لطفا در هنگام پرداخت ، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش برنامه نویسی بازی C ++ 1
C++ Game Programming 1
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با C ++ یک معرفی سرگرم کننده از دنیای برنامه نویسی بازی دریافت کنید. این دوره با استفاده از سه بازی کاملاً قابل بازی: یک ضربه گیر اعتیاد آور دو دکمه ای ، یک تیرانداز برای بقای زامبی چند سطحی و یک نفره چند صفحه ای تقسیم شده ، اصول توسعه بازی را با C ++ و کتابخانه چندرسانه ای ساده و سریع (SFML) با استفاده از OpenGL آموزش می دهد. معما مربی جان هورتون با اصول اولیه برنامه نویسی از جمله متغیرها ، حلقه ها و شرایط شروع می کند. با حرکت در موضوعات اصلی C ++ ، مانند برنامه نویسی شی گرا ، اشاره گرهای C ++ و کتابخانه الگوهای استاندارد ، با هر بازی مهارت بیشتری کسب کنید. در حین ساخت این بازی ها ، می توانید مفاهیم هیجان انگیز برنامه نویسی بازی مانند تشخیص برخورد ، ورق های نوشتن ، نمایش ها ، HUD (صفحه نمایش سر به بالا) و موارد دیگر را بیاموزید.
این دوره توسط انتشارات Packt ایجاد و تولید شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
ایجاد حلقه اصلی بازی li>
ترسیم زمینه بازی li>
خطاهای مدیریت li>
دستکاری متغیرهای C ++
تصادفی سازی اعداد li>
تصمیم گیری با اگر ، دیگری ، و تغییر li>
جابجایی اشیا game بازی li>
مکث و راه اندازی مجدد بازی ها li>
افزودن امتیازدهی و پیامها li>
حلقه زدن li>
استفاده از شمارش کلاس ها و آرایه ها li>
افزودن جلوه های صوتی li>
برنامه نویسی شی گرا در C ++
منابع C ++
اشاره گرها li>
مدیریت بافت li>
تشخیص برخورد li>
اجرای HUD
پایان بازی li>
سرفصل ها و درس ها
1. C ++ ، SFML ، Visual Studio و شروع بازی اول
1. C++, SFML, Visual Studio, and Starting the First Game
نمای کلی دوره
The course overview
بازی ها ، C ++ و SFML
The games, C++, and SFML
تنظیم محیط توسعه
Setting up the development environment
برنامه ریزی چوب !!! و ایجاد یک پروژه از قالب
Planning Timber!!! and creating a project from the template
اضافه کردن دارایی های پروژه و مختصات درک
Adding project assets and understanding coordinates
شروع به کدگذاری بازی
Starting to code the game
باز کردن یک پنجره با استفاده از SFML
Opening a window using SFML
حلقه بازی اصلی
The main game loop
پس زمینه بازی را ترسیم می کند
Drawing the game background
خطاها در استفاده
Handling errors
2. متغیرها ، اپراتورها و تصمیم گیری ها
2. Variables, Operators, and Decisions
متغیرهای C ++
C++ variables
دستکاری متغیرها
Manipulating variables
اضافه کردن ابر ، درخت و زنبور عسل وزوز
Adding clouds, a tree, and a buzzing bee
اعداد تصادفی
Random numbers
تصمیم گیری با if و other
Making decisions with if and else
زمان سنجی
Timing
حرکت ابرها و زنبورها
Moving the clouds and the bee
3. رشته های C ++ ، زمان SFML ، ورودی پخش کننده و HUD
3. C++ Strings, SFML Time, Player Input, and HUD
مکث و راه اندازی مجدد بازی
Pausing and restarting the game
رشته های C ++ ، متن SFML و فونت
C++ strings, SFML text, and gont
اضافه کردن نمره و پیام
Adding a score and a message
افزودن نوار زمان
Adding a time bar
4- حلقه ها ، آرایه ها ، سوئیچ ها ، شمارش ها و توابع
4. Loops, Arrays, Switch, Enumerations, and Functions
حلقه ها
Loops
آرایه ها
Arrays
تصمیم گیری با سوئیچ
Making decisions with switch
تعداد موارد کلاس
Class enumerations
شروع به کار با توابع
Getting started with functions
رشد شاخه ها
Growing the branches
5. برخورد ، شرایط و شرایط پایانی
5. Collisions, Sound, and End Conditions
تهیه و ترسیم پخش کننده و سایر جادوگران
Preparing and drawing the player and other sprites
دست زدن به ورودی بازیکن
Handling the player's input
رسیدگی به مرگ
Handling death
صدای ساده FX
Simple sound FX
بهبود بازی و کد
Improving the game and the code
6. برنامه نویسی شی گرا ، کلاس ها و نمایش های SFML
6. Object-Oriented Programming, Classes, and SFML Views
برنامه ریزی و شروع بازی زامبی عرصه
Planning and starting the zombie arena game
برنامه نویسی شی گرا
Object-oriented programming
پخش کننده ساختمان: کلاس اول
Building player: The first class
کنترل دوربین بازی با نمای SFML
Controlling the game camera with SFML view
شروع موتور بازی Zombie Arena
Starting the Zombie Arena game engine
مدیریت پرونده های کد
Managing the code files
شروع به کدنویسی حلقه بازی اصلی
Starting coding the main game loop
7. منابع C ++ ، صفحه های Sprite و آرایه های Vertex
7. C ++ References, Sprite Sheets, and Vertex Arrays
منابع C ++
C++ references
آرایه ورق SFML و ورق های اسپری
SFML vertex arrays and sprite sheets
ایجاد یک پس زمینه پیمایش تصادفی ایجاد شده است
Creating a randomly generated scrolling background
با استفاده از پس زمینه
Using the background
8- نشانگرها ، كتابخانه استاندارد الگو و مديريت بافت
8. Pointers, the Standard Template Library, and Texture Management
شروع با نشانگرها
Getting started with pointers
کار با نشانگرها
Working with pointers
کتابخانه قالب استاندارد
The Standard Template Library
کلاس TextureHolder
The TextureHolder class
ساخت انبوهی از زامبی ها
Building a horde of zombies
ایجاد یک غوغا و زنده کردن آن
Creating a horde and bringing it back to life
استفاده از کلاس TextureHolder برای همه بافت ها
Using the TextureHolder class for all textures
9. تشخیص برخورد ، وانت و گلوله
9. Collision Detection, Pickups, and Bullets
کدگذاری کلاس گلوله
Coding the bullet class
ساخت گلوله ها
Making the bullets fly
دادن بازیکن به صورت متقاطع
Giving the player a crosshair
کدگذاری کلاس برای وانت
Coding a class for pickups
با استفاده از کلاس وانت
Using the pickup class
تشخیص برخورد
Detecting collisions
10. نمایش لایه بندی و اجرای HUD
10. Layering Views and Implementing the HUD
اضافه کردن تمام متن و اشیاء HUD
Adding all the text and HUD objects
هر فریم HUD را به روز کنید
Updating the HUD each frame
ترسیم HUD ، خانه و صفحه های سطح بالا
Drawing the HUD, the home, and level-up screens
11. جلوه های صوتی ، پرونده I / O و اتمام بازی
11. Sound Effects, File I/O, and Finishing the Game
ذخیره و بارگذاری نمره بالا
Saving and loading the high score
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
جان هورتون یک علاقه مندان به کد نویسی و بازی مستقر در انگلستان است.
جان اشتیاق به نوشتن برنامه ها ، بازی ها ، کتاب ها و مقالات وبلاگ در مورد برنامه نویسی ، به ویژه برای مبتدیان دارد. او بنیانگذار Game Code School است ، که اختصاص داده شده است تا به مبتدیان کامل کمک کند تا با استفاده از زبان و بستر مناسب برای آنها ، برنامه نویسی را شروع کنند. جان صادقانه معتقد است که هر کس می تواند کد نویسی را یاد بگیرد و همه افراد یک بازی یا برنامه در داخل خود داشته باشند و برای بیرون آوردن آن ها فقط باید کار کافی انجام دهند.
وی نویسنده حدود ده کتاب فن آوری ، از جمله برنامه نویسی بازی شروع C ++ ، برنامه نویسی اندروید برای مبتدیان ، برنامه نویسی بازی های اندرویدی به عنوان مثال ، و Java Building Android Games است.
نمایش نظرات