آموزش شخصیت های بازی بافت در MARI

Texturing Game Characters in MARI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هنگام بافت دار کردن دارایی های بازی، اغلب اوقات چندین چالش وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد و متغیرهایی را در نظر گرفت. نرم‌افزار مورد نیاز: فایل‌های MARI 2.0v2.Exercise این فایل‌های تمرینی در نظر گرفته شده‌اند تا دارایی‌هایی را که برای ایجاد یک تجربه عملی مبتنی بر ویدیو نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند. با فایل های تمرین، می توانید با نویسنده همراه باشید و همان راه حل را در رایانه خود دوباره ایجاد کنید. دانلود فایل تمرین

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شخصیت های بازی بافت در MARI Texturing Game Characters in MARI

  • راه اندازی پروژه Setting up the Project

  • تنظیم یک بافت پایه برای پیراهن ها Setting up a Base Texture for the Shirts

  • ایجاد دوخت دور قوزک شلوار Creating the Stitching Around the Ankles of the Pants

  • ایجاد دوخت تا پاهای شلوار Creating Stitching up the Legs of the Pants

  • ایجاد جیب جلو و پشت برای شلوار Creating Front and Back Pockets for the Pants

  • نقاشی جزئیات بیشتر برای پیراهن و شلوار Painting Additional Details for the Shirt and Pants

  • ناراحت کننده و اصلاح کننده رنگ شلوار جین Distressing and Color Correcting the Denim Pants

  • ایجاد یک پایه بافت برای کفش Creating a Texture Base for the Shoes

  • جزئیات کفش Detailing the Shoes

  • رنگ آمیزی انسداد محیطی برای جزئیات کفش Painting Ambient Occlusion for Shoe Details

  • رنگ آمیزی یک لایه زیر پوستی برای پوست Painting a Subdermal Layer for the Skin

  • رنگ آمیزی و پوشاندن لایه اپیدرمی پایه پوست Painting and Masking the Base Epidermal Layer of the Skin

  • شروع به اضافه کردن جزئیات اپیدرمی Beginning to Add Epidermal Details

  • در ادامه افزودن جزئیات اپیدرمی Continuing to Add Epidermal Details

  • رنگ آمیزی رنگ برای چشمان شخصیت Painting a Color for the Character's Eyes

  • رنگ آمیزی بافت رنگی برای مو Painting a Color Texture for the Hair

  • نقاشی یک پاس خاکی Painting a Dirt Pass

  • ایجاد یک نقشه چشمگیر Creating a Specular Map

  • نقاشی نقشه شفافیت برای موهای بازی Painting a Transparency Map for Game Hair

  • صادرات نقشه های بافت ما Exporting Our Texture Maps

نمایش نظرات

آموزش شخصیت های بازی بافت در MARI
جزییات دوره
3h 58m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.