نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
به جلد 3 شروع سریع NUKE خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده توام می شوند. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8.0v1. خوش آمدید به جلد 3 شروع سریع NUKE ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده توام می شوند. در این جلد ، ما به استفاده از بافت های عکاسی در هندسه 3D دقیقاً در داخل NUKE خواهیم پرداخت. این جلد اطلاعات مربوط به سیستم 3D در NUKE را پوشش می دهد و با این دانش ، می توانید یاد بگیرید که چگونه یک عکس ثابت را به فیلم زنده فیلم تبدیل کنید. ما همچنین می آموزیم که چگونه کلیدهای صفحه سبز را در عکس خود کلید و تلفیق کنیم. ما همچنین مفاهیمی را که قبلاً آموخته اید مانند rotoscoping و سازمان درخت گره هر چند با سرعت کمی سریعتر تقویت خواهیم کرد. ما با تصحیح رنگ و یادگیری نحوه استفاده از چند گره تکمیل جدید به پایان خواهیم رسید. این آموزشها به ترتیب تهیه شده اند بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم قبل از ادامه این بخش ، جلد 2 را شروع کنید. ما همچنین شما را به استفاده از تکالیفی که به دنبال هر جلد ارائه می شود ، تشویق می کنیم. این وظایف به شما امکان می دهد آنچه را آموخته اید به کار بگیرید و آن ابزارها و تکنیک ها را در پروژه های خود به کار بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8.0v1.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شروع سریع NUKE: جلد 3
Quick Start to NUKE: Volume 3
-
شروع با نصب سه بعدی: استفاده از تصاویر و کارت ها
Beginning with a 3D Setup: Using Images and Cards
-
جداسازی تصاویر ما با گره های روتو
Isolating Our Images with Roto Nodes
-
قرار دادن اشیا R روتوسکوپ شده ما روی کارتها و سیلندرها
Placing Our Rotoscoped Objects Onto Cards and Cylinders
-
موقعیت یابی کارتها و استوانه های ما در فضا
Positioning Our Cards and Cylinders in Space
-
ادامه ساخت صحنه 3D ما
Continuing to Build Our 3D Scene
-
متحرک کردن دوربین ما
Animating Our Camera
-
افزودن گره های Rotopaint برای رفع مناطق اختلاف منظر تکرار شده
Adding Rotopaint Nodes to Fix Areas of Repeated Parallax
-
با استفاده از گره Displacegeo
Using the Displacegeo Node
-
موقعیت نهایی دوربین و هندسه
Final Positioning of the Camera and Geometry
-
صفحه سبز را کلید بزنید
Keying the Green Screen
-
ادغام فیلم کلید خورده ما در عکس
Integrating Our Keyed Footage into the Shot
-
متحرک سازی سایه
Animating the Shadow
-
تصحیح رنگ و درجه بندی بازیگر
Color Correcting and Grading the Actor
-
اضافه کردن یک سنگ در پیش زمینه
Adding a Rock in the Foreground
-
تنظیم دقیق یکپارچه سازی سنگ و سایه
Fine-tuning the Integration of the Rock and the Shadow
-
تاری برای عمق واقعی تر میدان
Blurring for More Realistic Depth of Field
-
ویرایش Node Tree برای اجازه کنترل تاری
Editing the Node Tree to Allow for Blur Control
-
بسته بندی سبک بازیگر و راک
Light Wrapping the Actor and Rock
-
ادغام ذرات ، مه و اشکال
Integrating Particles, Fog, and a Bug
-
اضافه کردن پرتوهای خدا و یک گره شعله ور
Adding God Rays and a Flare Node
-
ایجاد Grain و افزودن جلوه های نهایی
Creating Grain and Adding the Finishing Touches
-
نوشتن صحنه به دنباله
Writing out the Scene to a Sequence
-
جلد 3 واگذاری
Volume 3 Assignment
نمایش نظرات