آموزش تصور کردن محیط ها از تخیل در فتوشاپ

Conceptualizing Environments from the Imagination in Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش فتوشاپ ، ما می آموزیم که چگونه محیط را از تخیل تصور کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC. در این آموزش فتوشاپ ، ما می آموزیم که چگونه محیط را از تخیل تصور کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه تحقیق کنید و طرح های معماری ایجاد کنید تا به زندگی شما کمک کند. ما همچنین به ترکیب تصویری ، رنگ و نور و نحوه ترجمه این موارد به هنر مفهومی در بازی های ویدیویی خواهیم پرداخت. با پایان این آموزش فتوشاپ ، شما در مورد روش های توسعه مهارت های مادام العمر در ایجاد نقاشی و آزمایش خود و مشاغل خود آگاهی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تصور کردن محیط ها از تخیل در فتوشاپ Conceptualizing Environments from the Imagination in Photoshop

  • جمع آوری مرجع Gathering Reference

  • ایجاد یک تم Establishing a Theme

  • ایجاد اشکال انتزاعی Creating Abstract Shapes

  • گسترش تصاویر کوچک به طرح های خشن Expanding the Thumbnails into Rough Sketches

  • با استفاده از معنی طلایی Using the Golden Mean

  • تعریف معماری Defining the Architecture

  • ارائه معماری و اشیا Rendering the Architecture and Objects

  • روشهای روشنایی Lighting Techniques

  • تجزیه و تحلیل منابع و استفاده از رنگ Analyzing References and Applying Color

  • ترکیب تکنیک ها Combining Techniques

  • مسائل و مشکلات مشترک برای هنرمندان مفهومی Common Issues and Setbacks for Concept Artists

  • نکاتی برای سفر هنری شما Tips for Our Artistic Journey

نمایش نظرات

آموزش تصور کردن محیط ها از تخیل در فتوشاپ
جزییات دوره
1h 16m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
49
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Lisa Liang
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lisa Liang Lisa Liang

لیزا لیانگ پس از نقل مکان از تایوان در سن 11 سالگی در کالیفرنیای آفتابی بزرگ شد. او شیفته تاریخ و معماری مختلف در ایالات متحده ، اروپا و آسیا است و این علاقه او را به ILM آورد تا نقاشی های مات برای فیلم هایی مانند دزدان دریایی کارائیب و اوان متعال. از آنجا ، او محیط های مفهومی را برای بازی هایی مانند ، Call of Duty: Modern Warfare ، Star Trek Online ، Neverwinter Online و غیره طراحی کرد. در حال حاضر ، او علاوه بر ایجاد مفاهیم برای بازی های تلفن همراه ، به سفر و کشف تجربیات جدید ادامه می دهد. او BFA در زمینه تصویرگری از دانشکده طراحی مرکز هنر دریافت کرد.