آموزش چگونه به طور موثر یک تجارت تجاری را بازاریابی و تبلیغ کنیم

How to Effectively Market & Advertise a Trades Business

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

* نمای کلی کلاس: این کلاس‌ها برای نشان دادن روش‌های بازاریابی به شما ایجاد شده‌اند که در طول سال‌ها در Artisan Electrics پیاده‌سازی کرده‌ایم، برخی از آنها بسیار موفق بوده‌اند و برخی دیگر با شکست کامل.
* آنچه خواهید آموخت: موثرترین روش‌ها برای بازاریابی و تبلیغ کسب‌وکار تجاری شما.
* چرا باید در این کلاس شرکت کنید: تبلیغات بازاریابی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رشد کسب‌وکار شما است، با تغییر اقتصاد، تکیه کردن صرفاً به کار ماهانه برای یک کسب‌وکار می‌تواند بسیار خطرناک باشد. این کلاس‌ها به شما کمک می‌کند بهترین روش‌ها را برای اطمینان از کار مداوم در کسب‌وکارتان درک کنید

پس از اتمام این کلاس، ما می‌خواهیم دانش‌آموزانمان آنچه را که در حال حاضر برای بازاریابی و تبلیغ تجارت خود انجام می‌دهید و میزان کسب‌وکاری که فکر می‌کنید این کار ایجاد می‌کند را به اشتراک بگذارند. این می تواند به عنوان یک سطح پایه برای استفاده از مهارت ها و توصیه های جمع آوری شده در این کلاس Skillshare در 3 تا 6 ماه آینده مورد استفاده قرار گیرد تا تغییراتی که برای بهبود بازاریابی و تبلیغات در کسب و کار خود ایجاد کرده اید مجدداً بررسی کنیم. .

نکات کلیدی برای اشتراک‌گذاری بعد از این کلاس - 

  • در حال حاضر برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار خود چه می کنید؟
  • آیا می توانید کارهای بیشتری برای کمک به رشد کسب و کار خود انجام دهید؟
  • در 7 روز آینده چه چیزی را در کسب و کار خود تغییر خواهید داد تا به طور مؤثر تجارت تجارت خود را بازاریابی کنید؟

ما مشتاقانه منتظر مشاهده نتایج رشد شما از طریق اعمال بازاریابی و تبلیغات در کسب و کارتان هستیم.

این کلاس از کلاس‌های آموزشی کسب‌وکار در مقیاس بزرگ‌تر گرفته شده است که تمام مراحل راه‌اندازی و اجرای یک کسب‌وکار برقی مؤثر را طی می‌کند. این بخش کلاس‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که مهارت‌های لازم را برای وارد کردن مؤثر بازاریابی و تبلیغات در هر تجارت تجاری به شما ارائه دهد. هنگامی که کلاس را به پایان رساندید، توصیه می کنیم برخی از مؤثرترین روش های خود را در تجارت خود امتحان کنید، جایی که هدف کلی شما تبدیل شدن به یک بازاریاب و تبلیغ کننده موفق در تجارت شما خواهد بود.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • معرفی کلاس Skillshare Skillshare Class Intro

  • درس 4: انداختن بروشور و دهان به دهان Lesson 4: Leaflet Dropping & Word of mouth

  • درس 2: چه کار می کند؟ Lesson 2: What does work?

  • درس 1: چه چیزی کار نمی کند؟ Lesson 1: What doesn’t work?

  • درس 3: Checkatrade و Leaflet Dropping Lesson 3: Checkatrade & Leaflet Dropping

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش چگونه به طور موثر یک تجارت تجاری را بازاریابی و تبلیغ کنیم
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
20m
5
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
20 خرداد 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
12
4 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Artisan Electrics Artisan Electrics

برق آرتیزان الکتریک پنج ستاره

به Artisan Electrics خوش آمدید.

ما برق 5 ستاره مستقر در کمبریج هستیم، ما به شهرت عالی خود برای مراقبت از مشتریان خود و انجام تاسیسات الکتریکی با کیفیت بالا افتخار می کنیم. ما همچنین یک کانال YouTube با بیش از 130000 مشترک راه اندازی می کنیم که در آن دانش خود را در زمینه برق و زندگی روزمره یک برقکار به اشتراک می گذاریم.

در صفحه Skillshare ما، می‌توانید دوره‌های عالی در مورد بخش برق و تجارت بیابید، که برای کمک به رشد شما در مسیر یا علاقه انتخابی‌تان طراحی شده‌اند.

Team Artisan.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.