آموزش BLENDER: یاد بگیرید که چگونه پهپاد نظامی Black Hornet را بسازید

BLENDER: Learn how to create the military Black Hornet drone

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

نمای کلی کلاس

سلام به همه، به دوره جدید من خوش آمدید، نحوه ایجاد پهپاد نانویی هورنت سیاه با استفاده از بلندر از ابتدا تا انتها، در این دوره ما یک پروژه کامل از ابتدا تا انتها ایجاد خواهیم کرد، من تمام مراحل را که از تنظیم شروع می شود پوشش خواهم داد. تصاویر مرجع را بالا ببرید تا به رندر نهایی برسیم.

این دوره به طور کلی بر روی مدل سازی تمرکز دارد، شما با من یاد خواهید گرفت که چگونه هر قسمت از هورنت سیاه را ایجاد کنید.

آنچه خواهید آموخت

در این دوره یاد می گیریم که چگونه با استفاده از تصاویر مرجع، هورنت سیاه را ایجاد کنیم، بخش مدل سازی بزرگترین بخش دوره خواهد بود، در بخش مدل سازی تکنیک های زیادی وجود دارد که از آنها برای رسیدن به یک قفل خوب و تمیز استفاده خواهیم کرد. مدل سه بعدی، در بخش مدل سازی در مورد بسیاری از ابزارها صحبت خواهم کرد که در مورد مدل سازی هر چیزی بسیار مهم هستند، شما به من خواهید دید که چگونه می توانم از یک جعبه شروع کنم تا با استفاده از این ابزارها چیزی پیچیده ایجاد کنم.

ما یاد خواهیم گرفت که چگونه محیط را تنظیم کنیم و صحنه را با استفاده از تصاویر HDRI روشن کنیم، صحنه را به بخش مواد آماده کنیم، در بخش متریال یاد خواهیم گرفت که چگونه مواد پلاستیکی واقع گرایانه خوبی برای اعمال در هورنت سیاه ایجاد کنیم، و ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به اشیاء عکس برگردان اضافه کنیم و آنها را واقع بینانه جلوه دهیم، همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه مواد فیبر کربنی ایجاد کنیم تا آن را روی روتورهای بزرگ و کوچک اعمال کنیم، پس از اتمام ساخت همه مواد، صحنه را برای آن آماده خواهیم کرد. رندر نهایی، من از Cycles برای رندر صحنه استفاده می‌کنم، دوربین را راه‌اندازی می‌کنیم و نورها و محیط را آماده می‌کنیم تا به یک رندر واقع‌گرایانه قفل‌کننده خوب با برخی افکت‌ها مانند افزودن افکت عمق میدان و تاری حرکت برای بهتر جلوه دادن نتیجه دست پیدا کنیم. .

چرا در این کلاس شرکت کنید

اگر می خواهید مدل سه بعدی خود را بسازید و نمی دانید چگونه این دوره را شروع کنید قطعا برای شما مفید خواهد بود

اگر می خواهید مدل های سه بعدی برای فروش بسازید، این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Blender برای رسیدن به آن هدف استفاده کنید

در این دوره، تمام تکنیک‌هایی را که برای شروع از هندسه ساده تا هندسه پیچیده استفاده می‌کنم به شما نشان خواهم داد.

این کلاس برای چه کسانی است

مبتدیان پس از این دوره کمی مشکل خواهند داشت، اما می توانم بگویم که این دوره برای سطح متوسط ​​و پیشرفته مناسب است.

مواد و منابع

من بخشی را برای منابعی که با آنها تماس می‌دهم (پوشه پروژه) در این فایل می‌گذارم و همه منابع لازم برای شروع سفر با من را پیدا خواهید کرد.

سلام به همه، من مروان حسین هستم، در این دوره به شما خوش آمد می گویم، در این دوره به شما گام به گام آموزش ساختن Nano Drone the Black Hornet را از ابتدا تا انتها می دهم، در اختیار شما قرار خواهم داد. با تمام تصاویر لازم برای شروع سفر.

شما با من از مدل سازی در این بخش شروع می کنید که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، در بخش مدل سازی ابزارها و تکنیک های زیادی را برای دستیابی به جزئیات زیبا مدل سه بعدی خواهید آموخت

پس از آن، فرآیند بافت‌سازی را شروع می‌کنیم و صحنه را با تصاویر HDRI روشن می‌کنیم، و پس از پایان کار، یاد می‌گیریم که چگونه دوربین را اضافه کنیم و عمق میدان و تاری حرکت ایجاد کنیم تا نتایج رندر خیره‌کننده‌ای داشته باشیم.

پوشه پروژه را در اختیار شما قرار می دهم، مهم است که آن را دانلود کنید، همه منابع، از جمله تصاویر مرجع و بافت ها، و همچنین مدل سه بعدی نتیجه نهایی، در آنجا خواهند بود.

گام به گام با من شروع کنید و پروژه خود را ایجاد کنید، منتظرم تا نتایج خود را ببینید، وقت خود را صرف کنید و آماده شوید و بله بیایید آن را انجام دهیم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 024 شروع با روتور بزرگ 024 Starting with the big rotor

  • 037 اضافه کردن بارکد 037 Adding the Barcode

  • 039 ایجاد دکل ساده برای هورنت سیاه 039 Creating simple rig to the black hornet

  • 008 با شروع بدن یاد بگیرید که چگونه از ابزار bool استفاده کنید 008 Starting with the body learn how to use bool tool

  • 035 ایجاد پایه برای هورنت سیاه 035 Creating a stand to the Black Hornet

  • 026 انجام برخی تغییرات و شروع به ایجاد پر 026 Making some tweaking and starting to create the feather

  • 042 رفع ناهمواری زمین و یک رندر دیگر 042 Fixing the ground Roughness and make another render

  • 005 اضافه کردن لبه های بیشتر و تیزتر کردن مش 005 Adding more edges and make the mesh sharper

  • 041 تنظیم محیط و رندر سریع با Cycles 041 Setting up the environment and make a quick render with Cycles

  • 023 ایجاد قفل باتری 023 Creating the Battery lock

  • 020 تکمیل روتور عقب 020 Finishing the back rotor

  • 043 اضافه کردن یک گره گرادیان برای تیره کردن پس زمینه 043 Adding a Gradient node to make the background darker

  • 027 ایجاد پر روتور بزرگ 027 Creating the big rotor feather

  • 038 اشیاء را به Empties پیوند دهید 038 Link objects to the Empties

  • 030 ایجاد اولین متریال 030 Creating the first material

  • 006 با استفاده از mirror mod و ایجاد سوراخ های کناری با استفاده از ابزار حلقه 006 Using mirror mod and creating the side holes by using the loop tool

  • 003 مدل سازی سر پهپاد هورنت سیاه را شروع کنید 003 Start modeling the head of the black hornet drone

  • 025 ایجاد مفصل روتور 025 Creating the rotor joint

  • 016 افزودن مقداری حلقه لبه و رفع برخی مشکلات قسمت 2 016 adding some edge loop and fixing some problems part 2

  • 029 روشن کردن صحنه با یک تصویر HDRI 029 Illuminating the scene with an HDRI image

  • 014 نهایی کردن مش بدنه و انجام برخی تغییرات 014 Finalizing the body mesh and make some tweaking

  • 044 اضافه کردن تاری حرکت و گرفتن عکس نهایی 044 Adding motion blur and making the final shot

  • 004 برای مدل سازی هد از سطح زیربخش استفاده خواهیم کرد 004 Modeling the head we will use subdivision surface

  • 011 نهایی کردن بدنه و اضافه کردن اصلاح کننده آینه 011 Finalizing the body and adding mirror modifier

  • 018 کار بر روی روتور پشتی 018 Working on the back rotor

  • 036 باز کردن و افزودن مواد فیبر کربن به پایه 036 Unwrapping and adding carbon fiber material to the stand

  • 013 اضافه کردن سوراخ به کنار مش 013 Adding holes to the side of the mesh

  • 034 ایجاد مواد لنز دوربین و محافظ شیشه ای 034 Creating the camera lenses material and the glass shield

  • 019 انجام برخی تنظیمات در دم 019 Making some adjustments to the tail

  • 017 آماده سازی دم برای سطح زیربخش قسمت 3 017 Making the tail ready for the subdivision surface part 3

  • 028 افزودن پیچ و ایجاد پایه بارکد با کمی ویرایش 028 Adding screws and creating the barcode base with some editing

  • 040 افزودن محدودیت به روتور کوچک 040 Adding constraint to small rotor

  • 001 مقدمه 001 The intro

  • 032 ایجاد مواد فیبر کربنی برای پرهای روتور 032 Creating carbon fiber material for the rotor feathers

  • 010 مدل سازی بدنه، اضافه کردن لبه ها برای واضح تر کردن شکل 010 Modeling the body, adding edges to make the shape sharper

  • 031 ایجاد مواد برای بدنه و روتور 031 Creating material to the body and the rotor

  • 033 ایجاد یک ماده کروم به روتور پشتی 033 Creating a chroom material to the back rotor

  • 012 اکسترود کردن چند وجه در کنار مش 012 Extruding some faces on the side of the mesh

  • 021 ایجاد نگهدارنده باتری 021 Creating the battery holder

  • 007 نهایی کردن مدل سازی سر 007 Finalizing the head modeling

  • 015 شروع با دم قسمت 1 015 Starting with the tail part 1

  • 022 شروع با باتری 022 Starting with the battery

  • 009 استفاده از ابزار bool برای ایجاد سوراخ های بدنه جانبی 009 Using the bool tool to create the side body holes

  • 002 قبل از شروع 002 Before you start

درس ها Lessons

  • 042 رفع ناهمواری زمین و یک رندر دیگر 042 Fixing the ground Roughness and make another render

  • 011 نهایی کردن بدنه و اضافه کردن اصلاح کننده آینه 011 Finalizing the body and adding mirror modifier

  • 008 با شروع بدن یاد بگیرید که چگونه از ابزار bool استفاده کنید 008 Starting with the body learn how to use bool tool

  • 036 باز کردن و افزودن مواد فیبر کربن به پایه 036 Unwrapping and adding carbon fiber material to the stand

  • 035 ایجاد پایه برای هورنت سیاه 035 Creating a stand to the Black Hornet

  • 014 نهایی کردن مش بدنه و انجام برخی تغییرات 014 Finalizing the body mesh and make some tweaking

  • 044 اضافه کردن تاری حرکت و گرفتن عکس نهایی 044 Adding motion blur and making the final shot

  • 025 ایجاد مفصل روتور 025 Creating the rotor joint

  • 029 روشن کردن صحنه با یک تصویر HDRI 029 Illuminating the scene with an HDRI image

  • 015 شروع با دم قسمت 1 015 Starting with the tail part 1

  • 005 اضافه کردن لبه های بیشتر و تیزتر کردن مش 005 Adding more edges and make the mesh sharper

  • 003 مدل سازی سر پهپاد هورنت سیاه را شروع کنید 003 Start modeling the head of the black hornet drone

  • 017 آماده سازی دم برای سطح زیربخش قسمت 3 017 Making the tail ready for the subdivision surface part 3

  • 040 افزودن محدودیت به روتور کوچک 040 Adding constraint to small rotor

  • 013 اضافه کردن سوراخ به کنار مش 013 Adding holes to the side of the mesh

  • 037 اضافه کردن بارکد 037 Adding the Barcode

  • 018 کار بر روی روتور پشتی 018 Working on the back rotor

  • 034 ایجاد مواد لنز دوربین و محافظ شیشه ای 034 Creating the camera lenses material and the glass shield

  • 002 قبل از شروع 002 Before you start

  • 012 اکسترود کردن چند وجه در کنار مش 012 Extruding some faces on the side of the mesh

  • 043 اضافه کردن یک گره گرادیان برای تیره کردن پس زمینه 043 Adding a Gradient node to make the background darker

  • 023 ایجاد قفل باتری 023 Creating the Battery lock

  • 026 انجام برخی تغییرات و شروع به ایجاد پر 026 Making some tweaking and starting to create the feather

  • 019 انجام برخی تنظیمات در دم 019 Making some adjustments to the tail

  • 039 ایجاد دکل ساده برای هورنت سیاه 039 Creating simple rig to the black hornet

  • 038 اشیاء را به Empties پیوند دهید 038 Link objects to the Empties

  • 033 ایجاد یک ماده کروم به روتور پشتی 033 Creating a chroom material to the back rotor

  • 021 ایجاد نگهدارنده باتری 021 Creating the battery holder

  • 010 مدل سازی بدنه، اضافه کردن لبه ها برای واضح تر کردن شکل 010 Modeling the body, adding edges to make the shape sharper

  • 016 افزودن مقداری حلقه لبه و رفع برخی مشکلات قسمت 2 016 adding some edge loop and fixing some problems part 2

  • 007 نهایی کردن مدل سازی سر 007 Finalizing the head modeling

  • 001 مقدمه 001 The intro

  • 032 ایجاد مواد فیبر کربنی برای پرهای روتور 032 Creating carbon fiber material for the rotor feathers

  • 024 شروع با روتور بزرگ 024 Starting with the big rotor

  • 004 برای مدل سازی هد از سطح زیربخش استفاده خواهیم کرد 004 Modeling the head we will use subdivision surface

  • 022 شروع با باتری 022 Starting with the battery

  • 028 افزودن پیچ و ایجاد پایه بارکد با کمی ویرایش 028 Adding screws and creating the barcode base with some editing

  • 041 تنظیم محیط و رندر سریع با Cycles 041 Setting up the environment and make a quick render with Cycles

  • 006 با استفاده از mirror mod و ایجاد سوراخ های کناری با استفاده از ابزار حلقه 006 Using mirror mod and creating the side holes by using the loop tool

  • 030 ایجاد اولین متریال 030 Creating the first material

  • 009 استفاده از ابزار bool برای ایجاد سوراخ های بدنه جانبی 009 Using the bool tool to create the side body holes

  • 027 ایجاد پر روتور بزرگ 027 Creating the big rotor feather

  • 020 تکمیل روتور عقب 020 Finishing the back rotor

  • 031 ایجاد مواد برای بدنه و روتور 031 Creating material to the body and the rotor

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش BLENDER: یاد بگیرید که چگونه پهپاد نظامی Black Hornet را بسازید
جزییات دوره
11h 7m
44
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
23
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marwan Hussain Marwan Hussain

هنرمند و مدرس سه بعدی

مروان حسین هنرمند سه بعدی و دوبعدی و بازاریاب اینترنتی است، او به صدها دانش آموز آموزش داده است و در زمینه طراحی سه بعدی در بسیاری از رشته ها از جمله معماری و مکانیک کار کرده است.

او اینجاست تا اطلاعات و میراث خود را در مورد نرم افزارهای سه بعدی و دو بعدی که در 9 سال گذشته آموخته به اشتراک بگذارد، دوره های آموزشی او را پر از اطلاعات مفید خواهید دید که شما را به سرعت در مسیر یادگیری حرکت می دهد.