آموزش ادغام پیشرفته 3ds Max و Maya

Advanced 3ds Max and Maya Integration

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Maya و 3ds Max دو پرکاربردترین بسته نرم افزاری تجاری برای گرافیک سه بعدی هستند. هنرمندان و استودیوها معمولاً از نقاط قوت هر دو ابزار استفاده می کنند و در نتیجه خطوط تولیدی تولید می شوند که از بیش از یک بسته استفاده می کنند. این که آیا شما به یکی از این برنامه ها روی می آورید ، از هر دو همزمان استفاده می کنید ، یا به سادگی نیاز به انتقال دارایی به جلو و عقب دارید ، این دوره روش های بسیار ارزشمند و بهترین روش ها را برای ادغام این دو برنامه قدرتمند Autodesk نشان می دهد. Aaron F. Ross نحوه مدیریت دارایی ها ، هماهنگ سازی رابط ها و تنظیمات ترجیحی و انتقال داده ها ، مواد و صحنه ها را نشان می دهد و انتقال بین مایا و 3ds Max را تا حد ممکن یکپارچه می کند.
موضوعات شامل:
  • مدیریت و ردیابی دارایی
  • راه اندازی کتابخانه بافت مشترک
  • ساده سازی رابط های کاربر
  • استفاده از کلیدهای میانبر میانبر حالت مایا در 3ds Max
  • هماهنگی واحدهای صحنه و نرخ فریم
  • ارایه بافت رویه ای به نقشه های bit
  • ترجمه صحنه ها با قالب پرونده FBX
  • اصلاح مواد ، نور و سطوح
  • استفاده از دستور Send To
  • پخت انیمیشن در فریم های کلیدی
  • ذخیره حافظه پنهان هندسه
  • تقطیر انیمیشن پیچیده با Alembic

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مدیریت دارایی 1. Managing Assets

  • ایجاد یا تنظیم یک پروژه مایا Creating or setting a Maya project

  • ایجاد یا تنظیم یک پروژه 3ds Max Creating or setting a 3ds Max project

  • شخصی سازی دایرکتوری های پروژه مایا Customizing Maya project directories

  • پیکربندی مسیرهای کاربر 3ds Max Configuring 3ds Max user paths

  • ردیابی دارایی در 3ds Max Asset tracking in 3ds Max

  • پیگیری دارایی ها با ویرایشگر مسیر Maya File Path Tracking assets with Maya File Path Editor

2. ترجیحات هماهنگ 2. Harmonizing Preferences

  • رابط کاربری مایا Streamlining the Maya interface

  • رابط کاربری 3ds Max Streamlining the 3ds Max interface

  • اتخاذ حالت مایا در 3ds Max Adopting Maya mode in 3ds Max

  • تغییر محور بالا Changing Maya's up axis

  • تنظیم گزینه های Maya Grid Setting Maya Grid options

  • تغییر واحدهای سیستم 3ds Max Changing 3ds Max system units

  • تنظیمات 3ds Max Home Grid را تنظیم کنید Setting 3ds Max Home Grid settings

  • تنظیم نرخ فریم Setting frame rate

3. انتقال مواد 3. Transferring Materials

  • در 3ds Max حداکثر به بافت ارائه دهید Render to Texture in 3ds Max

  • تنظیم رنگ محیط در 3ds Max Setting ambient color in 3ds Max

  • صادرات از 3ds Max به FBX Exporting from 3ds Max to FBX

  • واردات FBX در مایا Importing FBX in Maya

  • اصلاح عادی سطح Correcting surface normals

  • تصحیح مواد و روشنایی Correcting materials and lighting

  • در حال حل کردن مسیرهای پرونده Resolving file paths

  • جاسازی رسانه در FBX Embedding media in FBX

  • تبدیل به بافت فایل در مایا Convert to File Texture in Maya

4- انتقال مدل ها و انیمیشن 4. Transferring Models and Animation

  • با استفاده از دستور Send To Using the Send To command

  • پخت انیمیشن در مایا Baking animation in Maya

  • صرفه جویی در کش هندسه Saving a geometry cache

  • صادرات از مایا به FBX Exporting from Maya to FBX

  • واردات FBX در 3ds Max Importing FBX in 3ds Max

5- انتقال داده با Alembic 5. Transferring Data with Alembic

  • فعال کردن افزونه های Alembic Enabling the Alembic plugins

  • صادرات به Alembic Exporting to Alembic

  • واردات Alembic در 3ds Max Importing Alembic in 3ds Max

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش ادغام پیشرفته 3ds Max و Maya
جزییات دوره
2h 8m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,569
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.