لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش جاوا 21 کلاس واقعی
دانلود Java 21 Real Classes
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برنامه نویسی جاوا 21 یادگیری مبانی کامپیوتر یادگیری برنامه نویسی جاوا یادگیری برنامه نویسی شی گرا یادگیری ارتباطات کامپیوتری امکان درخواست برای هر شغل برنامه نویسی قادر به قبولی در آزمون Oracle Certificate Java آموزش پایگاه داده و SQL پیش نیازها:بدون نیاز به تجربه برنامه نویسی. در این کلاس هر آنچه را که نیاز دارید یاد خواهید گرفت.
اینها کلاسهای واقعی هستند که من با دانش آموزان واقعی انجام دادم. آنها به هیچ وجه ویرایش نشده اند. شما قادر خواهید بود کل فرآیند یادگیری را از ابتدا ببینید و سوالات دانش آموزان را بشنوید، زیرا خود آنها تازه شروع به درک می کنند. بسیاری از آن سوالاتی که احتمالا از خود می پرسید.
اینها هیچ پیش نیازی برای آن کلاسها نیستند. من فرض می کنم شما چیزی در مورد کامپیوتر و برنامه نویسی نمی دانید. با این حال، برای درک برنامه نویسی، درک نحوه کار کامپیوتر ضروری است. به همین دلیل است که بخش اول اصول کامپیوتر مانند حافظه، HDD و CPU را پوشش می دهد. همچنین اصول اولیه نحوه کار کامپیوتر و نحوه ارتباط آن با ما انسان ها از طریق رمزگذاری کاراکترها را پوشش می دهد.
بخش دوم اصول زبان جاوا مانند انواع داده های اولیه و کنترل جریان و حلقه ها را پوشش می دهد. شما قادر خواهید بود برنامه های ساده ای بنویسید و نتیجه را در یک کنسول خروجی بگیرید.
بخش سوم برنامه نویسی شی گرا را پوشش می دهد. این مفهومی است که اشیاء واقعی را می گیرد و آنها را به عنوان بخشی از کد رایانه پیاده می کند. شما می توانید درک کنید که کامپیوتر چگونه از طریق اشیاء با مشکلات زندگی واقعی برخورد می کند.
بخش چهارم مفاهیم برنامه نویسی را پوشش می دهد و توسعه برنامه های کوچک را دنبال می کند.
بخش پنجم مقدمه ای بر توسعه رابط کاربری گرافیکی را پوشش می دهد. شما خواهید آموخت که چه بخش هایی از رابط کاربری گرافیکی وجود دارد و چگونه می توانید برنامه های ساده رابط کاربری گرافیکی ایجاد کنید.
بخش ششم یک توسعه عملی است و توسعه کامل بازی محبوب مار را پوشش می دهد. توسعه بازی را از ابتدا تا انتها پوشش می دهد.
بخش هفتم توسعه رابط کاربری گرافیکی پیشرفته تر است که در آن برنامه های کوچکی مانند ماشین حساب و دفترچه یادداشت شخصی خود را توسعه خواهید داد. توسعه رابط کاربری گرافیکی پیشرفته را پوشش می دهد و پس از آن می توانید برنامه های رابط کاربری گرافیکی خود را بنویسید.
هر بخش پایگاه داده و زبان SQL را پوشش می دهد. شما می توانید پایگاه داده خود را ایجاد کرده و جداول خود را ایجاد کنید. شما با پایگاه داده های رابطه ای آشنا خواهید شد و می توانید از طریق کد خود به آن متصل شوید. پایگاه های داده برای هر برنامه نویسی معنی دار ضروری هستند. شما برنامه های ساده ای برای درج داده ها در پایگاه داده، اصلاح و حذف ایجاد خواهید کرد.
بخش نهم بوت و API Spring را پوشش میدهد. API برای ارتباط کامپیوتر به کامپیوتر استفاده می شود و در این قسمت با نحوه ارتباط کامپیوترها با یکدیگر آشنا می شوید. میتوانید از API عمومی رایگان استفاده کنید و برنامههای خود را برای برقراری ارتباط با رایانههای دیگر در اینترنت بنویسید.
سرفصل ها و درس ها
مبانی کامپیوتر
Computer basics
باینری و هگز
Binary and hex
اجزای کامپیوتر
Computer components
رمزگذاری کاراکترها
Character encodings
انواع داده های اولیه
Primitive data types
مبانی زبان
Language basics
اعلان انواع داده های اولیه
Declaring primitive data types
Printf و آرایه ها
Printf and arrays
کنترل جریان و حلقه ها
Flow control and loops
روش ها
Methods
برنامه نویسی شی گرا
Object Oriented Programming
مقدمه ای بر اشیاء
Introduction to Objects
اعضای نمونه و کلاس
Instance and class members
کپسولاسیون، سازنده ها و وراثت
Encapsulation, constructors and inheritance
انواع Enum
Enum types
چند شکلی و وراثت
Polymorphism and inheritance
رابط ها و لامبدا
Interfaces and lambdas
مرجع روش و ژنریک
Method reference and generics
مفاهیم برنامه نویسی و برنامه های ساده
Programming concepts and simple programs
چند رشته ای
Multithreading
بازی لوتو
Lotto game
برابر و متدهای هش کد
Equals and hashCode methods
آرایه های پویا
Dynamic arrays
شنوندگان
Listeners
برنامه HexViewer
HexViewer program
دستکاری فایل
File manipulation
برنامه نویسی رابط کاربری گرافیکی
GUI Programming
برنامه های رابط کاربری گرافیکی
GUI applications
صحنه و صفحه صحنه
Stage scene and pane
حرکت و گذر را شکل می دهد
Shapes movement and tranisitions
برنامه نویسی ساده بازی
Simple game programming
بازی مار قسمت 1
Snake Game part 1
بازی مار قسمت 2
Snake Game part 2
بازی مار قسمت 3
Snake Game part 3
برنامه نویسی پیشرفته رابط کاربری گرافیکی و FXML
Advanced GUI Programming and FXML
برنامه های کاربردی FXML
FXML Applications
برنامه ماشین حساب قسمت 1
Calculator app part 1
برنامه ماشین حساب قسمت 2
Calculator app part 2
برنامه Notepad قسمت 1
Notepad app part 1
برنامه Notepad قسمت 2
Notepad app part 2
برنامه Notepad قسمت 3
Notepad app part 3
برنامه Notepad قسمت 4
Notepad app part 4
برنامه Notepad قسمت 5
Notepad app part 5
برنامه Notepad قسمت 6
Notepad app part 6
پایگاه های داده و SQL
Databases and SQL
پایگاه های داده و SQL قسمت 1
Databases and SQL part 1
پایگاه های داده و SQL قسمت 2
Databases and SQL part 2
پایگاه های داده و SQL قسمت 3
Databases and SQL part 3
پایگاه های داده و SQL قسمت 4
Databases and SQL part 4
درج داده ها از طریق رابط کاربری گرافیکی
Inserting data through GUI
نمایش داده ها در جدول
Showing data in a table
بوت بهار و API
Spring boot and API
حاشیه نویسی ها
Annotations
نماد JSON
JSON notation
برنامه نویسی API - برنامه آب و هوا
API programming - weather application
نمایش نظرات