آموزش طراحی و توقف حرکت با SNASK

Design & Stop Motion with SNASK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: طراحی و همچنین توقف حرکت را در این دوره توسط آژانس خلاق بی احترام ، SNASK بیاموزید. این مجموعه طنز مانند شو تلویزیونی شما را از طریق مارک تجاری ، بسته بندی ، ایجاد تایپوگرافی و بهترین روش ها برای ایجاد یک انیمیشن استاپ موشن راهنمایی می کند. این دوره ، طراحی و توقف حرکت با SNASK ، مجموعه ای از آژانس خلاق بی احترامی ، SNASK است. این مجموعه به یک نمایش تلویزیونی تبدیل شده است که در آن خرد و شوخ طبعی با هم ترکیب می شوند ، همه در موضوعات رنگارنگ لباس می پوشند. شما با خانم فویل شروع خواهید کرد که نشان می دهد SNASK چگونه کار می کند تا مارک یک بانکدار سرمایه گذاری را تازه ، سرگرم کننده و جذاب جلوه دهد در حالی که به مارک مادر Nordea Markets وفادار بمانید. خانم فویل همچنین اسرار ایجاد یک طرح بسته که در میان رقبا برجسته است ، نحوه آماده سازی و کار با یک عکاس ، و همچنین نکات و ترفندهای خود در زمینه ایجاد حروف چاپی مناسب برای مشتری شما را با شما در میان می گذارد. سپس ، Stop Motion Dragon تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد یک حرکت حرکتی و نحوه تنظیم آن را به شما نشان می دهد و در کل مراحل ایجاد Dragonframe شما را راهنمایی می کند. با پایان سفر توقف حرکت خود ، می توانید بهترین شیوه های عملی شده با Robot Steve را مشاهده کنید. اطمینان حاصل کنید که عینک یادگیری خود را روشن کرده اید - استفاده از آن بسیار زیاد است!

سرفصل ها و درس ها

با SNASK دیدار کنید Meet SNASK

  • با SNASK دیدار کنید Meet SNASK

نکات و ترفندهای طراحی Design Tips & Tricks

  • اسرار اوف! Secrets of Oumph!

  • نکات طراحی گاوچران Cowboy Design Tips

  • نکات و ترفندهای تایپ فیس با خانم فویل Typeface Tips and Tricks with Ms. Foil

  • میانبرهای Mac با آقای مداد رنگی Mac Shortcuts with Mr. Crayon

  • مارک تجاری با خانم فویل Branding with Ms. Foil

  • رنگ با آقای مداد رنگی Colors with Mr. Crayon

جلسات مشق شب Piggy Pette Piggy Pette's Homework Sessions

  • دشمنان را بسازید و طرفداران خود را بدست آورید Make Enemies and Gain Fans

  • Fake It 'Til You Make It Fake It 'Til You Make It

  • جرات داشتن پررنگ بودن Dare to Be Bolds

خرابی توقف حرکت The Breakdown of Stop Motion

  • تجهیزات اژدها A Dragon's Equipment

  • 7 مرحله حرکت حرکت The 7 Steps of Stop Motion

  • اندیشه Idea

  • داستان نویسی Storyboarding

  • متحرک Animatic

  • ساخت طراحی Prop Prop Design & Construction

  • راه اندازی Setting Up

کار در Dragonframe Working in Dragonframe

  • از غار اژدها تا قاب اژدها From Dragon Cave to Dragon Frame

  • تنظیم عکس شما Setting up Your Shot

  • عکسبرداری در پنجره انیمیشن Shooting in the Animation Window

  • انیمیشن سازگار است Conforming the Animation

  • متحرک سازی Animating

  • ربات استیو پرواز را یاد می گیرد Robot Steve Learns to Fly

  • یک ربات بالا می رود و غرق می شود A Robot Pops up and Sinks

  • پس تولید Post Production

بحث و تفسیر Stop Motion A Debate & Breakdown of Stop Motion

  • پسران سگ با نرخ قاب و روشنایی The Dog Boys on Frame Rates and Lighting

  • ماهیگیر ماهی Fisherman & Fish

نمایش نظرات

آموزش طراحی و توقف حرکت با SNASK
جزییات دوره
1h 22m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Erik Kockum Erik Kockum

در مناطق شهری erskersberga متولد شده است. سه خواهر به شدت بزرگتر او به او یاد دادند که چگونه صحبت کند و راه برود. در سن 15 سالگی او یک فوتبالیست بسیار با استعداد بود و برای تیم های جوانان آرسنال به آزمایش پرداخت. تقریباً موفق شد. مدیریت پروژه را در مدرسه بازرگانی SBS سوییس در زوریخ تحصیل کرد و پسران SNASK را در بانکی در استکهلم 3 سال بعد ملاقات کرد. او امروزه یکی از مالکان است. او عاشق مردم ، نان و مارک تجاری است.

Freddie Ost Freddie Ost

فردی توسط مادر بیولوژیکی خود در خارج از ایستگاه پلیس رها شد و زمان زیادی را در آنجا گذراند تا اینکه یک پرورشگاه برای او پیدا کردند. او در حالی به دنیا آمده است که قلبش به عقب برگشته است. در 18 ماهگی او را به سوئد رساندند و در شمال برفی پرورش یافتند. پس از 10 ماه در ارتش ، 13 هفته در جزیره مهمانی یونان و دو سال تحصیل در رشته روانشناسی در دانشگاه ، فردی علاقه خود را پیدا كرد و سه سال را در شمال انگلیس گذراند و به مطالعه طراحی گرافیك پرداخت. پس از فارغ التحصیلی ، SNASK را با سابقه کار صفر در صنعت خلاقیت راه اندازی کرد.

Magnus Berg Magnus Berg

مگنوس در بخشهای ناهموار جاکان در خارج از استکهلم بزرگ شد. او مدتی را به عنوان یک بازیکن حرفه ای هاکی روی یخ گذراند و اولین نقاشی دیواری او آرم عالی در اتاق پسران بود. والدین او هرگز متوجه نشدند که این یک مفصل است. تقریباً در زمانی که پدرش می خواست پرتره کورت کوبین را از روی قاب خود پایین بیاورد ، زیرا بسیار منفی بود ، مگنوس برای تحصیل در رشته طراحی گرافیک در انگلستان رفت. او به سرعت از 'sk8er boi' به یک دیوانه موسیقی با رویاهای تصاحب دنیای طراحی گرافیک تبدیل شد. پس از مدت كوتاهی اشتغال در یك آژانس سوئدی ، كار خود را ترك كرد و اسناسك را با فردی آغاز كرد.