لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Vulkan API را با C++ یاد بگیرید
Learn the Vulkan API with C++
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اصول API محبوب Vulkan برای رندر گرافیک مدرن با استفاده از C++ را بیاموزید! ایجاد برنامه های گرافیکی سه بعدی با استفاده از C++ و Vulkan API Vulkan چیست راه اندازی Vulkan برای کار بر روی GPU ایجاد عناصر ضروری Vulkan مانند Swapchain، Pipeline و Command Buffers Load در مدل ها از فایل های خارجی مجموعه های توصیفگر و ثابت های فشار (شامل بافرهای یکنواخت پویا) پیادهسازی بافر عمق با استفاده از بافتها زیرگذرها و زیرگذرهای متعدد پیشها: درک خوب دانش تئوری گرافیک C++ (اجباری نیست اما کار را به طور قابلتوجهی آسانتر میکند!) ویژوال استودیو و ویندوز توصیه میشوند، اما کد و تئوری مربوط به سیستمهای مک/لینوکس، با استفاده از IDE نمیتوانید 1-به-1 را دنبال کنید!
یکی از داغترین APIهای گرافیکی جدید در صنعت را بیاموزید!
Vulkan API در سال 2016 به عنوان جانشین OpenGL با عملکرد بالا منتشر شد و در حال حاضر در طیف گسترده ای از برنامه های گرافیکی مدرن، از جمله بازی های ویدیویی مانند Doom Eternal، Red Dead Redemption 2 و Rainbow Six: Siege استفاده می شود. .
اگر بهدنبال مدرنترین و با کیفیتترین گرافیکها هستید، به Vulkan نگاه نکنید!
Vulkan API در مقایسه با اکثر APIهای گرافیکی موجود بسیار جدید است و بنابراین هنوز آموزش های عمیق زیادی وجود ندارد که به شما در یادگیری آن کمک کند. امیدوارم با این دوره درستش کنم!
در این دوره آموزشی، نحوه راهاندازی و استفاده از یک برنامه Vulkan و همچنین پیادهسازی چندین ویژگی کلیدی منحصر به خود Vulkan، مانند مجموعههای توصیفگر، ثابتهای فشار و زیرگذرها را خواهید آموخت. هر جنبه با جزئیات زیادی توضیح داده شده است تا اطمینان حاصل شود که شما واقعاً معنی همه قسمت ها را درک می کنید و چگونه همه آنها به یکدیگر متصل می شوند.
من می خواهم به شما در یادگیری کمک کنم. اگر بعد از درس هنوز چیزی را متوجه نشدید، فقط باید به من اطلاع دهید! اگر چیزی منطقی نبود، یا فقط میخواهید درباره موضوعی توضیح دهید، من تمام تلاشم را میکنم تا بینش دقیقتری از آن پیچیدگیها به شما ارائه دهم و اطمینان حاصل کنم که درک درستی از Vulkan دارید.
هدف من این است که وقتی در نهایت دوره را تمام کردید، دانش کافی در مورد Vulkan داشته باشید تا برنامه های Vulkan خود را ایجاد کنید و در نهایت تجربه کافی برای طراحی برنامه های گرافیکی که فقط رویای آنها را داشتید به دست آورید!
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
درباره این دوره
About This Course
معرفی
Introduction
درباره این دوره
About This Course
هسته ولکان
Vulkan Core
[CODE] راه اندازی و تست سازگاری
[CODE] Setup & Compatibility Test
[CODE] پنجره، نمونهها و دستگاهها
[CODE] Window, Instances, and Devices
نمایش نظرات