لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش بیایید با Storyline 3/360 تعامل داشته باشیم
Let's Get Interactive with Storyline 3 / 360
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک بازی آموزش الکترونیکی برای یادگیری نحوه توسعه با استوری لاین ایجاد کنید. Articulate Storyline 3 یا Articulate Storyline 360 (نسخه آزمایشی 60 روزه از Articulate موجود است) تجربه با Storyline 3 یا Storyline 360 تمایل به یادگیری از طریق ساخت یک بازی آموزش الکترونیکی
بنابراین، ممکن است تعجب کنید که چرا یک بازی آموزش الکترونیکی ایجاد کنید، در حالی که چندین شرکت وجود دارند که قبلاً آنها را برای شما ساخته اند؟ یک سوال خوب، در واقع! برای یک چیز، شاید پروژه شما بودجه لازم برای خرید آن از یک فروشنده را نداشته باشد. شاید مواردی که دیده اید کاملاً درست نباشند، اما یک فروشنده گفته است که می توانید آن را سفارشی کنید. حتی ممکن است با خود بگویید که اگر بتوانید خودتان آن را ایجاد کنید، می توانید تکنیک ها را در کاری که انجام می دهید اعمال کنید . موافقم! یادگیری نحوه ایجاد بازی آموزش الکترونیکی خود در استوری لاین امکانات زیادی را برای شما باز می کند و تکنیک های آموخته شده را می توان برای هر کاری که در استوری لاین انجام می دهید اعمال کرد .
برای کمک به شما در سفر، این فرآیند را به سه بخش تقسیم کردم:
طراحی تخته بازی - این یک بررسی سریع برای مرور طرح اولیه است و شما را با Question Master آشنا می کند.
منطق - شما یاد می گیرید که چگونه از محرک ها با شرایط به همراه حالت ها برای اجرای بازی استفاده کنید.
فانتزی شدن - بر اساس آنچه در قسمتهای 1 و 2 آموختهاید، یک بازی اساسی را انتخاب کرده و ظاهر و عملکرد آن را بهتر کنید.
این دوره به عنوان "متوسط" رتبه بندی شده است که به سادگی به این معنی است که شما باید برای مدتی با Storyline توسعه می دادید. من کمی سریعتر از دوره قبلی ام، Let's Create a Course in Articulate 3/360 است. جای نگرانی نیست! در هر بخش منابع اضافی را گنجانده ام، بنابراین می توانید موضوع *قبل از* شروع ویدیوها را مطالعه کنید. منابع در صورت نیاز وجود دارند - حتی اگر فقط غواصی را انتخاب کنید. من میخواهم موفق باشید و میخواهم با سرعت خود یاد بگیرید. اگر به کمک بیشتری فراتر از منابع اضافی نیاز دارید، از بخش Q A که در Udemy ساخته شده است، استفاده کنید.
این دوره به منظور کمک به شما در تسریع یادگیری با قرار دادن چالشهای کوچک طراحی شده است. چالشهای کوچک مشکلات دنیای واقعی را تکرار میکنند که هنگام طراحی دورههای خود با آنها مواجه خواهید شد. من همچنین می دانم که هنگام طراحی اغلب با تکرارهای زیادی روبرو می شوید. من از قبل به شما هشدار می دهم زمانی که این بخش ها بالا می آیند، بنابراین می توانید به اندازه ای که برای شما مناسب است تکرار کنید. من همچنین نکاتی را برای کمک به کاهش این تکرار ارائه خواهم کرد تا بتوانید کارآمدتر روی پروژه های خود کار کنید. در پایان هر چالش کوچک، روشی را ارائه میدهم که چگونه تصمیم گرفتم مشکل را مدیریت کنم.
من مشتاقانه منتظر پیوستن شما به سفر شما برای یادگیری نحوه ساخت Storyline برای شما هستم!
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
بیایید یک بازی بسازیم
Let's Make a Game
قوانین بازی
Rules of the Game
ایجاد صفحه بازی قسمت 1 - سمت چپ
Creating the Game Board Part 1 - Left Hand Side
ایجاد صفحه بازی قسمت 2 - پاسخ اشکال
Creating the Game Board Part 2 - Answer Shapes
Creating the Game Board Part 3 - The Question Master
Creating the Game Board Part 3 - The Question Master
ایجاد صفحه بازی قسمت 4 - سمت راست
Creating the Game Board Part 4 - Right Hand Side
منطق بازی
The Logic for the Game
منطق بخش 1 - متغیرها و اولین محرک ها با شرایط (1 از 3)
Logic Part 1 - Variables and First Triggers with Conditions (1 of 3)
منطق بخش 1 - متغیرها و اولین محرک ها با شرایط (2 از 3)
Logic Part 1 - Variables and First Triggers with Conditions (2 of 3)
منطق بخش 1 - متغیرها و اولین محرک ها با شرایط (3 از 3)
Logic Part 1 - Variables and First Triggers with Conditions (3 of 3)
منطق قسمت 2 - شاخص بصری
Logic Part 2 - Visual Indicator
منطق قسمت 3 - به بازیکن نشان دهید که در کجا هستند
Logic Part 3 - Show the Player Where They're At
منطق قسمت 4 - کم کردن از امتیاز بازیکن
Logic Part 4 - Subtracting from the Player's Score
منطق قسمت 5 - چگونه بازی را به پایان برسانیم (1 از 2)
Logic Part 5 - How Do We End the Game (1 of 2)
منطق قسمت 5 - چگونه بازی را به پایان برسانیم (2 از 2)
Logic Part 5 - How Do We End the Game (2 of 2)
گرفتن فانتزی - صفحه بازی
Getting Fancy - Game Board
از تخت تا عجب
From Flat to Wow
شکل پاسخ ها را قالب بندی کنید
Format the Answer Shapes
آخرین قسمت از صفحه بازی
Last Part of the Game Board
فانتزی شدن - متحرک کردن نشانگر سطح
Getting Fancy - Animating the Level Indicator
حرکت نشانگر سطح را انجام دهید
Make the Level Indicator Move
به روز رسانی یک ماشه موجود
Updating an Existing Trigger
پایین رفتن
Going Down
توقف نشانگر سطح در سطح 1 (1 از 2)
Stopping the Level Indicator at Level 1 (1 of 2)
توقف نشانگر سطح در سطح 1 (2 از 2)
Stopping the Level Indicator at Level 1 (2 of 2)
اتمام محرک های ما برای حرکت نشانگر سطح
Finishing Our Triggers for Moving the Level Indicator
نمایش نظرات