آموزش مبانی ارائه Modo

Modo Rendering Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا تا به حال شده است که بخواهید از مدلی که ایجاد کرده اید یک شگفت انگیز ارائه کنید؟ در این دوره ، شما یاد می گیرید که چگونه با Modo تصاویر زیبا و تمیز ارائه دهید. نرم افزار مورد نیاز: Modo. آیا تا به حال شده است که بخواهید از مدلی که ایجاد کرده اید عالی ارائه کند؟ در ابتدا ارائه رندر با Modo به دلیل تعداد کنترل های پیچیده ای که در دسترس دارید ، درک آن بسیار دشوار است. در این دوره ، Modo Rendering Fundamentals ، اطلاعات و جزئیات ارائه تصاویر یکپارچه با Modo را یاد خواهید گرفت. ابتدا وارد نظریه رندر و تنظیمات رندر می شوید. در مرحله بعدی ، نحوه استفاده عملی این دانش در Modo را کشف خواهید کرد. سرانجام ، خواهید فهمید که چگونه می توانید در رابط Modo پیمایش کنید تا اهداف ارائه خود را برآورده کنید. با پایان دوره ، شما می توانید داخل Modo را با دانش و اطمینان ارائه دهید. نرم افزار مورد نیاز: Modo.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مفاهیم رندر اساسی Basic Rendering Concepts

  • معرفی رندر Introduction to Rendering

  • رندر خروجی ها و نمونه گیری Render Outputs and Sampling

  • رابط Modo قسمت اول The Modo Interface Part One

  • رابط Modo قسمت دو The Modo Interface Part Two

تنظیمات اصلی رندر The Main Render Settings

  • ضد ستیزی Antialiasing

  • روشهای نمونه گیری Sampling Methods

  • تنظیم صحنه شما Setting up Your Scene

  • نرخ AA و Shading Environment AA and Enviornment Shading Rate

  • تنظیمات پالایش Refinement Settings

  • تنظیم تنظیمات بازتاب Adjusting Your Reflection Settings

  • نمونه های سبک Light Samples

تنظیمات اضافی ، استفاده از Shaders و مقدمه ای برای Global Illumination Additional Settings, Utilizing Shaders, & Introduction to Global Illumination

  • استفاده از Shaders در Modo Part One Utilizing Shaders in Modo Part One

  • استفاده از Shaders در Modo Part Two Utilizing Shaders in Modo Part Two

  • تنظیمات ردیابی ری Ray Tracing Settings

  • مبانی نور جهانی Global Illumination Basics

تنظیمات نور جهانی ، جلوه های دوربین و حجم سنجی Global Illumination Settings, Camera Effects, and Volumetrics

  • تنظیمات مونت کارلو Monte Carlo Settings

  • تنظیمات پنهان Irradiance Irradiance Cache Settings

  • تنظیمات دوربین قسمت اول Camera Settings Part One

  • تنظیمات دوربین قسمت دو Camera Settings Part Two

  • حجم و رندر نهایی Volumetrics and the Final Render

نمایش نظرات

آموزش مبانی ارائه Modo
جزییات دوره
2h 25m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Tyler Bay
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tyler Bay Tyler Bay

تایلر بی یک هنرمند سه بعدی است که در زمینه توسعه ظاهر تخصص دارد. او که از دنور کلرادو آمده بود ، سفر خود را به صورت سه بعدی با یادگیری عکاسی آغاز کرد. سرانجام ، این اشتیاق به عشق به طبیعت و روایت داستانهایی تبدیل شد که مردم را تحت تأثیر قرار می دهد ، همان چیزی است که او را به دنبال انیمیشن سه بعدی در دانشگاه کلورادو دنور برمی انگیزد. تا کنون ، او این امتیاز را دارد که در Pixar ، به عنوان یک مستقل و یک نویسنده در Pluralsight کار کند. او علاوه بر عکاسی ، از نواختن موسیقی ، پیاده روی و نوشتن در کنار زمین نیز لذت می برد.