آموزش Unreal Engine 4: شوتر اول شخص خود را بسازید

Unreal Engine 4: Create Your Own First-Person Shooter

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره آموزشی طراحی بازی، من شما را در روند ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص راهنمایی می کنم! این دوره از Unreal Engine 4 استفاده می کند - همان موتور بازی سازی استودیوهای توسعه بازی AAA که برای ساخت Fortnite، Batman Arkham Knight، Borderlands و بسیاری دیگر از آن استفاده کردند!

این کلاس شامل 38 درس ویدیویی است که شما را گام به گام در موضوعات زیر راهنمایی می کند:

  • نحوه ایجاد 6 سلاح قابل تنظیم (شامل تپانچه، تفنگ تهاجمی، تفنگ ساچمه ای، تفنگ تک تیرانداز، نارنجک انداز، و موشک انداز)
  • نحوه ساخت سلاح های مبتنی بر اسکن ضربه و پرتابه
  • چگونه یک شخصیت اول شخص را متحرک کنیم
  • نحوه نوشتن اسکریپت سیستم های بارگذاری مجدد و عکسبرداری پیچیده
  • نحوه ایجاد افکت های تاثیر پویا
  • نحوه آسیب رساندن به شخصیت های دشمن بر اساس قسمت های خاص بدن
  • نحوه ایجاد اجسام جمع آوری مهمات قابل تعامل
  • نحوه ساخت HUD پخش کننده با استفاده از ابزارک ها
  • نحوه افزودن جلوه های صوتی و ذرات واقعی به بازی
  • و خیلی بیشتر!

با دانشی که در این کلاس کسب خواهید کرد، درک عمیقی از مکانیک تیراندازی اول شخص به دست خواهید آورد. این دانش برای انواع ژانرها مانند غارتگر، ترسناک بقا، نظامی، علمی تخیلی و غیره کاربرد دارد و به شما این امکان را می دهد که این پروژه را در مسیرهای بی پایانی پیش ببرید! در حالی که هر کسی از شرکت در این دوره استقبال می کند، من آن را برای کسانی که حداقل دانش یا تجربه برنامه نویسی در استفاده از Unreal Engine 4 دارند، توصیه می کنم. در حالی که درس های من کامل است، در این دوره زمانی را برای توضیح اصول اولیه برنامه نویسی و کدنویسی اختصاص نمی دهم. Unreal Engine 4. اگر کاملاً تازه کار هستید، توصیه می کنم ابتدا دوره آموزشی من در مورد بازی های اکشن ماجراجویی سوم شخص را بگذرانید.

فایل های پروژه

  • حتما تمام دارایی های این دوره را دانلود کنید (و استخراج کنید)! فایل های موجود در داخل در برخی از درس های این دوره استفاده می شود و برای تکمیل پروژه کلاس ما ضروری است.

پروژه شما

  • ویدیوها را به ترتیب دنبال کنید! درس های این دوره بر روی یکدیگر بنا می شوند. تماشای آنها به ترتیب احتمال گم شدن یا سردرگمی شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  • در پایان آموزش های ویدیویی، یک بازی تیراندازی اول شخص باورنکردنی خواهید داشت. این کلاس به گونه ای طراحی شده است که کنترل خلاقانه زیادی به شما بدهد. بنابراین، هنگامی که همه چیز گفته شد و انجام شد، با خیال راحت به پروژه ما برگردید و برخی از متغیرهای ما (مثلاً: گسترش گلوله، پس زدن و غیره) را تغییر دهید و بازی مورد نظر خود را بسازید! همچنین، به راحتی می توانید دارایی های صوتی، مش های اسکلتی، و جلوه های ذرات را به میل خود تغییر دهید. تبدیل پروژه ما به ژانر تیراندازی که بیشتر از همه دوست دارید، بسیار آسان خواهد بود!
  • برای پروژه های شما، من دوست دارم ویدیوها یا اسکرین شات هایی از آنچه ایجاد کرده اید ببینم. پروژه نهایی را که در این دوره ایجاد می کنیم به نمایش بگذارید! یا - اگر تصمیم دارید مایل بیشتری را طی کنید و تیرانداز نظامی ما را به چیز دیگری تبدیل کنید - آن را نیز نشان دهید! اگر سؤالی دارید، به من بگویید و من تمام تلاشم را می کنم تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرم! ارائه مروری بر دوره پس از تکمیل آن بسیار قابل قدردانی است.

پروژه من

  • اگر در صورت گیر افتادن، در اینجا پیوندی به فایل پروژه ای که برای این دوره ایجاد کرده ام وجود دارد. چند اضافات در آن وجود دارد که پوشش داده نشده اند (مانند یک نقشه کوچک و هوش مصنوعی که بازیکن را تعقیب می کند) اما در غیر این صورت، دقیقاً همان است. این پروژه تا جایی که من می توانم بدون اشکال است. از آن به عنوان یک ابزار مقایسه استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • قابلیت بارگذاری مجدد (قسمت 2) Reloading Functionality (Part 2)

  • متقاطع پویا Dynamic Crosshairs

  • تیراندازی به تفنگ تک تیرانداز Shooting the Sniper Rifle

  • ایجاد اسلحه وانت Creating Weapon Pick Ups

  • افزودن نشانگرهای ضربه Adding Hit Markers

  • پرتابه های تیراندازی (قسمت 1) Shooting Projectiles (Part 1)

  • انیمیشن شکست خورده دشمن Enemy Defeated Animation

  • ایجاد اثرات تاثیر Creating Impact Effects

  • حرکت شخصیت ما Making Our Character Move

  • تیراندازی به تفنگ ساچمه ای Shooting the Shotgun

  • پرتابه های تیراندازی (قسمت 2) Shooting Projectiles (Part 2)

  • تریلر دوره Course Trailer

  • Making Things Go BOOM (انفجار!) Making Things Go BOOM (Explosions!)

  • راه اندازی پروژه ما Setting Up Our Project

  • هدف پایین مناظر Aiming Down Sights

  • ساخت مهمات پیک آپ Making Ammo Pick Ups

  • اضافه کردن انیمیشن های سرعتی Adding Sprinting Animations

  • دانلود و نصب کنید Download & Install

  • متحرک کردن شخصیت ما Animating Our Character

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction & Project Overview

  • آسیب رساندن به دشمنان Damaging Enemies

  • ایجاد شخصیت اول شخص Creating the First Person Character

  • جابجایی بین انیمیشن سلاح ها Switching Between Weapons Animation

  • افزودن بسته های محتوا Adding Content Packs

  • تیراندازی به تفنگ تهاجمی Shooting the Assault Rifle

  • تیراندازی با سلاح های اسکن ضربه Shooting Hit Scan Weapons

  • ساخت انیمیشن سلاح خودمان Making Our Own Weapon Animations

  • تجهیز Loadout ما (قسمت 1) Equipping Our Loadout (Part 1)

  • قابلیت بارگذاری مجدد (قسمت 1) Reloading Functionality (Part 1)

  • زوم دوربین ADS ADS Camera Zoom

  • بارگذاری مجدد انیمیشن سلاح Reloading Weapon Animation

  • تیراندازی به نارنجک و راکت انداز (فینال) Shooting the Grenade and Rocket Launcher (Final)

  • اضافه کردن عقب نشینی واقعی Adding Realistic Recoil

  • ایجاد HUD اصلی Creating the Main HUD

  • تیراندازی به تپانچه Shooting the Pistol

  • عملکرد دوی سرعت Sprinting Functionality

  • تجهیز Loadout ما (قسمت 2) Equipping Our Loadout (Part 2)

  • اضافه کردن اعداد خسارت Adding Damage Numbers

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 4: شوتر اول شخص خود را بسازید
جزییات دوره
9h 56m
38
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
735
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Tim Lash
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tim Lash Tim Lash

یوتیوبر و مدرس طراحی بازی

سلام، نام من تیم است - اما ممکن است برخی از شما من را به عنوان تیمبو با بیش از 130000 مشترک بیشتر بشناسید! خارج از ساختن ویدیوهای یوتیوب، من در Epic Games روی عنوان محبوب Fortnite کار می کنم! در طول سال ها، علایق خلاقانه من به دانش واقعی و عملی تبدیل شده است. بدون توجه به اینکه از کجا شروع می کنید، طراحی بازی و سایر زمینه های خلاقانه در اختیار شما هستند. با کلاس‌هایم، امیدوارم بتوانم به دانش شما کمک کنم و سفر شما را آغاز کنم!