آموزش Unreal Engine 5 Blueprint Master: سیستم های درب و پورتال های تعاملی

دانلود Unreal Engine 5 Blueprint Mastery: Door Systems and Interactive Portals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:



با تسلط بر سیستم های درب تعاملی و پورتال های علمی تخیلی، قدرت Unreal Engine 5 را باز کنید!



Unreal Engine 5 Blueprint Mastery Door Systems and Interactive Portals به گونه‌ای طراحی شده است که شما را از مهارت‌های سطح مبتدی به ایجاد مکانیک‌های حرفه‌ای سوق دهد، همگی در حالی که محیط‌های همهجانبه و تعاملی ایجاد می‌کنند.

چه به تازگی کار خود را با Unreal Engine Blueprints شروع کرده اید یا به دنبال تنظیم دقیق مکانیک های پیشرفته هستید، این کلاس راهنمای عملی شما برای باز کردن پتانسیل طراحی بازی است.

تصور کنید که درهای کشویی متحرک، مکانیک‌های فشار واقعی و پورتال‌های انتقال از راه دور ایجاد می‌کنید که بازیکنان را به طور یکپارچه در سطوح شما منتقل می‌کند. اینجا جایی است که طراحی بازی با داستان های علمی تخیلی ملاقات می کند و همه آن ها گام به گام تجزیه می شوند تا شما آن را دنبال کنید.

آنچه خواهید آموخت

این کلاس Skillshare بر آموزش مهارت های عملی و دنیای واقعی در طراحی بازی از طریق Unreal Engine 5 به شما تمرکز دارد.

در پایان Unreal Engine 5 Blueprint Mastery Door Systems and Interactive Portals، شما درک کاملی از موارد زیر خواهید داشت:
✅ برنامه نویسی Blueprint: همه چیز را از رابط های اولیه Blueprint تا تنظیمات پیشرفته برای سیستم های تعاملی بیاموزید.


✅ سیستم‌های تعاملی: درب‌های پاسخگو را ایجاد کنید که به لمس، صفحات فشار یا ورودی‌های چند دکمه واکنش نشان می‌دهند.


✅ تعاملات فیزیکی: درهایی بسازید که به طور طبیعی به اقدامات بازیکن و تغییرات محیطی واکنش نشان می دهند.


✅ ادغام رابط کاربری: ویجت‌های سفارشی و بازخورد پخش‌کننده را اضافه کنید تا تعامل کاربر را افزایش دهید.


✅ انیمیشن و VFX: انیمیشن‌های خیره‌کننده، جلوه‌های ذره‌ای، و نورپردازی را برای پرداخت صیقلی و سینمایی اضافه کنید.


✅ اصول توسعه بازی: منطق را در پشت پازل‌های تعاملی، سیستم‌های موجودی، و مکانیک‌های انتقال از راه دور مسلط شوید.

آنچه ایجاد خواهید کرد

در این کلاس، یک مجموعه آماده نمونه کارها از بیش از 15 سیستم پویا و تعاملی ایجاد خواهید کرد، از جمله:

  • درهای چرخشی و کشویی اصلی.

  • درهای دوتایی با انیمیشن های همگام شده.

  • درهای فشاری مبتنی بر فیزیک برای تعاملات واقعی.
  • پورتال های انتقال از راه دور چند سطحی برای گیم پلی یکپارچه.

  • درهای پازلی که به بررسی موجودی یا توالی چند دکمه نیاز دارند.

  • سیستم‌های ذخیره‌سازی حالت فعال برای جهان‌های دائمی و همهجانبه.

چرا در این کلاس شرکت کنیم؟

  • Unreal Engine 5 Blueprint Mastery Door Systems and Interactive Portals برای تقویت مهارت های عملی شما طراحی شده است که می توانید بلافاصله در پروژه های توسعه بازی اعمال کنید:
  • برای همه سطوح: درس‌ها ساده شروع می‌شوند و به سمت تکنیک‌های پیشرفته پیش می‌روند و آن‌ها را برای مبتدیان و توسعه‌دهندگان متوسط ​​در دسترس قرار می‌دهند.
  • آموزش عملی: هر درس شامل ایجاد مکانیک واقعی و قابل استفاده است، بنابراین در پایان نتایج ملموسی خواهید داشت.
  • پروژه های آماده نمونه کارها: مکانیک های حرفه ای بسازید که مشتریان بالقوه، کارفرمایان یا جامعه بازی شما را تحت تاثیر قرار دهد.
  • برنامه های کاربردی در دنیای واقعی: دانش جدید خود را در توسعه بازی، طراحی سطح، یا داستان سرایی تعاملی به کار ببرید.

منابع انحصاری

برای کمک به شما در این راه، به بسته دارایی علمی تخیلی مدولار نیز دسترسی خواهید داشت که شامل:

  • وسایل تعاملی مانند سوئیچ‌ها، دکمه‌ها و اهرم‌ها.
  • جلوه‌های ذرات سفارشی برای تله‌پورترها و انیمیشن‌ها.
  • دارایی های محیط مدولار برای ایجاد طرح های صیقلی و حرفه ای.

ساختار کلاس چگونه است

هر درس بر پایه درس آخر استوار است و با پیشرفت مهارت‌های خود، پیشرفت واضحی را تضمین می‌کند:

  1. با اصول اولیه شروع کنید: نحوه ایجاد مکانیک درهای چرخان و کشویی را بیاموزید.
  2. افزودن عناصر تعاملی: طراحی درها با تعامل بازیکن، مانند صفحات فشار یا انیمیشن های همگام.
  3. سیستم‌های پیشرفته را کاوش کنید: انتقال‌دهنده‌های دور، درهای قفل‌شده با موجودی، و سیستم‌های ذخیره‌سازی را بسازید.

در پایان سیستم‌های درب و پورتال‌های تعاملی Unreal Engine 5، مجموعه کاملی از مکانیک‌های قابل استفاده مجدد برای پروژه‌های Unreal Engine خود خواهید داشت.

تا دفعه بعد، نوشتن اسکریپت همه مبارک!

مارکوس


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • کنترل متن و نور با برنامه نویسی Blueprint Controlling Text and Lights with Blueprint Programming

  • ایجاد یک سیستم موجودی با اقلام قابل انتخاب Creating an Inventory System with Pickable Items

  • برنامه نویسی یک درب تغییر سطح با جلوه های انتقال Programming a Level Change Door with Transition Effects

  • طراحی درب مبتنی بر فیزیک با برنامه نویسی Blueprint Designing a Physics Based Door with Blueprint Programming

  • اشکال زدایی و بهینه سازی سیستم سوئیچ دروازه Debugging and Optimizing the Gate Switch Door System

  • قابلیت مشاهده ویجت رابط کاربری برنامه نویسی بر اساس اقدامات پخش کننده Programming UI Widget Visibility Based on Player Actions

  • مکانیک پازل دکمه ساختمان برای درب های تعاملی Building Button Puzzle Mechanics for Interactive Doors

  • برنامه نویسی درب میانبر برای دسترسی سریعتر Programming a Shortcut Door for Faster Access

  • پیاده سازی تقلب ها برای مکانیک سوئیچ دروازه Implementing Cheats for Gate Switch Door Mechanics

  • مقدمات برای درب علمی تخیلی که به موارد کلیدی نیاز دارد Groundwork for a Sci Fi Door Requiring Key Items

  • برنامه نویسی سیستم درب دو طرفه Programming a Two Way Swinging Door System

  • ایجاد و همگام سازی درب های دوتایی با نقشه ها Creating and Synchronizing Double Doors with Blueprints

  • افزودن جلوه های بصری برای افزایش تعاملات علمی تخیلی درب Adding Visual Effects to Enhance Sci Fi Door Interactions

  • قفل و باز کردن درب ها با سیستم مبتنی بر آیتم Locking and Unlocking Doors with an Item Based System

  • تکنیک های پیشرفته برخورد در موتور غیرواقعی Advanced Collision Techniques in Unreal Engine

  • استفاده از جدول زمانی برای انیمیشن های روان در موتور Unreal Using Timelines for Smooth Animations in Unreal Engine

  • ایجاد Save Game Mechanics برای حفظ پیشرفت در سطوح Creating Save Game Mechanics to Maintain Progress Across Levels

  • طراحی یک ویجت ساده UI در Unreal Engine Designing a Simple UI Widget in Unreal Engine

  • ایجاد یک Teleporter برای درون سطح انتقال Creating a Teleporter for Within Level Transitions

  • به روز رسانی ویجت های رابط کاربری با ورودی های بلوپرینت خارجی Updating UI Widgets with External Blueprint Inputs

  • کدگذاری سیستم درب تعامل بازیکن Coding the Player Interaction Door System

  • معرفی سیستم های درب و پورتال های تعاملی Door Systems and Interactive Portals Introduction

  • برنامه نویسی سیستم های بارگیری بازی برای پیشرفت ذخیره شده Programming Game Loading Systems for Saved Progress

  • ایجاد مکانیک پازل چند دکمه برای سیستم های درب Creating Multi Button Puzzle Mechanics for Door Systems

  • افزودن جلوه های بصری به درب میانبر Adding Visual Effects to a Shortcut Door

  • تکمیل مکانیک دستگیره درب با اثرات ذرات و بهبود بصری Finalizing Handle Door Mechanics with Particle Effects and Visual Enhancements

  • اجرای باز کردن قفل درب از راه دور با ارتباط بلوپرینت Implementing Remote Door Unlocking with Blueprint Communication

  • مقدمات برای درب کشویی پازل دکمه ای Groundwork for a Button Puzzle Sliding Door

  • نادیده گرفتن حالت بازی برای سفارشی کردن عملکرد پخش کننده Overriding Gamemode to Customize Player Spawn Functionality

  • طراحی درب دروازه با سیستم های بلوپرینت Designing a Gate Door with Blueprint Systems

  • ساخت یک طرح اهرمی برای باز کردن قفل درها Building a Lever Blueprint to Unlock Doors

  • مقدمه برای تعامل بازیکن با درها Groundwork for Player Interaction with Doors

  • تکمیل درب کشویی پازل دکمه ای با طرح های اولیه Finalizing the Button Puzzle Sliding Door with Blueprints

  • حالت بازی مبانی رابط بلوپرینت، تخم ریزی کاراکترها، و تنظیم طرح سطح Blueprint Interface Basics Gamemode, Character Spawning, and Level Blueprint Setup

  • طراحی درب با دستگیره های کاربردی برای تعامل همه جانبه Designing a Door with Functional Handles for Immersive Interaction

  • نکات تعامل برنامه نویسی با Blueprints Programming Interaction Hints with Blueprints

  • 7 مقدمه برای ذخیره سیستم ها برای حفظ حالت های درب 7 Groundwork for Save Systems to Preserve Door States

  • برنامه نویسی یک سوئیچ فشار برای فعال سازی درب Programming a Pressure Switch for Door Activation

  • سیستم نقطه راه پویا برای سطوح تعاملی Dynamic Waypoint System for Interactive Levels

  • مبانی برنامه نویسی طرح اولیه برای مبتدیان Fundamentals of Blueprint Programming for Beginners

  • ایجاد درب های تعاملی باز شونده با ماشه های برخورد Creating Interactive Doors Opening with Collision Triggers

  • مقدمه ای بر ویرایشگر Unreal و افزودن قالب سوم شخص Introduction to Unreal Editor and Adding the Third Person Template

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 5 Blueprint Master: سیستم های درب و پورتال های تعاملی
جزییات دوره
8h 51m
42
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.