آموزش ایجاد یک ابزار Kontakt از ابتدا

Creating a Kontakt instrument from scratch

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره ما یک کتابخانه نمونه کوچیک کامل از ابتدا ایجاد خواهیم کرد. اولین کاری که ما انجام خواهیم داد، ایجاد محتوای صوتی است. سپس ما به فتوشاپ می رویم تا یک رابط کاربری اصلی Kontakt ایجاد کنیم. پس از آن، ما از Contact GUI Maker برای پیاده سازی و نهایی کردن کتابخانه نمونه کوچک Kontakt خود استفاده خواهیم کرد!

  • سعی کنید همانطور که در بخش طراحی محتوای صوتی انجام دادم یک پهپاد کوچک ایجاد کنید
  • سپس با یک طراحی رابط کوچک در فتوشاپ (یا هر چیزی که ترجیح می دهید استفاده کنید) بیایید
  • همه را در طراحی رابط کاربری گرافیکی Kontakt با هم جمع کنید
  • محتوای صوتی طراحی شده خود را در ساز نهایی خود نگاشت کنید

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 08 - Kontakt GUI Maker 08 - Kontakt GUI Maker

  • 03 - آماده سازی صدا 03 - Sound Preparation

  • 09 - تنظیمات نهایی رابط کاربری گرافیکی 09 - Final GUI Adjustments

  • 07 - دوختن PNG ها به هم 07 - Stitching together the PNGs

  • 05 - متحرک سازی دستگیره ها 05 - Animating the Knobs

  • 10 - اجرای صدا و نهایی سازی 10 - Implementing the Sound and Finalizing

  • 04 - طراحی رابط کاربری گرافیکی 04 - Designing the GUI

  • 01 - مقدمه 01 - Introduction

  • 06 - صادرات عناصر رابط کاربری گرافیکی 06 - Exporting the GUI Elements

  • 02 - ایجاد صدا 02 - Sound Creation

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک ابزار Kontakt از ابتدا
جزییات دوره
57m
10
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
177
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Alex Pfeffer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alex Pfeffer Alex Pfeffer

آهنگساز و مربی هنرمند

الکس در سال 1975 در فرانکفورت آم ماین آلمان به دنیا آمد.


در سن دوازده سالگی علاقه زیادی به موسیقی راک و گیتار نشان داد، زمان زیادی را صرف تماشای "Headbanger s Ball" از MTV کرد و سرانجام در سن 14 سالگی تصمیم گرفت اولین گیتار الکتریک خود را بخرد. پس از پنج سال آموزش خصوصی گیتار با استاد گیتار یواخیم روته، الکس اولین گروه خود را ملاقات کرد که در طول زمان آلبوم‌های عکس‌های پوز بیشتری نسبت به کنسرت‌ها یا حتی آهنگ‌ها داشت.

چند سال بعد و در سال 1997 گروه‌های موسیقی، تصمیم گرفت یک سال دیگر با معلم گیتار توماس دیل دوره خصوصی گیتار بگذراند و خود را برای تحصیل در آکادمی موسیقی لس آنجلس آماده کرد. این سخت ترین زمان از نظر موسیقی بود و لذت بخش بودن با معلمانی مانند فرانک گامبال، بیل فاولر، جف ریچمن، جوی باسو، لیندا تیلور، ژان مارک بلکادی و بسیاری دیگر…

الکس در سپتامبر 1998 فارغ التحصیل شد، به آلمان بازگشت و حدود دو سال به عنوان معلم خصوصی گیتار کار کرد و همچنین گیتاریست اصلی گروه راک/پاپ "Reinvented" شد.

پس از برنده شدن در چندین مسابقه موسیقی و گروه، گروه با شرکت ضبط BMG قرارداد امضا کرد، یک آلبوم و چندین تک آهنگ ضبط و منتشر کرد و با گروه هایی مانند Reamonn، Guano Apes، H-Blockx، Glow، LAW در سراسر آلمان تور برگزار کرد. و بسیاری دیگر…

به‌ویژه در طول جلسات ضبط استودیو با گروه، الکس توسط رایانه‌ها، ترتیب‌دهنده‌ها، پلاگین‌ها، کتابخانه‌های نمونه و VSTi برده شد.

… که ابتدا استودیوی خانگی کوچکی بود که آهنگ‌های جدید «Re!nvented» را در زیرزمین الکس ضبط کرد و روی آن کار کرد، بعداً باید به استودیوی پروژه‌اش «سرزمین» تبدیل شود، جایی که او شروع به کار به عنوان آهنگساز و طراح صدا کرد. برای بازی های ویدیویی از زمانی که الکس نه ساله بود به بازی های رایانه ای علاقه داشت و بنابراین تصمیم گرفت «جدی بودن» کار را با سرگرمی و علاقه خود به موسیقی مخلوط کند. نتیجه یک آهنگساز و طراح صدا برای بازی های ویدیویی بود.

اجازه دهید سرگرمی شما به شغل شما تبدیل شود، احتمالاً بهترین چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد!

«Re!nvented» در سال 2003 تقسیم شد، الکس به مونیخ نقل مکان کرد و قبلاً روی چند بازی ویدیویی کوچک و همچنین پروژه‌های چند رسانه‌ای دیگر کار کرده بود.

در نهایت، در سال 2005 الکس به Dynamedion، شرکت پیشرو موسیقی و طراحی صدا در آلمان برای بازی‌های ویدیویی پیوست.

در اواخر سال 2005، الکس به هامبورگ، آلمان نقل مکان کرد.

در سال 2009 الکس با فرانک پترسون تهیه کننده آلمانی (سارا برایتمن، آندریا بوچلی، گریگوریان و بسیاری دیگر) آشنا شد و شروع به تنظیم و نوشتن برای او کرد.

در سال‌های بعد، الکس روی بازی‌های ویدیویی برنده جوایز، تریلرهای فیلم و بازی، نمونه‌های نمایشی کتابخانه و بسیاری از پروژه‌های چندرسانه‌ای دیگر کار کرده است.

در سال 2017 الکس شروع به نوشتن موسیقی مجوز و تریلر برای Epic Score در سطح انحصاری کرد.