لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max 2014 ویژگی های جدید
3ds Max 2014 New Features
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max بیشتر به دلیل مدل سازی و ارائه ابزار شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری ، ساخت ، بازی سازی ، طراحی صنعتی و موشن گرافیک به چشم می خورند. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد ، از مجسمه سازی و بافت تا نور و رندر. این دوره 3ds Max را از ابتدا تحت پوشش قرار می دهد ، و یک نمای کلی از کل بسته را ارائه می دهد ، و همچنین مهارت های اساسی که هنرمندان 3D برای ایجاد مدل ها و انیمیشن های حرفه ای نیاز دارند. بیاموزید که چگونه از رابط 3ds Max استفاده کنید و آن را متناسب با موارد دلخواه خود تنظیم کنید. نحوه مدل سازی اشیا different مختلف را با استفاده از خطوط شکسته ، چند ضلعی ها ، سطوح تقسیم و مدل سازی شکل آزاد کشف کنید. مربی آرون اف راس همچنین نحوه ساخت سلسله مراتب ، افزودن دوربین و چراغ ، انیمیشن با فریم های کلیدی و موارد دیگر را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
سفارشی سازی رابط li>
تکثیر و جمع آوری اشیا li>
مدل سازی با splines li>
مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده ها li>
چند ضلعی و مدل سازی سطح زیربخش li>
مدل سازی Freeform
عکس های کادر بندی شده با دوربین li>
روشنایی با نور روز li>
مصالح ساختمانی li>
نگاشت بافتها li>
پیوند دادن اشیا in در سلسله مراتب li>
ایجاد و ویرایش کلیدهای فریم li>
ارائه توالی تصویر li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
3ds Max از پایه
3ds Max from the ground up
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. شروع کار
1. Getting Started
انتخاب فضای کاری
Choosing a workspace
سفارشی سازی رابط کاربر و پیش فرض ها
Customizing user interface and defaults
تنظیمات برگزیده
Setting preferences
استفاده از پوشه های پروژه
Using project folders
1. ذرات MassFX
1. MassFX Particles
ایجاد یک جریان MassFX
Creating a MassFX flow
افزودن اپراتورهای MassFX
Adding MassFX operators
2. رابط 3ds Max
2. 3ds Max Interface
آشنا شدن با رابط کاربری
Getting familiar with the interface
سفارشی کردن یک فضای کاری
Customizing a workspace
سفارشی کردن رنگ های viewport و grid
Customizing viewport and grid colors
ایجاد و دستکاری بدوی ها
Creating and manipulating primitives
تبدیل اشیا با حرکت و چرخش
Transforming objects with Move and Rotate
پیمایش در ویوپورت ها
Navigating in viewports
انتخاب حالت های سایه سازی viewport
Choosing viewport shading modes
صرفه جویی در وقت با کلیدهای میانبر میانبر صفحه کلید
Saving time with keyboard shortcut hotkeys
کلیدهای میانبر شخصی سازی
Customizing hotkeys
انتخاب سیستم مختصات مرجع
Choosing a reference coordinate system
دستکاری اشیا around در اطراف مرکز تبدیل
Manipulating objects around a transform center
با استفاده از طرح کلی Scene Explorer
Using the Scene Explorer outline
پیکربندی طرح بندی های ویوپورت
Configuring viewport layouts
با استفاده از Isolate Selection و Lock Selection
Using Isolate Selection and Lock Selection
انتخاب در حالت پنجره و عبور
Selecting in window and crossing modes
2. جمعیت
2. Populate
ایجاد یک جریان جمعیت
Creating a Populate flow
ایجاد مناطق بیکار
Creating idle areas
اضافه کردن و شخصی سازی افراد سه بعدی
Adding and customizing 3D people
شبیه سازی جمعیت
Simulating the crowd
3. چیدمان صحنه
3. Scene Layout
مشخص کردن واحدهای نمایشگر
Specifying display units
مشخص کردن واحدهای سیستم
Specifying system units
تعریف شبکه خانگی
Defining the home grid
ذخیره صحنه الگوی maxstart.max
Saving a maxstart.max template scene
ایجاد صفحه تصویر
Creating an image plane
کپی کردن اشیا with با Array
Duplicating objects with Array
جمع آوری اشیا in به صورت گروهی
Collecting objects in groups
مدیریت لایه های نمایش
Managing display layers
ادغام صحنه ها
Merging scenes
ارجاع صحنه ها با اشیا X Xref
Referencing scenes with Xref objects
3. مسابقه چشم انداز
3. Perspective Match
پس زمینه بارگیری می شود
Loading the background
ایجاد خطوط چشم انداز
Creating perspective lines
حل کردن دوربین
Solving the camera
4. مدل سازی Spline
4. Spline Modeling
ایجاد اشکال
Creating shapes
ایجاد یک شی متحرک loft
Creating a loft compound object
ایجاد خط شکاف آزاد
Creating a freehand spline
ویرایش انواع راس کنترل
Editing control vertex types
در حال ویرایش خطوط Bezier
Editing Bezier splines
ارائه اشکال
Rendering shapes
تنظیم جزئیات شکل با Interpolation
Setting shape detail with Interpolation
چرخش یک سطح با اصلاح کننده تراش
Revolving a surface with the Lathe modifier
اکسترودر با اصلاح Sweep
Extruding with the Sweep modifier
وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max
Importing Illustrator paths to 3ds Max
افزودن یک اصلاح کننده Bevel
Adding a Bevel modifier
ایجاد یک متن ابتدایی TextPlus
Creating a TextPlus primitive
مدل سازی دیوارها با اصلاح Extrude
Modeling walls with the Extrude modifier
4- گردش کار و بهبودهای ارائه شده
4. Workflow and Rendering Improvements
آشنایی با نمونه واحد
Introduction to the Unified sampler
با استفاده از ماژول Skylight
Using the Skylight module
کار با نقشه های برداری
Working with vector maps
کمک و بهبود گردش کار
Help and workflow improvements
5. مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده ها
5. Parametric Modeling with Modifiers
تغییر شکل یک شی با یک اصلاح کننده
Deforming an object with a modifier
تغییر شکل لایه ها در پشته اصلاح کننده
Layering deformers in the modifier stack
تعریف سطح چند ضلعی جزئیات
Defining polygon level of detail
عبور از یک انتخاب روی پشته
Passing a selection up the stack
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است.
وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است.
آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است.
در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.
نمایش نظرات