بسیاری از نویسندگان (و طراحان بازیهای ویدیویی و DnD DM) در ارائه ایدههایی برای جوامع جالبی که در جهانهای جالب اتفاق میافتند، عالی هستند، اما پس از آن با ایجاد واقعیتگری در جزئیات تلاش میکنند. برای جلوگیری از پایان یافتن چیزی عمومی، این راهنما را که توسط یک رمان نویس منتشر شده برای شما طراحی شده است دنبال کنید... که اتفاقاً یک انسان شناس فرهنگی نیز هست.
برای اینکه یک جامعه خیالی احساس واقع گرایی کند، باید بخواهید که به روش های واقع گرایانه توسعه یابد... اما نه لزوماً بر اساس فرهنگ از قبل موجود. به منظور ایجاد چیزی منحصر به فرد و باورپذیر، سعی کنید مانند یک انسان شناس فکر کنید - بلوک های سازنده و اسطوره هایی که در اینجا با آنها کار می کنید چیست؟ این افراد چه اعتقادی دارند و چرا؟ آنها چه میخواهند؟ چه ویژگیهای زمینشناسی وجود دارد که آنها را وادار به انجام زندگیهایی میکند که انجام میدهند (لباس، ساختمان، و غیره)؟
این کلاس با استفاده از ترکیبی از مفاهیم انسانشناسی و مثالهایی از داستان/ادبیات، شما را از طریق این سؤالات بزرگ راهنمایی میکند تا به شما کمک کند جامعهای تخیلی برای داستانهای علمی تخیلی و فانتزی خود بسازید (همچنین برای Dungeons and Dragons، ویدیو کاملاً قابل استفاده است. توسعه بازی و غیره).
با استفاده از دانشی که از این کلاس کسب کردهاید، جامعهای طراحی کنید که با دنیایی که با آن کار میکنید مطابقت داشته باشد. با خیال راحت نقشه هایی تهیه کنید، تمام ساختارهای اجتماعی یا سیستم های اعتقادی و غیره را ترسیم کنید.
موفق باشید!
نویسنده|هنرمند| دانشجو
نمایش نظرات