لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 12 اصل انیمیشن برای بازی در مایا را بیاموزید
Learn the 12 Principles of Animation for Games in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با استفاده از مایا، 12 اصل اساسی انیمیشن و نحوه اعمال آنها در اشیا و شخصیت های روزمره را بیاموزید! 12 اصل انیمیشن و نحوه کاربرد آنها را بیاموزید ملزومات ایجاد انیمیشن های پویا و هیجان انگیز را بیاموزید پیش نیازها: Maya یا هر نرم افزار انیمیشن سه بعدی
با استفاده از مایا، این آموزش 12 اصل اساسی انیمیشن، نحوه اعمال آنها بر اشیاء و کاراکترهای روزمره و همچنین نگاهی کامل به نحوه استفاده از آنها برای جان بخشیدن به شخصیت ها و انیمیشن های خود را پوشش می دهد!
اطلاعات بیشتر درباره مربی:
جاستین هریسون یک انیماتور شخصیت و فنی با بیش از 7 سال تجربه در صنعت بازی سازی است. در حال حاضر، او برای بازی Molten در دل مار، کالیفرنیا بر روی عنوانی اعلام نشده کار می کند. او پیش از این برای اکتیویژن و سونی در عناوینی مانند The Bourne Conspiracy، Ghostbusters: The Game و همچنین Transformers: War برای Cybertron کار کرده است. جاستین دارای مدرک BFA در هنر دیجیتال و انیمیشن از کالج مطالعات خلاق است، و دارای مجموعه مهارت های کلی است که از مدل سازی هنری و خلق دارایی، ضبط حرکت و انیمیشن فریم کلیدی، تا تقلب فنی و تنظیم شخصیت را شامل می شود.
سرفصل ها و درس ها
اصول انیمیشن 1-4
Animation Principles 1-4
معرفی
Introduction
اسکواش و کشش
Squash and Stretch
پیش بینی
Anticipation
زمان و فاصله
Timing and Spacing
دنبال کردن و همپوشانی
Followthrough and Overlapping
اصول انیمیشن 5-8
Animation Principles 5-8
معرفی
Introduction
مستقیم جلو و حالت به ژست
Straight Ahead and Pose-to-Pose
آهسته وارد و آهسته
Slow in and Slow out
قوس ها
Arcs
صحنه سازی
Staging
اصول انیمیشن 9-12
Animation Principles 9-12
معرفی
Introduction
اغراق
Exaggeration
اقدام ثانویه
Secondary Action
طراحی جامد
Solid Drawing
استیناف - و خلاصه سری
Appeal - And Series Wrapup
سخنرانی پاداش: یادگیری بیشتر با 3dmotive
Bonus Lecture: Further Learning with 3dmotive
نمایش نظرات