسخه اخیر فتوشاپ (CC در دوره استفاده می شود) ZBrush 4R7 یا هر نسخه ای که شامل Dynamesh 3DCoat Marmoset باشد.
در این دوره ما فرآیند ایجاد یک محیط سیاهچال کوچک سبک شده از مرحله بلوک تا ارائه نهایی را طی خواهیم کرد. من شما را از طریق فرآیند مدلسازی داراییهای کم پلی راهنمایی میکنم و تکنیکهای مختلف UVing را به شما نشان میدهم. سپس داراییهای خود را در ZBrush قرار میدهیم، جایی که نحوه تعریف همه موادی را که در این محیط پیدا خواهید کرد را نشان خواهم داد. ما از برخی از مجسمههای ZBrush برای رندر کردن تکسچر کاشیها که میتوانیم در فتوشاپ کامپوزیت کنیم استفاده خواهیم کرد. سپس شما را در فرآیند رنگ آمیزی بافت ها برای چند ویژگی راهنمایی می کنم تا بتوانید این فرآیند را برای مدل های باقی مانده بازتولید کنید. در نهایت، ما قصد داریم یک صحنه را در Marmoset برای ارائه نهایی تنظیم کنیم. در پایان این دوره، باید بتوانید گردش کاری را که من برای ایجاد محیط های سبک مانند این استفاده می کنم، ایجاد و درک کنید.
(دانش آموزان - لطفاً به بخش 1/دانلودهای سخنرانی 1 برای فایل های منبع مرتبط با درس نگاه کنید.)
اطلاعات بیشتر درباره مربی:
Tobias Koepp یک هنرمند حرفهای محیطی در صنعت بازی است. او کار خود را به عنوان یک دانشجو در هلند آغاز کرد و در آنجا این شانس را داشت که به مدت نیم سال به عنوان کارآموز در Guerilla Games کار کند. او اکنون در حال کار بر روی اولین کار تمام وقت خود به عنوان یک هنرمند سه بعدی در یک استودیوی برون سپاری در اسپانیا است. من همیشه مجذوب هنر نقاشی دستی و سبک شدهام و سخت تلاش میکنم تا این اشتیاق را به شغل تبدیل کنم.
سرفصل ها و درس ها
مسدود کردن و مدل سازی اشیاء برای صحنه ما
Blocking out and Modeling the Objects for our Scene
فایل های دوره را از اینجا دانلود کنید!
Download Course Files Here!
معرفی دوره
Introduction to the course
آماده سازی صحنه مایا ما
Preparing our Maya Scene
بلوک در مایا
Blockout in Maya
مدل سازی ستون
Modeling the Pillar
مدل سازی درب
Modeling the Door
اصلاح مدل درب
Refining the Door Model
مدل سازی دیوارها
Modeling the Walls
مدل سازی Props
Modeling the Props
Uving و مجسمه سازی جزئیات ما
Uving and Sculpting our Details
مقدمه ای بر UV و مجسمه سازی
Introduction to UVs and Sculpting
UVing ستون
UVing the Pillar
UVing the Door
UVing the Door
پالایش UVهای درب
Refining the Door UVs
آماده سازی بافت کاشی
Tiling Textures Preparation
مجسمه سازی ستون
Sculpting the Pillar
مجسمه سازی ستون (ادامه)
Sculpting the Pillar (Continued)
پالایش جزئیات ستون
Refining the Pillar Details
پیچیدن مجسمه ستون
Wrapping up the Pillar Sculpt
مجسمه سازی درب
Sculpting the Door
پایان دادن به ستون و مجسمه
Finishing the Pillar and Sculpt Wrapup
مجسمه سازی بافت کاشی کاری
Sculpting a Tiling Texture
پختن نقشه های عادی و AO برای مجسمه های ما و شروع نقاشی ما
Baking Normal maps and AO for our Sculpts, and Starting our Painting
مقدمه ای بر نانوایی و نقاشی
Introduction to Baking and Painting
پختن ستون
Baking the Pillar
پخت درب
Baking the Door
پخت بافت کاشی
Baking the Tileable Texture
ترکیب بافت کاشی
Tiling Texture Compositing
رنگ آمیزی بافت کاشی
Tiling Texture Coloring
نمونه چوب بافت کاشی
Tiling Texture Wood Example
آماده سازی رنگ ستون
Pillar Paint Preparation
نقاشی ستون
Painting the Pillar
بسته بندی رنگ ستون
Wrapping up the Pillar Paint
نقاشی در، و ترکیب صحنه ما در مایا
Painting the Door, and Compositing our Scene in Maya
مقدمه ای بر Wrapup Overview و Scene Composition
Introduction to Wrapup Overview and Scene Composition
رنگ آمیزی درب
Painting the Door
پالایش درب
Refining the Door
رنگ آمیزی جزئیات درب
Painting Door Details
بسته بندی رنگ درب
Door Paint Wrapup
بازسازی صحنه در مایا
Rebuilding the Scene in Maya
ترکیب نهایی در مایا
Final Composition in Maya
رندر در Marmoset
Rendering in Marmoset
رندر نهایی، ترکیب بندی و نتیجه گیری دوره
Finalized Rendering, Composition, and Course Conclusion
سخنرانی پاداش: یادگیری بیشتر با 3dmotive
Bonus Lecture: Further Learning with 3dmotive
نمایش نظرات