آموزش تقلب شخصیت کارتونی در مایا

Cartoon Character Rigging in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای ایجاد ریگ های کاراکتر پیشرفته با تاکید بر تکنیک های تون، اسکواش و استرچ ریگینگ و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 مورد نیاز برای پروژه...یادگیری یک گردش کار تولید برای ایجاد ریگ های کاراکتر پیشرفته با تاکید بر تکنیک های تون، اسکواش و استرچ ریگینگ، و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل. شامل بیش از 7 است. ساعت‌ها آموزش مبتنی بر پروژه برای انیماتورها و هنرمندان راه‌اندازی که فرآیندهای ایجاد ریگ‌های سبک با کنترل‌های انیماتور پسند را یاد می‌گیرند. ایده‌آل برای هنرمندان باتجربه. نکات برجسته محبوب عبارتند از: ایجاد اسکواش و کشش ستون فقرات؛ ایجاد پاهای کشیده با ویژگی روشن/خاموش؛ در سطح جهانی مقیاس بندی یک اسکواش و ریگ کشش، تنظیم صورت مناسب انیماتور، اسکریپت های والدین برای کنترل های تمیز، رابط کاربری گرافیکی اسکواش/کشش متحرک، اشیاء کنترل چند والدینی، تکنیک های حفظ آرنج و زانو، سنجاق کردن لوازم جانبی به کاراکترهای محدود، کارکرد شیء با بیان محوری ؛ کنترل‌های بدنه کاربرپسند و کارآمد؛ ترتیب چرخش؛ دستیار پیشگیری از قفل گیمبال؛ راه‌اندازی بانک پا؛ تقویت شده شانه pt; تنظیمات انگشت بهبود یافته برای کنترل اضافه شده. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تقلب شخصیت کارتونی در مایا Cartoon Character Rigging in Maya

  • بحث در مورد صحنه Discussing the Scene

  • استفاده از پنجره MEL برای دسترسی آسان به کنترل ها Using the MEL Window to Easily Access Controls

  • اتمام راه اندازی پنجره سفارشی Finishing the Setup of the Custom Window

  • شروع ساخت دکل - ریگ کردن پاها Starting the Construction of the Rig - Rigging the Feet

  • تنظیم قابلیت Reverse Lock Setting up the Reverse Lock Feature

  • استفاده از یک مفهوم منحصر به فرد برای کنترل پا Using a Unique Concept for a Foot Control

  • اتمام راه اندازی کنترل پا Finishing the Setup of the Foot Control

  • اتصال ویژگی های سفارشی برای پاها Connecting the Custom Attributes for the Feet

  • ایجاد یک دکل بانک پا بهبود یافته Creating an Improved Foot Bank Rig

  • اضافه کردن یک ویژگی کششی به پاها Adding a Stretchy Feature to the Legs

  • ادامه راه اندازی اندام کششی Continuing the Stretchy Limb Setup

  • پایان دادن به پاها Finishing the Legs

  • شروع از ستون فقرات Starting on the Spine

  • استفاده از تنظیمات پیچش پیشرفته برای قسمت بالایی بدن Using an Advanced Twist Setup for the Upper Body

  • استفاده از مفهومی برای عملکرد طبیعی ستون فقرات Utlizing a Concept for Natural Spine Performance

  • ایجاد ستون فقرات قابل توسعه Creating an Extendible Spine

  • اضافه کردن حجم به عنوان ستون فقرات له و کشش Adding Volume as the Spine Squashes and Stretches

  • اتصال کنترل‌های رابط صدا برای تأثیرگذاری بر ستون فقرات Connecting the Volume Interface Controls to Influence the Spine

  • تکمیل رابط کاربری حجم Completing the Volume User Interface

  • استفاده از مفهومی برای اشیاء کنترل چند والد Utilizing a Concept for Multi-parent Control Objects

  • کنترل سر The Head Control

  • تقلب چشم Rigging the Eyes

  • جمع کردن کنترل برای چشم ها Wrapping up the Control for the Eyes

  • راه اندازی کلاه Setting up the Hat

  • شروع از بازوها Starting on the Arms

  • ایجاد کنترل بازو Creating the Arm Controls

  • اتصالات اساسی بازوی چپ Basic Connections of the Left Arm

  • اتصالات اساسی بازوی راست Basic Connections of the Right Arm

  • افزودن ویژگی بازوی کششی Adding a Stretchy Arm Feature

  • کلید دنبال کردن بازو The Arm Follow Switch

  • تقلب انگشتان برای دامنه وسیعی از کنترل Rigging the Fingers for a Wide Range of Control

  • پایان دادن به انگشتان Finishing the Fingers

  • ایجاد نظم چرخش خوب برای اشیاء کنترلی Establishing Good Rotation Orders for Control Objects

  • مدلسازی اشکال ترکیبی Modeling Blend Shapes

  • آینه سازی یکپارچه شکل های ترکیبی Seamlessly Mirroring Blend Shapes

  • کنترل کاربر پسند کارآمد برای ترکیب اشکال Efficient User-friendly Control for Blend Shapes

  • اتمام راه اندازی کنترل صورت Finishing the Setup of the Facial Control

  • سنجاق دارایی های شل به یک مش محدود Pinning the Loose Assets to a Bound Mesh

  • ادامه فرآیند سنجاق دارایی ها بر روی پیراهن نگهبان Continuing the Pinning Process of Assets on the Watchman's Shirt

  • تکمیل فرآیند سنجاق برای پیراهن Completing the Pinning Process for the Shirt

  • سنجاق کردن قسمت پایین بدنه و آماده سازی راه اندازی چراغ قوه و کلیدها Pinning for the Lower Body and Preparing the Setup of the Flashlight and Keys

  • ایجاد یک کنترل برای چراغ قوه و وصل کردن آن به نگهبان Creating a Control for the Flashlight and Attaching It to the Watchman

  • کنترل و متحرک سازی کنترل محور یک شی Controlling and Animating the Control of an Object's Pivot

  • اتمام چراغ قوه Finishing the Flashlight

  • شروع کار ما روی کلیدها Beginning Our Work on the Keys

  • افزودن ویژگی های سفارشی برای دستکاری کلیدها Adding Custom Attributes to Manipulate the Keys

  • ادامه اتصالات بین کلیدها و ویژگی های سفارشی Continuing the Connections Between Keys and the Custom Attributes

  • جمع کردن کلیدها و ایجاد مجموعه کاراکترها Wrapping up the Keys and Creating Character Sets

  • ایجاد یک پنجره MEL برای جابجایی سریع بین هر مجموعه کاراکتر Creating a MEL Window to Quickly Switch Between Each Character Set

  • نهایی شدن دکل نگهبان Finalizing the Rig of the Watchman

  • نتیجه Conclusion

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • افزودن لایه های نمایشگر برای سازماندهی صحنه Adding Display Layers to Organize the Scene

  • ساخت زنجیر پا Building the Leg Chains

  • ایجاد زنجیره ستون فقرات، گردن، سر و فک Creating the Spine, Neck, Head, and Jaw Chains

  • ایجاد زنجیره شانه چپ و بازو Creating the Left Shoulder and Arm Chain

  • ساختن مفاصل برای دست چپ Building Joints for the Left Hand

  • انعکاس بازوی چپ و دارایی های والدین Mirroring the Left Arm and Parenting Assets

  • بستن و ویرایش وزنه های کمربند، شلوار و کفش Binding and Editing the Weights of Belt, Pants, and Shoes

  • اصلاح تغییر شکل های شلوار Refining the Deformations of the Pants

  • بستن و وزن دادن به گردن، سر و فک Binding and Weighting the Neck, Head, and Jaw

  • نهایی کردن تغییر شکل های فک Finalizing the Jaw's Deformations

  • پوست اندازی بالای بدن و مسدود کردن وزن آن Skinning the Upper Body and Blocking in Its Weights

  • تنظیم دقیق تغییر شکل های تنه Fine-tuning the Deformations of the Torso

  • رفع تغییر شکل زیر پیراهن با اشکال اصلاحی Fixing the Undershirt's Deformations with Corrective Shapes

  • بهینه سازی چرخش ساعد Tweaking the Forearm Twist

  • تکمیل وزنه های شانه Completing the Shoulder's Weights

  • بستن و وزن کردن دست چپ Binding and Weighting the Left Hand

  • اصلاح تغییر شکل انگشتان Modifying the Deformations of the Fingers

  • پایان دادن به انگشتان و آینه سازی وزنه های دست Finishing the Fingers and Mirroring the Hand's Weights

  • تنظیم یک شیء نفوذ برای گردن Setting up an Influence Object for the Neck

  • ایجاد مجموعه کاراکترها Creating Character Sets

  • با استفاده از ابزار Move Skinned Joints Utilizing the Move Skinned Joints Tool

نمایش نظرات

آموزش تقلب شخصیت کارتونی در مایا
جزییات دوره
10h 26m
74
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.