آموزش Unreal Engine: Character Skill System

Unreal Engine: Character Skill System

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره آموزشی طراحی بازی،  من شما را به صورت گام به گام در ساختن یک CHARACTER SKILL SYSTEM سفارشی با استفاده از Unreal Engine 4:   THE premier رایگان برای دانلود موتور بازی راهنمایی می‌کنم! (و همان موتور مورد استفاده برای ساخت "Fortnite.")

این دوره حاوی بیش از 145 درس ویدیویی سرگرم‌کننده برای دنبال کردن است. موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

  • نحوه ایجاد یک پروژه 3 بعدی Sidescroller در Unreal Engine 4

  • نحوه دانلود و وارد کردن دارایی ها (همه دارایی های موجود برای دانلود را می توان در منطقه "پروژه و منابع" یافت!!!)
  • نحوه ایجاد منوها و HUD تعاملی و متحرک با استفاده از طرح‌های ویجت

  • نحوه ایجاد اشیاء تعاملی با استفاده از Blueprint Scripting (بدون نیاز به دانش کدگذاری!)

  • نحوه ایجاد 6 مهارت بازیکن مختلف با استفاده از Blueprint Scripting:

    • پرش دوبل

    • خط تیره

    • توپ آتشین (حمله مستقیم)

    • شوک الکتریکی (حمله AOE)

    • لنز حقیقت (مسیرها و سکوهای مخفی را آشکار می کند)

    • تبدیل به مه (به شما امکان می دهد از دروازه ها عبور کنید)

  • نحوه هدف گیری مجدد مش های اسکلتی و انیمیشن ها

  • نحوه ایجاد و ویرایش یک ماشین حالت انیمیشن

  • و بیشتر!

با دانش به‌دست‌آمده در این درس‌های ویدیویی، به مهارت‌های لازم برای شروع ساختن سیستم مهارت شخصیت خود (بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی) مجهز خواهید شد!

چیزهایی که باید هنگام ساخت این پروژه در نظر داشته باشید...

  • ویدیوها را به ترتیب دنبال کنید! همه آنها بر روی یکدیگر بنا می کنند
  • مطمئن شوید که تمام دارایی های موجود در فایل فشرده "همه دارایی ها - سیستم مهارت شخصیت" موجود در این دوره را دانلود کنید (و استخراج کنید). وقتی در ویدیوهای خاصی مشخص شد، باید وارد کنید.
  • آنچه را که ساخته اید نشان دهید! من عاشق ارائه فریاد به دانش آموزانی هستم که کارهای برجسته ای انجام داده اند!

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • دو پرش - اسکریپت زمین Double Jump - Land Script

  • HUD - طرح شماره 3 HUD - Layout #3

  • کسب مهارت - دارایی شماره 4 Skill Acquire - Assets #4

  • داش عقب - اسکریپت شماره 1 Back Dash - Script #1

  • گلوله آتشین - انیمیشن شماره 2 Fireball - Animations #2

  • منوی جادوی سیاه - صحافی شماره 2 Black Magic Menu - Bindings #2

  • منوی جادوی سیاه - دارایی ها Black Magic Menu - Assets

  • Mist - اسکریپت شماره 2 Mist - Script #2

  • کسب مهارت - داده ها Skill Acquire - Data

  • الکترو اسپارک - طرح اولیه Electro Spark - Blueprint

  • Mist - اسکریپت شماره 3 Mist - Script #3

  • فیلمنامه Mist - Gate Mist - Gate Script

  • لنز - اسکریپت شماره 4 Lens - Script #4

  • کسب مهارت - دارایی شماره 2 Skill Acquire - Assets #2

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 2 Skill Acquire - Skill Attributes #2

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 2 Black Magic Menu - Script #2

  • لنز - توابع پخش کننده Lens - Player Functions

  • منوی جادوی سیاه - مواد Black Magic Menu - Material

  • کسب مهارت - دارایی شماره 3 Skill Acquire - Assets #3

  • HUD - اتصالات HUD - Bindings

  • HUD - انیمیشن شماره 1 HUD - Animation #1

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 2 Black Magic Menu - Layout #2

  • بررسی اجمالی کنترل کاراکتر Character Control Overview

  • کسب مهارت - به Bindings #3 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #3

  • Electro Spark - Damage Script Electro Spark - Damage Script

  • کسب مهارت - به Bindings #2 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #2

  • اسکریپت پرش کاراکتر Character Jump Script

  • رفع اشکال Bug Fixes

  • ویجت تایمر - اتصالات Timer Widget - Bindings

  • پرایمر پروژه Project Primer

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 1 Black Magic Menu - Script #1

  • گلوله آتش - طرح Fireball - Blueprint

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 1 Black Magic Menu - Layout #1

  • لنز - پلت فرم مخفی Lens - Secret Platform

  • فایربال - اسکریپت آسیب Fireball - Damage Script

  • منوی سحر و جادو سفید - ایجاد White Magic Menu - Creation

  • داش عقب - VFX #1 Back Dash - VFX #1

  • Back Dash - Anim BP (Anim Graph) Back Dash - Anim BP (Anim Graph)

  • Mist - اسکریپت شماره 1 Mist - Script #1

  • اسکریپت سرزمین شخصیت Character Land Script

  • پیش نمایش پروژه Project Preview

  • منوی جادوی سیاه - اتصالات شماره 1 - ضمیمه Black Magic Menu - Bindings #1 - ADDENDUM

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 5 Black Magic Menu - Script #5

  • منوی سحر و جادو سفید - انیمیشن HUD White Magic Menu - HUD Anim

  • کسب مهارت - به ایجاد اطلاع رسانی کنید Skill Acquire - Notify Creation

  • کسب مهارت - BPs خواهر و برادر شماره 2 Skill Acquire - Sibling BPs #2

  • لنز - صدا FX Lens - Sound FX

  • کسب مهارت - HUD Bindings #3 Skill Acquire - HUD Bindings #3

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 1 Skill Acquire - Script #1

  • کسب مهارت - کلاس پایه شماره 1 Skill Acquire - Base Class #1

  • کسب مهارت - طرح اولیه کودک Skill Acquire - Child Blueprint

  • تنظیم اولیه کاراکتر Character Basic Setup

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت انیمیشن HUD Black Magic Menu - HUD Anim Script

  • منوی جادوی سیاه - صحافی شماره 1 Black Magic Menu - Bindings #1

  • منوی جادوی سیاه - ایجاد Black Magic Menu - Creation

  • HUD - انیمیشن شماره 4 HUD - Animation #4

  • کسب مهارت - دارایی شماره 1 Skill Acquire - Assets #1

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 3 Skill Acquire - Script #3

  • Mist - Gate Blueprint Mist - Gate Blueprint

  • منوی جادوی سفید - اسکریپت شماره 1 White Magic Menu - Script #1

  • ویجت تایمر - ایجاد Timer Widget - Creation

  • پرش دوبل - Anim BP (گراف رویداد) Double Jump - Anim BP (Event Graph)

  • منوی جادوی سیاه - انیمیشن Black Magic Menu - Animation

  • تعاملی - کلاس پایه Interactive - Base Class

  • HUD - طرح شماره 4 HUD - Layout #4

  • HUD - انیمیشن شماره 3 HUD - Animation #3

  • Mist - توابع پخش کننده Mist - Player Functions

  • کسب مهارت - به Bindings #4 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #4

  • کسب مهارت - به طرح شماره 2 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Layout #2

  • داش عقب - اسکریپت شماره 2 Back Dash - Script #2

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 3 Black Magic Menu - Script #3

  • منوی جادوی سیاه - انیمیشن HUD Black Magic Menu - HUD Anim

  • ایجاد پروژه Project Creation

  • دشمن - اسکریپت شماره 4 Enemy - Script #4

  • Electro Spark - از اسکریپت شماره 2 استفاده کنید Electro Spark - Use Script #2

  • HUD - طرح شماره 1 HUD - Layout #1

  • Electro Spark - از اسکریپت شماره 1 استفاده کنید Electro Spark - Use Script #1

  • دو پرش - پرش اسکریپت Double Jump - Jump Script

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 3 Black Magic Menu - Layout #3

  • گلوله آتشین - انیمیشن های شماره 1 Fireball - Animations #1

  • هدف گذاری مجدد کاراکتر شماره 2 Character Retargeting #2

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 3 Skill Acquire - Skill Attributes #3

  • Back Dash - Anim BP (گراف رویداد) Back Dash - Anim BP (Event Graph)

  • دشمن - اسکریپت شماره 1 Enemy - Script #1

  • مه - اجزاء Mist - Components

  • نقشه تست پروژه Project Test Map

  • لنز - اسکریپت شماره 2 Lens - Script #2

  • کسب مهارت - کلاس پایه شماره 3 Skill Acquire - Base Class #3

  • سازمان پروژه Project Organization

  • لنز - اسکریپت شماره 5 Lens - Script #5

  • Fireball - از اسکریپت استفاده کنید Fireball - Use Script

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 5 Skill Acquire - Skill Attributes #5

  • منوی جادوی سفید - اسکریپت شماره 2 White Magic Menu - Script #2

  • کسب مهارت - به طرح شماره 3 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Layout #3

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 5 Black Magic Menu - Layout #5

  • کسب مهارت - HUD Bindings #2 Skill Acquire - HUD Bindings #2

  • مه - برخورد Mist - Collision

  • دشمن - کلاس پایه Enemy - Base Class

  • HUD - طرح شماره 2 HUD - Layout #2

  • کسب مهارت - به انیمیشن‌های شماره 2 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Animations #2

  • HUD - دارایی ها HUD - Assets

  • افزونه های پروژه Project Add-Ons

  • HUD - انیمیشن شماره 2 HUD - Animation #2

  • داش عقب - SFX Back Dash - SFX

  • لنز - انیمیشن HUD Lens - HUD Animation

  • مه - دارایی Mist - Assets

  • داش عقب - VFX #2 Back Dash - VFX #2

  • کسب مهارت - به Bindings #5 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #5

  • کسب مهارت - به انیمیشن‌های شماره 1 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Animations #1

  • دانلود و نصب Download and Install

  • منوی جادوی سفید - اسکریپت شماره 3 White Magic Menu - Script #3

  • تنظیم پرش کاراکتر Character Jump Setup

  • منوی جادوی سیاه - اسکریپت شماره 4 Black Magic Menu - Script #4

  • کسب مهارت - به طرح شماره 1 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Layout #1

  • منوی جادوی سیاه - طرح شماره 4 Black Magic Menu - Layout #4

  • Electro Spark - راه اندازی پخش کننده Electro Spark - Player Setup

  • دشمن - اسکریپت شماره 3 Enemy - Script #3

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 5 Skill Acquire - Script #5

  • تعاملی - اسکریپت کلاس پایه Interactive - Base Class Script

  • هدف گذاری مجدد کاراکتر شماره 1 Character Retargeting #1

  • کسب مهارت - HUD Bindings #1 Skill Acquire - HUD Bindings #1

  • لنز - مواد Lens - Materials

  • HUD - اسکریپت HUD - Script

  • لنز - اسکریپت شماره 6 Lens - Script #6

  • کسب مهارت - BPs خواهر و برادر شماره 1 Skill Acquire - Sibling BPs #1

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 4 Skill Acquire - Skill Attributes #4

  • Fireball - راه اندازی بازیکن Fireball - Player Setup

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 4 Skill Acquire - Script #4

  • دوبل پرش - Anim BP (Anim Graph) Double Jump - Anim BP (Anim Graph)

  • دشمن - اسکریپت شماره 2 Enemy - Script #2

  • ویجت تایمر - جزء Timer Widget - Component

  • منوی جادوی سفید - اسکریپت انیمیشن HUD White Magic Menu - HUD Anim Script

  • مبانی حرکت شخصیت Character Movement Basics

  • Back Dash - اسکریپت شماره 3 Back Dash - Script #3

  • منوی سحر و جادو سفید - اتصالات White Magic Menu - Bindings

  • HUD - توابع پخش کننده HUD - Player Functions

  • کسب مهارت - ویژگی های مهارت شماره 1 Skill Acquire - Skill Attributes #1

  • HUD - ویژگی های بازیکن HUD - Player Attributes

  • کسب مهارت - به Bindings #1 اطلاع دهید Skill Acquire - Notify Bindings #1

  • Electro Spark - انیمیشن ها Electro Spark - Animations

  • تعاملی - Notify Layout Interactive - Notify Layout

  • لنز - دیوار مخفی Lens - Secret Wall

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 6 Skill Acquire - Script #6

  • کسب مهارت - کلاس پایه شماره 2 Skill Acquire - Base Class #2

  • کسب مهارت - اسکریپت شماره 2 Skill Acquire - Script #2

  • لنز - اسکریپت شماره 3 Lens - Script #3

  • لنز - اسکریپت شماره 1 Lens - Script #1

  • فایربال - لرزش دوربین Fireball - Camera Shake

  • تعاملی - اطلاع رسانی انیمیشن Interactive - Notify Animation

  • HUD - ایجاد HUD - Creation

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine: Character Skill System
جزییات دوره
1d 1h 47m
150
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
907
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Greg Wondra
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Greg Wondra Greg Wondra

مربی مجاز غیر واقعی