آموزش ایجاد بافت های سه بعدی چوب

Creating Wood 3D Textures

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد بافت به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بافت های سفارشی را در فتوشاپ بسازید و در برنامه های مدل سازی سه بعدی کار کنید. در این بخش ، نویسنده آدام کرسپی مراحل لازم برای ایجاد الگوهای چوبی واقع گرایانه را برای شما پیش می برد. او از فتوشاپ شروع می کند ، و یک بافت چوبی ایجاد می کند ، کامل با دانه ، تغییر رنگ ، گره ها ، حلقه ها و حلقه ها ، که سپس آنها را روی تخته ها برای کفپوش چوبی می پوشاند. وی همچنین بافت را برای استفاده با مبلمان عتیقه "پیر" می کند. در قسمت دوم این دوره ، آدامس بافت را به یک ماده 3ds Max پیوند می دهد و مواد را همراه با برخی نقشه های منتشر ، خاص و نرمال - برای درخشش و بازتاب - به یک صحنه سه بعدی اعمال می کند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. ترسیم پایه ها و بافت ها 1. Drawing the Bases and Textures

  • ساختار دانه پایه را تغییر داده و فاصله دانه را تغییر می دهد Laying out the base grain structure and varying the grain spacing

  • اضافه کردن منحنی های بزرگ و الگوهای رشد Adding large curves and growth patterns

  • افزایش تنوع تنشی Enhancing tonal variation

  • رنگ و تغییر رنگ Painting color and variation

  • اجرای: برش و قرار دادن کفپوش چوبی کاشی کاری شده Implementation: Cutting and placing tiled wood flooring

  • پیاده سازی: اضافه کردن روکش سن برای مبلمان عتیقه Implementation: Adding age overlays for antique furniture

2. ایجاد مواد در 3ds Max 2. Creating Materials in 3ds Max

  • ایجاد یک چوب و پیوند بافت ها Creating a wood material and linking the textures

  • با استفاده از رنگ پراکنده و آلفا برای تنظیم درخشش Using the diffuse color and alpha to adjust the shine

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بافت های سه بعدی چوب
جزییات دوره
1h 6m
9
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
9,536
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.