آیا همیشه میخواستید بازی بسازید، اما برای به پایان رساندن آنها مشکل داشتید؟ شما ایده ای داشتید یا چند آموزش انجام دادید اما نمی دانستید در مرحله بعد چه کاری انجام دهید؟ یا در نیمه راه خسته شده اید، یا شاید وقتی بازی شما آنطور که می خواستید ناامید شده اید؟
این کلاس برای هرکسی است که در حین ساخت بازی دیجیتال خود گیر کرده است. به آن به عنوان نیمی از صحبت های انگیزشی، نیمی راهنمای تولید بازی فکر کنید! من سالها بازیها را در استودیوهای بزرگ و کوچک ارسال کردهام و بازیها و برنامههای خودم را خودم منتشر کردهام. درسهای این دوره شما را از رایجترین موانعی که در طول فرآیند توسعه بازی با آنها مواجه میشویم راهنمایی میکند.
مهم نیست که سطح تجربه شما در چه سطحی باشد یا چه نوع بازی ای را می خواهید بسازید، می توانید از این درس ها برای کارآمدتر استفاده کنید و پروژه خود را به خط پایان برسانید. این یک دوره آموزشی مناسب برای مبتدیان است، اما هر کسی که بازی میسازد میتواند چند نکته را در مورد چگونگی بهبود گردش کار یا مقابله با چالشهای ذهنی توسعه بازی بیابد.
ما موضوعاتی مانند:
را پوشش خواهیم دادفایلهای پروژه را برای الگوهای اسناد، توصیههای کتاب طراحی بازی، مقایسههای موتور بازی، کاربرگهای ردیابی زمان و موارد دیگر بررسی کنید!
هر درس با چند تکلیف پایان مییابد تا شما آن را امتحان کنید. فایل های پروژه پیوست شده شامل چندین کاربرگ است که می توانید از آنها برای ایجاد فرآیند توسعه بازی و مستندات خود استفاده کنید.
من دوست دارم تفسیرهای خودتان از تکالیف یا بازی در حال پیشرفت شما را ببینم!
رئیس بازی های زیبا هوشمند
نمایش نظرات