لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش بافت دارایی بازی در مخلوط کن
Texturing a Game Asset in Blender
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Blender یک برنامه منبع باز رایگان است که به هنرمندان امکان می دهد با بودجه ای تصاویر خیره کننده ای ایجاد کنند. ابزارهای رنگ آمیزی بافت آن برای بافت دارایی بازی ایده آل است و نقشه های بافتی به دست آمده با موتورهای متنوع به خوبی بازی می کنند. در این دوره سریع ، Darrin به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بافت را مستقیماً روی اشیا your سه بعدی خود نقاشی کنید ، نقشه های بافت را در Blender پخته و از آنها در موتورهای بازی مانند Unity استفاده کنید. این تکنیک های بافت سازی هم برای انیمیشن و هم برای بازی ها مفید است.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. تنظیم رابط
1. Setting Up the Interface
سازماندهی صحنه
Organizing the scene
ماسک صورت و برس پر کنید
Face masking and the fill brush
نمونه گیری از رنگ ها
Sampling colors
2. نقاشی بافت
2. Texture Painting
اضافه کردن لایه های رنگ
Adding paint layers
سکته مغزی صاف و تکان دهنده
Smooth stroke and Jitter
اضافه کردن یک بافت برس
Adding a brush texture
3. پخت نقشه رنگ
3. Baking the Color Map
پخت نقشه رنگ
Baking the color map
نقشه رنگ در Unity را آزمایش کنید
Testing the color map in Unity
نمایش نظرات