آموزش تفکر طراحی: نمونه سازی اولیه

Design Thinking: Prototyping

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: امروزه می توان از نمونه سازی اولیه در کل مراحل طراحی استفاده کرد: برای تولید ایده ها ، اعتبار سنجی مفاهیم یا کاوش فناوری ها. احتمالات بصورت نمایی تکامل یافته اند. هر ساله ابزارها و رویکردهای نمونه سازی جدید معرفی می شود. درک و توانایی حرکت در این کروکوپی ، کلید استخراج بیشترین ارزش از نمونه سازی است. Randall Elliott of frog ، یک شرکت طراحی و استراتژی جهانی ، به شما می آموزد که چگونه از نمونه های اولیه برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید ، برای تصمیم گیری های بعدی از آن تصمیمات طراحی استفاده کنید و مطمئن شوید که این مراحل به تجربیات عالی منجر می شوند! به جای تمرکز روی ابزارهای خاص ، Randall به شما کمک می کند تا بفهمید چه کسی و چه زمانی باید نمونه اولیه را ایجاد کنید ، تا ایده های خوب را به تجربه های تعاملی و احساسی کاربر تبدیل کنید.
موضوعات شامل:
  • چهار دسته نمونه سازی
  • انتخاب روش صحیح
  • تصمیم گیری در مورد اینکه نمونه اولیه چیست
  • ایجاد سریع ایده ها
  • مستند سازی و انتقال
  • استفاده از شبیه سازی ها
  • ایجاد اشیا
  • ساخت نمونه اولیه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • درباره این دوره About this course

1. چرا نمونه سازی؟ 1. Why Prototyping?

  • چهار دسته نمونه اولیه The four categories of prototyping

  • انقلاب نمونه سازی The prototyping revolution

  • با نمونه سازی بهتر اسناد را تهیه کنید Document better with prototyping

  • بدهی طراحی را کاهش دهید Reduce design debt

2. فرایند طراحی نمونه سازی 2. Prototyping Design Process

  • ارزش نمونه سازی: آیا زمان مناسب است؟ The value of prototyping: Is the time right?

  • انتخاب روش مناسب برای نمونه سازی Choosing the right approach to prototyping

  • تصمیم گیری در مورد نمونه سازی Deciding what to prototype

3. استفاده ها و راه حل های مدرن 3. Modern Uses and Solutions

  • ایده ها را به سرعت تولید کنید Generate ideas rapidly

  • سند: وقتی صفحات کافی نیستند Document: When pages are not enough

  • انتقال: وقتی اسناد و مدارک مورد نیاز کوتاه می آیند Convey: When requirement docs and wireframes fall short

  • از مشتریان خود بیاموزید Learn from your customers

4- روشها و روشهای نمونه سازی اولیه 4. Prototyping Methods and Approaches

  • به سرعت حرکت کنید تا سریعتر به مراحل بعدی بروید Iterate rapidly to get to the next steps faster

  • برای مطالعه برهم کنش ها و جریان ها از شبیه سازی ها استفاده کنید Use simulations to study interactions and flows

  • فناوری ها را با استفاده از نمونه سازی اولیه کاوش کنید Explore technologies with prototyping

  • ایجاد اشیاء Creating objects

5- یک نمونه اولیه درست کنید 5. Make a Prototype

  • چالش: نمونه اولیه یک تجربه برنامه Challenge: Prototype an app experience

  • راه حل: نمونه اولیه تجربه برنامه Solution: Prototype an app experience

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تفکر طراحی: نمونه سازی اولیه
جزییات دوره
58m 16s
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
69,347
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

frog frog

قورباغه یک شرکت طراحی و استراتژی جهانی است. "ما با ایجاد سیستم هایی از مارک ، محصول و خدماتی که تجربیات بهتری را ارائه می دهند ، تجارت را در مقیاس تبدیل می کنیم. ما تلاش می کنیم قلب ها را لمس کنیم و بازارها را جابجا کنیم. اشتیاق ما تبدیل ایده ها به واقعیت ها است. ما با مشتری برای پیش بینی آینده همکاری می کنیم. سازمانها را تکامل داده و تجربه انسانی را پیش ببرید. پیشرفت کار ما صنایع مختلفی از اتومبیل تا نرم افزار ، خرده فروشی گرفته تا مراقبت های بهداشتی و غیرانتفاعی تا امور مالی است. مشتریان ما در درجه اول شرکت های جهانی 2000 هستند ، اما ما همچنین با شرکت های متوسط و شرکت های نوپا با چالش های جالبی همکاری می کنیم. انواع مشکلی که ما حل می کنیم متفاوت است و می بینیم که هیچ اندازه برای همه رویکرد مناسب نیست. صرف نظر از نوع مشکل ، ما همیشه با درک و کشف بینش های معنادار درباره انگیزه ها و نیازهای کاربران شروع می کنیم. در طول فرآیند ، ما ایده های جدید را به واقعیت هایی تبدیل می کنیم که سازمان ها را تغییر می دهند. قورباغه متعهد به درک چالش تجاری مشتریان و ایجاد ارزش قابل اندازه گیری برای مشتریان ، کاربران نهایی و جامعه است. ما یک شبکه جهانی از طراحان ، استراتژیست ها ، محققان و فن آوری های مستقر در سان فرانسیسکو ، سیاتل ، آستین ، نیویورک ، بوستون ، لندن ، آمستردام ، میلان ، مونیخ ، سنگاپور و شانگهای هستیم. ما می توانیم به صورت آنلاین در www.frogdesign.com پیدا کنیم. "

Randall Elliott Randall Elliott

طراح و تکنسین UX Randall Elliott ، مدیر دستیار فناوری طراحی در طراحی قورباغه ، متخصص در طراحی کاربر محور است.

Randall عاشق ساخت محصولات منحصر به فرد از طریق تحقیقات طراحی کاربر محور است ، با استفاده از رویکردها و فن آوری های غیر متعارف برای لذت مردم. در قورباغه ، او فرصت های توسعه کسب و کار را دنبال می کند و با ایجاد مهارت در زندگی واقعی خود در تسلط بر تقاطع طراحی و فناوری ، همکاری خلاقانه ایجاد می کند. وی رویکردهای کارآمدتری را برای طراحی تجربیات موثر ایجاد می کند و از استعدادهای فعلی و آینده طراحی فناوری راهنمایی می کند. مشتریان شامل Universal Studios ، JCPenney ، Cisco ، Morningstar Financial ، Salesforce ، Facebook ، Dell Computers ، Microsoft ، Goldenvoice ، AT T ، Verizon و DARPA هستند.

با Randall در LinkedIn . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قورباغه ، به http://www.frogdesign.com/ مراجعه کنید.