مبانی برنامه نویسی شی گرا - C++ [ویدئو]

Fundamentals of Object-Oriented Programming - C++ [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اصول برنامه نویسی شی گرا: C++ دوره ای است که به منظور آشنایی ما با اصول برنامه نویسی شی گرا (OOP) با استفاده از زبان برنامه نویسی C++ طراحی شده است. این دوره برای کسانی مناسب است که درک اولیه ای از مفاهیم برنامه نویسی دارند اما ممکن است تجربه قبلی با OOP نداشته باشند. در این دوره، مفاهیم اساسی OOP از جمله کپسولاسیون، وراثت و چندشکلی را خواهید آموخت. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه کلاس ها، اشیاء و توابع را در C++ طراحی و پیاده سازی کنید و چگونه از آنها برای حل مسائل دنیای واقعی استفاده کنید. در طول دوره، ما روی پروژه‌ها و تمرین‌های عملی مختلفی کار خواهیم کرد تا مهارت‌های خود را تمرین کنیم و دانش خود را در موقعیت‌های دنیای واقعی به کار ببریم. همچنین بهترین شیوه ها برای نوشتن کدهای ++C کارآمد و قابل نگهداری را یاد خواهید گرفت. پس از اتمام این دوره، ما یک پایه قوی در OOP خواهیم داشت و می توانیم از ++C برای طراحی و پیاده سازی برنامه های شی گرا استفاده کنیم. همه منابع برای این دوره در دسترس هستند: https://github.com/PacktPublishing/Fundamentals-of-Object-Oriented-Programing---C-Plus-Plus یاد بگیرید چگونه توابع را برای کارایی و عملکرد بنویسید. کلاس ها و اشیاء C++ را برای استفاده مجدد از کد طراحی و پیاده سازی کنید نحوه پیاده سازی سازنده های کپی و توابع اعضای کلاس را بیاموزید درک مفهوم انتزاع داده و کپسوله سازی یاد بگیرید که چگونه توابع و عملگرها را در C++ اضافه کنید بیاموزید که چگونه وراثت و توابع مجازی پیوند پویا را با چند شکلی پیاده سازی می کنند این دوره برای برنامه نویسان مبتدی و مبتدی طراحی شده است که می خواهند درک اساسی از نحوه ایجاد برنامه های شی گرا ساده در C++ ایجاد کنند. هرکسی که بخواهد حرفه خود را گسترش دهد و پتانسیل درآمد خود را افزایش دهد، همچنین علاقمندان، خلاقان، یا هرکسی که به سادگی عاشق یادگیری است و می خواهد بداند سیستم های نرم افزاری چگونه کار می کند، همه از این دوره بهره مند خواهند شد. مفاهیم اساسی OOP را از طریق C++ درک کرده و به کار ببرید * یاد بگیرید چگونه از دستور C++ برای ذخیره، پردازش و بازیابی داده ها، دریافت ورودی و ارائه خروجی استفاده کنید * مفاهیم اصلی برنامه نویسی را بیاموزید که استدلال منطقی، تفکر انتقادی و مشکل را بهبود می بخشد. مهارت های حل

سرفصل ها و درس ها

واحد 1 Module 1

  • اهداف ماژول 1 Module 1 Objectives

  • راه اندازی محیط و اولین اجرا Environment Setup and First Run

  • انواع داده ها Data Types

  • چار Char

  • رشته ها - C-Style Strings - C-Style

  • ورودی کاربر - تابع Getline User Input - Getline Function

  • Stringstream Stringstream

  • عملگرهای حسابی Arithmetic Operators

  • عملگرهای منطقی - رابطه ای - بولی Logical - Relational - Boolean Operators

  • اعتبارسنجی ورودی عددی - CIN.GOOD() Numeric Input Validation - CIN.GOOD()

  • برنامه افزودن ساده Simple Addition Program

  • برنامه تبدیل فارنهایت به سلسیوس Fahrenheit to Celsius Conversion Program

  • ثابت ها Constants

  • خلاصه ماژول 1 Module 1 Summary

ماژول 2 Module 2

  • اهداف ماژول 2 Module 2 Objectives

  • کنترل جریان - IF ELSE Flow Control - IF ELSE

  • کنترل جریان - سوئیچ Flow Control - SWITCH

  • کارکرد Functions

  • دامنه متغیر Variable Scope

  • فایل های سرصفحه Header Files

  • برنامه منوی بازی های ویدیویی Video Game Menu Program

  • روش های رشته ای String Methods

  • برنامه ثبت نام کاربر User Registration Program

  • حلقه ها - برای Loops - FOR

  • حلقه ها - WHILE Loops - WHILE

  • حلقه ها - DO WHILE Loops - DO WHILE

  • بیانیه های پرش Jump Statements

  • آرایه ها Arrays

  • آرایه های چند بعدی Multi-dimensional Arrays

  • اشاره گرها و مراجع Pointers and References

  • توابع - اشاره گرها و مراجع Functions - Pointers and References

  • مدیریت حافظه پویا Dynamic Memory Management

  • اشاره گر به آرایه ها Pointers to Arrays

  • سازه های Structures

  • آرایه ها و ساختارها Arrays and Structures

  • اشاره گر به سازه ها Pointers to Structures

  • بازگشت Recursion

  • کلاس ها و اشیاء Classes and Objects

  • خلاصه ماژول 2 Module 2 Summary

ماژول 3 Module 3

  • اهداف ماژول 3 Module 3 Objectives

  • سازندگان Constructors

  • اعضای ثابت Static Members

  • توابع اعضا Member Functions

  • فایل های هدر و پیاده سازی Header and Implementation Files

  • دوستان - توابع و کلاس ها Friends - Functions and Classes

  • دوستان - نمادهای کاربردی Friends - Functional Notation

  • STL - الگوریتم STL - ALGORITHM

  • STL - VECTOR STL - VECTOR

  • STL - LIST STL - LIST

  • فایل ها - FSTREAM Files - FSTREAM

  • فایل ها - BUFFER Files - BUFFER

  • فایل ها - CHAR IO RDBUF Files - CHAR IO RDBUF

  • رسیدگی به استثنا Exception Handling

  • کلاس ها - برنامه ورودی/خروجی فایل Classes - File I/O Program

  • الگوها - کلاس و تابع Templates - Class and Function

  • قالب های تابع Function Templates

  • بارگذاری بیش از حد اپراتور Operator Overloading

  • خلاصه ماژول 3 Module 3 Summary

ماژول 4 Module 4

  • اهداف ماژول 4 Module 4 Objectives

  • وراثت UML - مطالعه موردی - قسمت 1 کارمند UML Inheritance - Case Study - Employee Part 1

  • وراثت UML - قسمت 2 کارمند UML Inheritance - Employee Part 2

  • وراثت UML - قسمت 3 کارمند UML Inheritance - Employee Part 3

  • کلاس چکیده Abstract Class

  • کلاس چکیده UML - ATM قسمت 1 UML Abstract Class - ATM Part 1

  • کلاس چکیده UML - ATM قسمت 2 UML Abstract Class - ATM Part 2

  • کلاس چکیده UML - ATM قسمت 3 UML Abstract Class - ATM Part 3

  • خلاصه ماژول 4 Module 4 Summary

  • مراحل بعدی Next Steps

نمایش نظرات

مبانی برنامه نویسی شی گرا - C++ [ویدئو]
جزییات دوره
7 h 6 m
68
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Doron Williams Doron Williams

تحلیلگر برنامه نویس سیستم