این دوره آموزشی مناسب برای مبتدیان طراحی شده است تا مهارتهای اساسی مورد نیاز در سه بعدی را به شما بیاموزد تا به شما کمک کند تا بدون کلنجار رفتن، پاهای خود را پیدا کنید و خلاق شوید.
ویل بیش از 10 سال است که در بازی سه بعدی حضور دارد و روی پروژه هایی برای برندهایی مانند BBC UK، Nivea، Pandora، FIFA و The Olympic Games کار کرده است. او به شما نشان می دهد که چگونه با Cinema 4D شروع کنید و دانش عمیق خود را در مورد مدل سازی سه بعدی، بافت، نورپردازی و گردش کار رندر به اشتراک بگذارید.
در پایان دوره، یک رندر محصول حرفه ای خواهید داشت که توجه شرکت هایی را که به دنبال تجسم محصولات خود هستند، جلب می کند.
همچنین یک دارایی سه بعدی از صفحه کلید خواهید داشت که می توانید آن را در بازارهای سه بعدی بفروشید، در موتورهای بازی از آن استفاده کنید یا عکس های VFX را ترکیب کنید.
در طول مدت این دوره، اسرار، منابع و تکنیکهای بیشماری صنعت و همچنین تمام میانبرهای مورد نیاز برای به حداکثر رساندن و سرعت بخشیدن به گردش کار خود را انتخاب خواهید کرد.
چه در زمینه سه بعدی تازه کار هستید یا به دنبال تقویت مهارت های موجود خود هستید، یا حتی یک طراح گرافیک یا طراح حرکت دوبعدی که به دنبال غواصی عمیق تر در گرافیک کامپیوتری است، این دوره برای شما مناسب است.
این دوره با بیش از 6 ساعت آموزش آسان برای شروع، تمام چیزی است که برای شروع سفر خود به دنیای سه بعدی نیاز دارید.
بنابراین اگر آماده هستید تا بازی طراحی خود را از طریق سه بعدی ارتقا دهید، بیایید شروع کنیم بله؟
اسکیلشر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیونها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارتهای جدید را فراهم میکند. این پلتفرم با ارائه دورههای متنوع در زمینههایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد سکیلشر، ارائه دورههای تدریس شده توسط صاحبان مهارتها و افراد موفق در زمینههای مختلف است. این امر باعث میشود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزههای مورد نظرشان موفق عمل کردهاند، بهرهمند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارتهای خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیلشر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق میکند و به آنها کمک میکند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.
3D Generalist & Motion Designer
من حدود 7 سال است که به عنوان یک 3D Generalist کار می کنم. من روی پروژه هایی برای شرکت هایی مانند فوجیتسو، Canary Wharf، Nivea و BBC One کار کرده ام.
من همچنین به طور منظم برای مشتریان در صنعت موسیقی کار میکنم و برای شرکتهای موسیقی، هنرمندان و رویدادهای زنده مانند Hospitality، Drum Bass Arena، UKF، Holy Goof Soundcrash محتوا ایجاد میکنم.
من عمدتاً با Maya، Unity 3D، After Effects، Substance Painter و Cinema 4D کار می کنم.
من همچنین دروس خصوصی را انجام میدهم، گردش کار سه بعدی را به همراه Unity، Cinema 4D، Octane و Substance Painter آموزش میدهم. اگر مایل به راه اندازی کلاس هستید، لطفاً یک پیام مستقیم برای من ارسال کنید.
نمایش نظرات