لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max: انیمیشن شخصیت
3ds Max: Character Animation
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مبانی انیمیشن شخصیت در 3ds Max em> اصول اساسی انیمیشن شخصیت را نشان می دهد که به زنده کردن شخصیت های سه بعدی ساده کمک می کند. نویسنده George Maestri با شروع یک مرور کلی بر روی دکل های شخصیت ، دستورالعمل هایی برای ایجاد ژست های قوی ارائه می دهد و نحوه متحرک سازی از ژست به ژست را به صورت سازمان یافته توضیح می دهد. این دوره همچنین شامل حرکت - متحرک سازی حرکات واقع بینانه ، پیاده روی و اجرا می شود. اصول بیان و گفتگو را بررسی می کند. و با یک صحنه متحرک کاملاً از ابتدا ساخته شده به اوج خود می رسد.
موضوعات شامل:
نمایش شخصیت های دیجیتالی li>
ایجاد وضعیت سهام li>
درک نیروها ، حرکت شخصیت و حرکت ثانویه li>
قالب بندی کلیدهای اولیه li>
متحرک سازی تغییر وزن و انتقال حالت به حالت li>
انیمیشن پیاده روی می کند و اجرا می شود li>
افزودن شخصیت به یک پیاده روی li>
متحرک کردن حرکت صورت: چشمک زدن ، چرخش سر و حرکت دهان li>
متحرک سازی یک صحنه کامل li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
نمای کلی دکل شخصیت: یک شخصیت ساده
Character rig overview: a simple character
نمای کلی دکل شخصیت: یک شخصیت کامل
Character rig overview: a full character
با استفاده از ابزارهای طراحی صفحه
Using screen drawing tools
1. در حال نمایش شخصیت های دیجیتال
1. Posing Digital Characters
ایجاد نکات قوی
Creating strong poses
استفاده از مجموعه های انتخاب برای کمک به ایجاد شخصیت ها
Using Selection Sets to help pose characters
با استفاده از لایه ها برای انتخاب کاراکترها
Using layers to select characters
یادگیری اصول نمایش شخصیت ها
Learning the basics of posing characters
ایجاد سهام مثبت
Creating stock poses
2. شخصیت های متحرک در حرکت
2. Animating Characters in Motion
درک نیروها و حرکت شخصیت
Understanding forces and character motion
درک کشیدن
Understanding drag
کار با حرکت ثانویه
Working with secondary motion
شخصیت را زنده می کند
Bringing the character to life
پالایش انیمیشن
Refining the animation
3. ایجاد انیمیشن Pose to Pose
3. Creating Pose-to-Pose Animation
نمایش اولیه Keyframing
Keyframing initial poses
ایجاد گذر از انسداد
Creating the blocking pass
حرکت نگه می دارد
Moving holds
تغییر وزن متحرک
Animating weight shift
انتقال انیمیشن در حال تغییر به نمایش درخشان
Animating pose-to-pose transitions
متحرک کردن یک موج
Animating a wave
4. پیاده روی های متحرک
4. Animating Walks
تجزیه و تحلیل یک پیاده روی
Analyzing a walk
تنظیم شخصیت برای یک پیاده روی اساسی
Setting up a character for a basic walk
متحرک کردن پیاده روی: پاها
Animating a walk: the feet
متحرک کردن پیاده روی: بدن پایین
Animating a walk: the lower body
متحرک کردن یک پیاده روی: چرخه را متقارن کنید
Animating a walk: making the cycle symmetrical
متحرک کردن پیاده روی: کار با ستون فقرات
Animating a walk: working with the spine
متحرک کردن یک پیاده روی: حرکت بازو
Animating a walk: arm motion
متحرک کردن یک پیاده روی: سر
Animating a walk: the head
5- اضافه کردن شخصیت به یک پیاده روی
5. Adding Character to a Walk
تغییر پیاده روی با استفاده از پوزها
Changing a walk using poses
تغییر پیاده روی با استفاده از قرار دادن پا
Changing a walk using foot placement
اغراق در مورد پیاده روی: موقعیت گسترده
Exaggerating a walk: the extended position
اغراق در راه رفتن: موقعیت عبور
Exaggerating a walk: the passing position
اغراق در مورد پیاده روی: موقعیت کوسن
Exaggerating a walk: the cushion position
6. اجرای انیمیشن
6. Animating Runs
اجرا در چهار حالت
A run in four poses
انیمیشن اجرا: نمایش گذر
Animating a run: the passing pose
انیمیشن اجرا: نمایش گسترده
Animating a run: the extended pose
انیمیشن کردن اجرا: آینه کاری کردن روی نکات اساسی
Animating a run: mirroring the basic poses
متحرک کردن یک اجرا: اضافه کردن وزن
Animating a run: adding weight
انیمیشن اجرا: ستون فقرات
Animating a run: the spine
متحرک کردن یک حرکت: حرکت بازوی چپ
Animating a run: left arm motion
متحرک کردن یک حرکت: حرکت بازوی راست
Animating a run: right arm motion
7. انیمیشن صورت و گفتگو
7. Facial Animation and Dialogue
انیمیشن چشمک می زند
Animating blinks
تغییرات متحرک در جهت چشم
Animating changes in eye direction
متحرک نوبت سر
Animating a head turn
کار با صدا
Working with audio
بررسی اجمالی از کنترل دهان
Overview of the mouth controls
مصوت های صدایی: A ، E و I
Animating vowels: A, E, and I
حروف صدادار: O ، U و Y
Animating vowels: O, U, and Y
همخوان های متحرک: B ، D و G
Animating consonants: B, D, and G
همخوان های متحرک: F ، M و S
Animating consonants: F, M, and S
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات