لطفا در هنگام پرداخت ، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تقلب شخصیت کارتونی در مایا
Cartoon Character Rigging in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک گردش کار تولید برای ایجاد ریگ های کاراکتر پیشرفته با تاکید بر تکنیک های تون، اسکواش و استرچ ریگینگ و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 مورد نیاز برای پروژه...یادگیری یک گردش کار تولید برای ایجاد ریگ های کاراکتر پیشرفته با تاکید بر تکنیک های تون، اسکواش و استرچ ریگینگ، و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل. شامل بیش از 7 است. ساعتها آموزش مبتنی بر پروژه برای انیماتورها و هنرمندان راهاندازی که فرآیندهای ایجاد ریگهای سبک با کنترلهای انیماتور پسند را یاد میگیرند. ایدهآل برای هنرمندان باتجربه. نکات برجسته محبوب عبارتند از: ایجاد اسکواش و کشش ستون فقرات؛ ایجاد پاهای کشیده با ویژگی روشن/خاموش؛ در سطح جهانی مقیاس بندی یک اسکواش و ریگ کشش، تنظیم صورت مناسب انیماتور، اسکریپت های والدین برای کنترل های تمیز، رابط کاربری گرافیکی اسکواش/کشش متحرک، اشیاء کنترل چند والدینی، تکنیک های حفظ آرنج و زانو، سنجاق کردن لوازم جانبی به کاراکترهای محدود، کارکرد شیء با بیان محوری ؛ کنترلهای بدنه کاربرپسند و کارآمد؛ ترتیب چرخش؛ دستیار پیشگیری از قفل گیمبال؛ راهاندازی بانک پا؛ تقویت شده شانه pt; تنظیمات انگشت بهبود یافته برای کنترل اضافه شده. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تقلب شخصیت کارتونی در مایا
Cartoon Character Rigging in Maya
بحث در مورد صحنه
Discussing the Scene
استفاده از پنجره MEL برای دسترسی آسان به کنترل ها
Using the MEL Window to Easily Access Controls
اتمام راه اندازی پنجره سفارشی
Finishing the Setup of the Custom Window
شروع ساخت دکل - ریگ کردن پاها
Starting the Construction of the Rig - Rigging the Feet
تنظیم قابلیت Reverse Lock
Setting up the Reverse Lock Feature
استفاده از یک مفهوم منحصر به فرد برای کنترل پا
Using a Unique Concept for a Foot Control
اتمام راه اندازی کنترل پا
Finishing the Setup of the Foot Control
اتصال ویژگی های سفارشی برای پاها
Connecting the Custom Attributes for the Feet
ایجاد یک دکل بانک پا بهبود یافته
Creating an Improved Foot Bank Rig
اضافه کردن یک ویژگی کششی به پاها
Adding a Stretchy Feature to the Legs
ادامه راه اندازی اندام کششی
Continuing the Stretchy Limb Setup
پایان دادن به پاها
Finishing the Legs
شروع از ستون فقرات
Starting on the Spine
استفاده از تنظیمات پیچش پیشرفته برای قسمت بالایی بدن
Using an Advanced Twist Setup for the Upper Body
استفاده از مفهومی برای عملکرد طبیعی ستون فقرات
Utlizing a Concept for Natural Spine Performance
ایجاد ستون فقرات قابل توسعه
Creating an Extendible Spine
اضافه کردن حجم به عنوان ستون فقرات له و کشش
Adding Volume as the Spine Squashes and Stretches
اتصال کنترلهای رابط صدا برای تأثیرگذاری بر ستون فقرات
Connecting the Volume Interface Controls to Influence the Spine
تکمیل رابط کاربری حجم
Completing the Volume User Interface
استفاده از مفهومی برای اشیاء کنترل چند والد
Utilizing a Concept for Multi-parent Control Objects
کنترل سر
The Head Control
تقلب چشم
Rigging the Eyes
جمع کردن کنترل برای چشم ها
Wrapping up the Control for the Eyes
راه اندازی کلاه
Setting up the Hat
شروع از بازوها
Starting on the Arms
ایجاد کنترل بازو
Creating the Arm Controls
اتصالات اساسی بازوی چپ
Basic Connections of the Left Arm
اتصالات اساسی بازوی راست
Basic Connections of the Right Arm
افزودن ویژگی بازوی کششی
Adding a Stretchy Arm Feature
کلید دنبال کردن بازو
The Arm Follow Switch
تقلب انگشتان برای دامنه وسیعی از کنترل
Rigging the Fingers for a Wide Range of Control
پایان دادن به انگشتان
Finishing the Fingers
ایجاد نظم چرخش خوب برای اشیاء کنترلی
Establishing Good Rotation Orders for Control Objects
مدلسازی اشکال ترکیبی
Modeling Blend Shapes
آینه سازی یکپارچه شکل های ترکیبی
Seamlessly Mirroring Blend Shapes
کنترل کاربر پسند کارآمد برای ترکیب اشکال
Efficient User-friendly Control for Blend Shapes
اتمام راه اندازی کنترل صورت
Finishing the Setup of the Facial Control
سنجاق دارایی های شل به یک مش محدود
Pinning the Loose Assets to a Bound Mesh
ادامه فرآیند سنجاق دارایی ها بر روی پیراهن نگهبان
Continuing the Pinning Process of Assets on the Watchman's Shirt
تکمیل فرآیند سنجاق برای پیراهن
Completing the Pinning Process for the Shirt
سنجاق کردن قسمت پایین بدنه و آماده سازی راه اندازی چراغ قوه و کلیدها
Pinning for the Lower Body and Preparing the Setup of the Flashlight and Keys
ایجاد یک کنترل برای چراغ قوه و وصل کردن آن به نگهبان
Creating a Control for the Flashlight and Attaching It to the Watchman
کنترل و متحرک سازی کنترل محور یک شی
Controlling and Animating the Control of an Object's Pivot
اتمام چراغ قوه
Finishing the Flashlight
شروع کار ما روی کلیدها
Beginning Our Work on the Keys
افزودن ویژگی های سفارشی برای دستکاری کلیدها
Adding Custom Attributes to Manipulate the Keys
ادامه اتصالات بین کلیدها و ویژگی های سفارشی
Continuing the Connections Between Keys and the Custom Attributes
جمع کردن کلیدها و ایجاد مجموعه کاراکترها
Wrapping up the Keys and Creating Character Sets
ایجاد یک پنجره MEL برای جابجایی سریع بین هر مجموعه کاراکتر
Creating a MEL Window to Quickly Switch Between Each Character Set
نهایی شدن دکل نگهبان
Finalizing the Rig of the Watchman
نتیجه
Conclusion
بررسی اجمالی پروژه
Project Overview
افزودن لایه های نمایشگر برای سازماندهی صحنه
Adding Display Layers to Organize the Scene
ساخت زنجیر پا
Building the Leg Chains
ایجاد زنجیره ستون فقرات، گردن، سر و فک
Creating the Spine, Neck, Head, and Jaw Chains
ایجاد زنجیره شانه چپ و بازو
Creating the Left Shoulder and Arm Chain
ساختن مفاصل برای دست چپ
Building Joints for the Left Hand
انعکاس بازوی چپ و دارایی های والدین
Mirroring the Left Arm and Parenting Assets
بستن و ویرایش وزنه های کمربند، شلوار و کفش
Binding and Editing the Weights of Belt, Pants, and Shoes
اصلاح تغییر شکل های شلوار
Refining the Deformations of the Pants
بستن و وزن دادن به گردن، سر و فک
Binding and Weighting the Neck, Head, and Jaw
نهایی کردن تغییر شکل های فک
Finalizing the Jaw's Deformations
پوست اندازی بالای بدن و مسدود کردن وزن آن
Skinning the Upper Body and Blocking in Its Weights
تنظیم دقیق تغییر شکل های تنه
Fine-tuning the Deformations of the Torso
رفع تغییر شکل زیر پیراهن با اشکال اصلاحی
Fixing the Undershirt's Deformations with Corrective Shapes
بهینه سازی چرخش ساعد
Tweaking the Forearm Twist
تکمیل وزنه های شانه
Completing the Shoulder's Weights
بستن و وزن کردن دست چپ
Binding and Weighting the Left Hand
اصلاح تغییر شکل انگشتان
Modifying the Deformations of the Fingers
پایان دادن به انگشتان و آینه سازی وزنه های دست
Finishing the Fingers and Mirroring the Hand's Weights
تنظیم یک شیء نفوذ برای گردن
Setting up an Influence Object for the Neck
ایجاد مجموعه کاراکترها
Creating Character Sets
با استفاده از ابزار Move Skinned Joints
Utilizing the Move Skinned Joints Tool
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.
نمایش نظرات