آموزش آشنایی با پرتو ذهنی در سافت ایمیج

Introduction to mental ray in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، ابزارهای اصلی و ویژگی های منتال ری در سافت ایمیج را بررسی خواهیم کرد. Softimage 2012 و بالاتر در این سری از آموزش ها، ابزارهای اصلی و ویژگی های منتال ری در Softimage را بررسی خواهیم کرد. داشتن درک کامل از ویژگی‌های پرتو ذهنی گامی مهم در جهت تبدیل شدن به یک هنرمند رندر کارآمد و سازنده در Softimage است. ما آموزش خود را با یادگیری چندین روش برای شبیه سازی نور غیرمستقیم واقعی در Softimage، مانند روشنایی جهانی، جمع آوری نهایی، و همچنین Importons و ذرات تابشی آغاز خواهیم کرد. ما همچنین استفاده از مواد سوزاننده را برای شبیه سازی الگوهای نور ایجاد شده در هنگام عبور نور از سطوح انکساری بررسی خواهیم کرد. علاوه بر این، تکنیک‌های نورپردازی مبتنی بر تصویر، سایه‌زنان دوربین و محیط، با استفاده از پاس‌های رندر و کانال‌های رندر، و همچنین بسیاری از ابزارها و تکنیک‌های دیگر را نیز بررسی خواهیم کرد که به شما امکان می‌دهند کار با کیفیت بالا را برای پروژه‌های متعددی شروع کنید. Softimage 2012 و بالاتر

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر منتال ری در سافت ایمیج Introduction to Mental Ray in Softimage

  • استفاده از Global Illumination در Softimage Using Global Illumination in Softimage

  • استفاده از Final Gather برای شبیه سازی نور غیر مستقیم Using Final Gather to Simulate Indirect Lighting

  • ترکیب نور جهانی و گردآوری نهایی Combining Global Illumination and Final Gather

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر در Softimage Image-based Lighting in Softimage

  • رندر با واردات و ذرات تابشی Rendering with Importons and Irradiance Particles

  • ایجاد الگوهای نور سوزاننده در Softimage Creating Caustic Light Patterns in Softimage

  • تنظیم جلوه های فوتون در درخت رندر Adjusting Photon Effects in the Render Tree

  • استفاده از Displacement Maps در Softimage Utilizing Displacement Maps in Softimage

  • رندر کردن پراکندگی زیرسطحی در Softimage Rendering Subsurface Scattering in Softimage

  • شیدرهای فیزیکی خورشید و آسمان در Softimage Physical Sun and Sky Shaders in Softimage

  • کار با لنز سایه بان در Softimage Working with Lens Shaders in Softimage

  • استفاده از نورهای پورتال در Softimage Utilizing Portal Lights in Softimage

  • استفاده از Pixel Time Diagnostic در Softimage Using the Pixel Time Diagnostic in Softimage

  • کار با مدیر رندر Working with the Render Manager

  • استفاده از Render Passes در Softimage Using Render Passes in Softimage

  • استفاده از Render Channels در Softimage Using Render Channels in Softimage

نمایش نظرات

آموزش آشنایی با پرتو ذهنی در سافت ایمیج
جزییات دوره
2h 27m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.