آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در مایا: روشنایی جهانی

mental ray Workflows in Maya: Global Illumination

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: روش‌های خلاقانه برای استفاده از روشنایی جهانی و تکنیک‌های رندر صرفه‌جویی در زمان را بیاموزید که می‌توانند در بسیاری از برنامه‌ها مورد استفاده قرار گیرند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 و بالاتر (Maya 2008 مورد نیاز برای فایل های پروژه). شامل 2 ساعت آموزش پروژه محور - ایده آل برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مرور کلی روشنایی جهانی. درک فوتون ها در اشعه ذهنی. ساطع فوتون از منابع مختلف نور؛ کنترل انرژی فوتون؛ کنترل نرخ پوسیدگی؛ تغییر ویژگی های رنگ فوتون. جداسازی اثرات نور مستقیم. جداسازی اثرات نور غیر مستقیم; تنظیم مقیاس جهانی روشنایی. تنظیم شعاع جهانی روشنایی. تنظیم دقیق روشنایی جهانی. ردیابی فوتون با سطوح شفاف. نقشه های فوتون های روشنایی جهانی. Illumination جهانی با Final Gather. با استفاده از Map Visualizer. نادیده گرفتن روشنایی جهانی. تعامل فوتون با مواد مایا. تعامل فوتون با مواد پرتو ذهنی. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • درک هدف فوتون ها در پرتو ذهنی Understanding the Purpose of Photons in Mental Ray

جریان های کاری اشعه ذهنی در مایا: روشنایی جهانی mental ray Workflows in Maya: Global Illumination

  • کنترل انتشار فوتون و خواص انرژی فوتون Controlling Photon Emission and Photon Energy Properties

  • تغییر ویژگی های رنگ فوتون Altering Photon Color Attributes

  • تفکیک اثرات نور مستقیم و غیر مستقیم Separating the Effects of Direct and Indirect Lighting

  • تنظیم مقیاس جهانی روشنایی - دقت و شعاع Adjusting Global Illumination Scale - Accuracy and Radius

  • استفاده از روشنایی جهانی در ترکیب با گردآوری نهایی Using Global Illumination in Combination with Final Gathering

  • استفاده از فوتون ردیابی برای کنترل نحوه تعامل فوتون ها با سطوح شفاف Using Photon Tracing to Control How Photons Interact with Transparent Surfaces

  • مشاهده توزیع فوتون در صحنه شما با Map Visualizer Viewing Photon Distribution in Your Scene with the Map Visualizer

  • ذخیره و استفاده مجدد از نقشه های فوتون برای رندرینگ کارآمد Saving and Reusing Photon Maps for Efficient Rendering

  • کنترل نحوه تعامل فوتون ها با مواد مایا Controlling How Photons Interact with Maya Materials

  • کنترل نحوه تعامل فوتون ها با مواد پرتو ذهنی Controlling How Photons Interact with Mental Ray Materials

  • استفاده از روشنایی جهانی همراه با مصالح معماری منتال ری Using Global Illumination Together with Mental Ray's Architectural Materials

  • آموزش کنترل نحوه تعامل فوتون ها با اشیاء منفرد در صحنه شما Learning to Control How Photons Interact with Individual Objects in Your Scene

  • گردش کار جهانی روشنایی - راه اندازی اولیه نور Global Illumination Workflow - Basic Light Setup

  • گردش کار جهانی روشنایی - اضافه کردن نور غیر مستقیم Global Illumination Workflow - Adding Indirect Illumination

  • گردش کار جهانی روشنایی - تنظیمات نهایی چراغ ها و مواد Global Illumination Workflow - Final Adjustments of Lights and Material

نمایش نظرات

آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در مایا: روشنایی جهانی
جزییات دوره
2h 10m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.