آموزش ایجاد یک حشره هیولا آماده بازی در ZBrush و 3ds Max

Creating a Game-ready Monster Insect in ZBrush and 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، فرآیند ایجاد یک حشره هیولا قاتل و دقیق را یاد می گیریم و آن را به نقطه ای می بریم که یک توری آماده بازی و آماده تقلب باشد. نرم افزارهای مورد نیاز: ZBrush 4R5, 3ds Max 2012, Photoshop CS5, TopoGun 1.06 W64,...در این آموزش، فرآیند ایجاد یک حشره قاتل با جزئیات و رساندن آن را به نقطه ای می آموزیم که برای بازی آماده باشد. مش، آماده برای تقلب. ما کل فرآیند را از ابتدا طی خواهیم کرد و با مسدود کردن شبکه از تصاویر مفهومی شروع می کنیم. سپس یک توری با جزئیات و پلی بالا را در ZBrush مجسمه سازی می کنیم. پس از نهایی شدن high-poly، در TopoGun دوباره توپولوژی می کنیم تا هندسه تمیز و کارآمد داشته باشیم. سپس ما UV را باز می کنیم و اطلاعات با پلی بالا را روی بافت ها می پزیم. در نهایت، ما با استفاده از سایه‌زن 3Point viewport در 3ds Max، اسکرین‌شات از کاراکتر را مشاهده می‌کنیم و رندرهای نهایی را در فتوشاپ لمس می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5، 3ds Max 2012، Photoshop CS5، TopoGun 1.06 W64، 3Point Shader Pro.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک حشره هیولا آماده بازی در ZBrush و 3ds Max Creating a Game-ready Monster Insect in ZBrush and 3ds Max

  • راه اندازی Image Planes در ZBrush Setting up Image Planes in ZBrush

  • ساخت Block out با ZSpheres Building a Block out with ZSpheres

  • ادامه با Block Out Continuing with the Block Out

  • مسدود کردن سریع در فرم ها Quickly Blocking in Forms

  • اضافه کردن علاقه بصری ظریف Adding Subtle Visual Interest

  • استفاده کامل از تغییرات هواپیما Fully Utilizing Plane Changes

  • جزئیات ساختارهای استخوانی زیرین Detailing Underlying Bone Structures

  • پالایش مجسمه ما Refining Our Sculpt

  • افزودن ابزارهای فرعی جدید مدل سازی شده در 3ds Max Adding New SubTools Modeled in 3ds Max

  • جزئیات مش های جدید از 3ds Max Detailing the New Meshes from 3ds Max

  • شروع چشم های حشره Starting the Bug Eyes

  • اتمام مجسمه سازی با پلی بالا Finishing the High-poly Sculpt

  • بازسازی مجدد در Topogun Retopologizing in Topogun

  • ادامه Retopologize در TopoGun Continuing to Retopologize in TopoGun

  • بازکردن UV با استفاده از ابزارهای باز کردن پوسته UV Unwrapping Using Pelt Unwrapping Tools

  • اطلاعات بیشتر در مورد UV Unwrapping More on UV Unwrapping

  • ادامه با UV Unwrapping Continuing with UV Unwrapping

  • اتمام باز کردن UV Finishing up the UV Unwrapping

  • اصلاح کننده پروجکشن و پخت Projection Modifier and Baking

  • در حال ویرایش قفس پروجکشن Editing the Projection Cage

  • پخت نقشه های نهایی Baking Final Maps

  • آماده سازی مش برای بافت Mesh Preparation for Texturing

  • تکمیل آماده سازی مش Finishing Mesh Preparation

  • سازماندهی و پاکسازی بافت پخت Texture Bake Organization and Cleanup

  • سازماندهی و پاکسازی بافت تکمیلی پخت Finishing Texture Bake Organization and Cleanup

  • اضافه کردن رنگ های پایه Adding Base Colors

  • نقاشی ماسک در فتوشاپ Painting Masks in Photoshop

  • نقاشی ماسک در ZBrush Painting Masks in ZBrush

  • رنگ آمیزی بافت پایه پوست Painting a Skin Base Texture

  • اضافه کردن روکش های معمولی Adding Normal Overlays

  • ایجاد بافت مو Generating the Hair Texture

  • راه اندازی هواپیمای مو Setting up Hair Planes

  • تکثیر و قرار دادن هواپیمای مو Duplicating and Place Hair Planes

  • ایجاد نقشه طبیعی مو Generating a Hair Normal Map

  • تکمیل نقشه معمولی مو Finishing the Hair Normal Map

  • استفاده از آلفا Utilizing Alphas

  • ایجاد یک نقشه چشمگیر Generating a Specular Map

  • ایجاد نقشه براقیت Generating a Glossiness Map

  • مشاهده مطالب نهایی Viewing Final Materials

  • نشان دادن مدل Posing the Model

  • شروع رندر نهایی Starting the Final Render

  • ادامه کار بر روی رندر نهایی Continuing to Work on the Final Render

  • در حال اتمام رندر ما Finishing Our Render

  • فایل ارسالی Submission File

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک حشره هیولا آماده بازی در ZBrush و 3ds Max
جزییات دوره
6h 41m
45
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Gabe Selinger
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabe Selinger Gabe Selinger

Gabe Selinger یک هنرمند CG است که در پورتلند، اورگان واقع شده است. او برای شرکت‌های مختلف از جمله Pixel Pool، Bent Image Lab، Nike، Intel و Liquid Development کار آزاد دارد. او در طول کار خود برای Liquid، روی بازی هایی مانند PC MMO Firefall، Batman Arkham Origins و دیگر عناوین معرفی نشده AAA کار می کند.