آموزش یک اتاق ویکتوریایی با بلندر و نقاش مواد ایجاد کنید

Create a Victorian Room with Blender and Substance Painter

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ابزارها و تکنیک هایی که در انیمیشن و بازی های ویدئویی به طور یکسان کاربرد دارند، یک صحنه داخلی دقیق ایجاد کنید. ما از Blender برای ایجاد مدل های سه بعدی مبلمان، لوازم جانبی و ساختار اتاق استفاده خواهیم کرد. و سپس ما روی نقشه برداری UV از تمام اشیاء سه بعدی کار می کنیم، آنها را برای صادرات آماده می کنیم، و آنها را به Substance Painter برای تکسچرینگ می بریم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ماسک های لایه در Substance Painter برای ایجاد سریع بافت های واقعی برای اشیاء سه بعدی خود استفاده کنید.

ما یک الگوی صادراتی Blender را در Substance Painter راه‌اندازی می‌کنیم و نقشه‌های بافت خود را صادر می‌کنیم تا بتوانیم از Blender's Node Wrangler برای اعمال آسان بافت‌ها در صحنه خود استفاده کنیم. در مرحله بعد روی نورپردازی صحنه و رندر با استفاده از موتور رندر Blender's Cycles کار خواهیم کرد. ما دوربین را متحرک می کنیم و از ویرایشگر دنباله ویدیوی Blender برای ویرایش عکس های رندر شده خود با هم استفاده می کنیم. ما حتی مقداری موسیقی اضافه می‌کنیم و سپس همه آن‌ها را به یک فایل ویدیویی mp4 تبدیل می‌کنیم.

اگر به ایجاد محیط هایی برای انیمیشن یا بازی های ویدیویی علاقه دارید، این دوره برای شما مناسب است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک صحنه واقعی و با جزئیات از اولین چند ضلعی تا رندر نهایی ایجاد کنید. بنابراین به من بپیوندید تا "یک اتاق ویکتوریایی با مخلوط کن و نقاش مواد ایجاد کنید."

برای پروژه کلاس می‌توانید هر محیط سه بعدی را که دوست دارید ایجاد کنید. می توانید از تصاویر مرجع خود برای وارد کردن به بلندر استفاده کنید. اما اگر این اولین تلاش شما برای ایجاد یک صحنه در بلندر است، پیشنهاد می‌کنم تصاویر ارائه شده را دنبال کنید تا پروژه شما شبیه پروژه من باشد. سپس دوباره این فرآیند را با محیط شخصی خود امتحان کنید.

پروژه کلاس خود را در این مراحل آسان تکمیل کنید:

  1. از طریق یک درس ویدیویی تماشا کنید
  2. روند نشان داده شده در ویدیو را تکرار کنید (و کار خود را ذخیره کنید)
  3. به ویدیوی بعدی بروید
  4. وقتی دوره را کامل کردید، صحنه تکمیل شده خود را در پروژه کلاس خود پست کنید

این یک پروژه طولانی است و ممکن است کمی طول بکشد. فرآیند ایجاد یک محیط سه بعدی مراحل زیادی دارد. اما هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود.

و با خیال راحت تصاویر و اسکرین شات های پیشرفت خود را در حین حرکت ارسال کنید. دیدن کار شما می تواند برای دیگران الهام بخش باشد.

از آن لذت ببرید! من مشتاقانه منتظر دیدن پروژه تمام شده شما هستم! :)


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 074 اتمام میز دیوار 074 Finishing the Wall Table

  • 063 نقشه برداری UV صندلی Chesterfield 063 UV Mapping the Chesterfield Chair

  • 053 اتمام جدول پایانی 053 Finishing the End Table

  • 033 تکمیل صندلی کناری 033 Finishing the Side Chair

  • 078 پخت یک نقشه معمولی در بلندر 078 Baking a Normal Map in Blender

  • 035 تکمیل جدول پایانی 035 Completing the End Table

  • 097 استفاده از بافت اتاق در بلندر 097 Applying the Room Textures in Blender

  • 052 شروع نقشه UV برای جدول پایانی 052 Beginning the UV Map for the End Table

  • 111 ایجاد روشنایی حجمی 111 Creating Voumetric Lighting

  • 016 مدل سازی پشتی صندلی غذاخوری 016 Modeling the Back of the Dining Chair

  • 051 UV نقشه برداری میز گرد 051 UV Mapping the Round Table

  • 011 با استفاده از ابزار مسیر 011 Using the Path Tool

  • 066 تراز کردن دانه های چوب میز قهوه 066 Aligning the Wood Grain of the Coffee Table

  • 072 استفاده از مواد به جای رنگ های راس 072 Using Materials Instead of Vertex Colors

  • 032 کار بر روی پایه های صندلی کناری 032 Working on the Legs of the Side Chair

  • 089 شروع به UV نقشه اتاق جدید 089 Beginning to UV Map the Room new

  • 084 آماده سازی مبل برای صادرات 084 Preparing the Sofa for Export

  • 003 شروع میز قهوه 003 Beginning the Coffee Table

  • 079 استفاده از Baked Normal Map در Substance Painter 079 Using the Baked Normal Map in Substance Painter

  • 005 تمام کردن میز قهوه 005 Finishing the Coffee Table

  • 021 شروع میز 021 Beginning the Desk

  • 055 نقشه برداری UV صندلی غذاخوری 055 UV Mapping the Dining Chair

  • 034 شروع جدول پایانی 034 Starting the End Table

  • 058 UV Mapping the Arm Chair 058 UV Mapping the Arm Chair

  • 093 صادرات و پخت اتاق 093 Exporting and Baking the Room

  • 062 UV نقشه برداری مبل 062 UV Mapping the Sofa

  • 095 اعمال بافت در اتاق 095 Applying Textures to the Room

  • 004 ادامه میز قهوه 004 Continuing the Coffee Table

  • 077 مجسمه سازی چروک های صندلی میز 077 Sculpting the Wrinkles of the Desk Chair

  • 096 صادرات بافت اتاق 096 Exporting the Room Textures

  • 056 نقشه برداری UV صندلی پشتی بالا 056 UV Mapping the High Back Chair

  • 105 استفاده از فیزیک بلندر برای قرار دادن یک پتو 105 Using Blender's Physics to Place a Blanket

  • 013 تکمیل صندلی بازو 013 Finishing the Arm Chair

  • 113 ایجاد یک شبیه سازی آتش سریع 113 Creating a Quick Fire Simulation

  • 101 بافت قالب گیری تاج 101 Texturing the Crown Molding

  • 092 تکمیل نقشه های UV اتاق جدید 092 Finishing the Room UV Maps new

  • 067 صادرات نقشه های بافت از Substance Painter 067 Exporting Texture Maps from Substance Painter

  • 009 اصلاح شکل صندلی بازو 009 Refining the Shape of the Arm Chair

  • 017 تکمیل صندلی غذاخوری 017 Completing the Dining Chair

  • 012 ایجاد پانل های جلویی صندلی بازو 012 Creating the Front Panels of the Arm Chair

  • 010 ایجاد پایه های صندلی 010 Creating the Legs of the Chair

  • 071 Texuring صندلی غذاخوری 071 Texuring the Dining Chair

  • 085 بافت مبل چسترفیلد 085 Texturing the Chesterfield Sofa

  • 119 افزودن موسیقی 119 Adding Music

  • 099 مدل سازی قالب گیری تاج 099 Modeling the Crown Molding

  • 107 تنظیمات رندر و مواد انتشار دهنده 107 Render Settings and Emissive Materials

  • 044 کار بر روی جزئیات دیوار 044 Working on the Wall Details

  • 069 افزودن بافت ها بر اساس نقشه شناسه رنگ 069 Adding Textures Based on the Color ID Map

  • 036 با استفاده از Walk Navigation 036 Using Walk Navigation

  • 080 با استفاده از الگوی تست UV سفارشی 080 Using a Custom UV Test Pattern

  • 057 اتمام صندلی پشتی بالا 057 Finishing the High Back Chair

  • 112 تنظیمات رندر و ویژگی های نور 112 Render Settings and Light Properties

  • 088 بافت میز گرد کوچک 088 Texturing the Small Round Table

  • 075 تکسچر کردن صندلی میز 075 Texturing the Desk Chair

  • 094 بافت اتاق 094 Texturing the Room

  • 023 اتمام میز 023 Finishing the Desk

  • 061 اتمام میز 061 Finishing the Desk

  • 117 متحرک سازی پخش کننده ضبط در حال چرخش 117 Animating the Rotating Record Player

  • 114 تنظیم صحنه برای رندر 114 Setting Up the Scene for Rendering

  • 007 تکمیل میز پایانی گرد 007 Completing the Round End Table

  • 028 آغاز میز دیواری 028 Beginning the Wall Table

  • 116 با استفاده از ویرایشگر دنباله ویدیوی بلندر 116 Using Blender's Video Sequence Editor

  • 082 تکسچر کردن صندلی بازو 082 Texturing the Arm Chair

  • 087 استفاده از مواد هوشمند در رنگ آمیزی مواد 087 Using Smart Materials in Substance Painter

  • 098 ایجاد فرش 098 Creating the Rugs

  • 086 رنگ آمیزی مناطق مشکل در نقشه معمولی 086 Painting Out Problem Areas in the Normal Map

  • 115 ارائه یک انیمیشن 115 Rendering an Animation

  • 081 Texturing the Desk in Substance Painter 081 Texturing the Desk in Substance Painter

  • 029 ایجاد کشوها و پایه های میز دیواری 029 Creating the Drawers and Legs of the Wall Table

  • 060 UV Mapping the Desk 060 UV Mapping the Desk

  • 048 ابزارهای اساسی نقشه برداری UV 048 The Basic Tools of UV Mapping

  • 110 اضافه کردن نور به صحنه 110 Adding Lights to the Scene

  • 037 مسدود کردن در دیوارها و پانل ها 037 Blocking In the Walls and Panels

  • 076 دو روش مجسمه سازی بلندر 076 Blender's Two Sculpting Methods

  • 059 نقشه برداری UV صندلی میز 059 UV Mapping the Desk Chair

  • 100 UV Mapping the Crown Molding 100 UV Mapping the Crown Molding

  • 045 افزودن High Windows 045 Adding the High Windows

  • 030 اتمام میز دیوار 030 Finishing the Wall Table

  • 001 مقدمه 001 Introduction

  • 118 اضافه کردن انتقال و رندر 118 Adding Transitions and Rendering

  • 068 با استفاده از Blender's Vertex Paint Tool 068 Using Blender's Vertex Paint Tool

  • 042 ایجاد درب باز و راهرو 042 Creating the Door Opening and Hallway

  • 027 تکمیل صندلی میز 027 Finishing the Desk Chair

  • 102 استفاده از کریتا برای بافتن نقاشی ها 102 Using Krita to Texture the Paintings

  • 106 مدل سازی پنجره های شیشه ای سرب دار 106 Modeling the Leaded Glass Windows

  • 008 راه اندازی صندلی بازو 008 Starting the Arm Chair

  • 065 مشکلات احتمالی هنگام پخت 065 Possible Issues when Baking

  • 020 ایجاد صندلی چسترفیلد 020 Creating the Chesterfield Chair

  • 040- با استفاده از اصلاح کننده Boolean 040-Using the Boolean Modifier

  • 041 قرار دادن شومینه در اتاق 041 Placing the Fireplace in the Room

  • 047 تکمیل کادرهای پنجره 047 Finishing the Window Frames

  • 039 ادامه شومینه 039 Continuing the Fireplace

  • 018 شروع مبل چسترفیلد 018 Beginning the Chesterfield Sofa

  • 050 آزمایش و سازماندهی نقشه UV 050 Testing and Organizing the UV Map

  • 049 UV نقشه برداری از میز قهوه 049 UV Mapping the Coffee Table

  • 083 بافت بندی جدول انتهایی 083 Texturing the End Table

  • 019 اتمام مبل چسترفیلد 019 Finishing the Chesterfield Sofa

  • 022 افزودن کشوها به میز 022 Adding the Drawers to the Desk

  • 070 تنظیم رنگ های Vertex برای صندلی غذاخوری 070 Setting Vertex Colors for the Dining Chair

  • 109 ایجاد مواد شیشه ای پنجره 109 Creating the Window Glass Material

  • 014 راه اندازی صندلی غذاخوری 014 Starting the Dining Chair

  • 038 مدل مانتل شومینه 038 Modeling Mantel of the Fireplace

  • 103 ایجاد قفسه کتاب 103 Creating the Bookshelves

  • 064 مشکلات احتمالی هنگام صادرات 064 Possible Issues When Exporting

  • 006 مدل سازی میز انتهای گرد 006 Modeling the Round End Table

  • 015 ایجاد پایه های صندلی غذاخوری 015 Creating the Legs of the Dining Chair

  • 120 ممنون 120 Thank You

  • 104 ایجاد کتاب های عتیقه 104 Creating Antique Books

  • 031 شروع صندلی کناری 031 Beginning the Side Chair

  • 025 ایجاد بالشتک های صندلی میز 025 Creating the Cushions of the Desk Chair

  • 046 تکمیل پانل های چوبی 046 Finishing the Wood Panels

  • 024 شروع صندلی میز 024 Beginning the Desk Chair

  • 091 UV نقشه برداری دیوارها جدید 091 UV Mapping the Walls new

  • 002 تنظیم یک شکل مرجع 002 Setting Up a Reference Figure

  • 043 مدل سازی پانل های درب 043 Modeling the Door Panels

  • 108 نورهای کاربردی و تنظیمات دوربین 108 Practical Lights and Camera Settings

  • 090 UV نقشه برداری شومینه جدید 090 UV Mapping the Fireplace new

  • 054 UV نقشه برداری میز دیوار 054 UV Mapping the Wall Table

  • 026 مدل سازی پایه های صندلی میز 026 Modeling the Legs of the Desk Chair

  • 073 استفاده از لایه های رنگ در Substance Painter 073 Using Paint Layers in Substance Painter

نمایش نظرات

آموزش یک اتاق ویکتوریایی با بلندر و نقاش مواد ایجاد کنید
جزییات دوره
18h 35m
120
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
262
- از 5
دارد
دارد
دارد
Darrin Lile
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation